Lau, je kan altijd even bellen van te voren dat je denkt dat ze het heeft en dat je voor de zekerheid het wil laten testen.
Als de vk de volgende keer nog zegt dat de baby niet aan het indalen is geweest dan word ik echt gek! Voelde me daarnet toch een steek alsof hij zijn hand naar buiten stak en even wilde zwaaien, auwwie!
planten, hier een hele grote staan....tja die doet het nog...cactussen die het al 10 jaar doen waar zelfs bloempjes in zitten zo nu en dan.... wel geteld 3 dooie plantjes dus die zal ik zo maar eens weghalen. buiten op balkon 2 hortensias (die vreselijk veel water nodig hebben...dus stomme keuze) en lavendel, doet het super janne veel plezier lz succes nonnie, leuk ding...alleen geen plek bd fijn dat het geld er is voor jullie zo ik ben weer terug...was wel effe leuk.... gijs ligt nu in bed nu hopelijk ook gaat slapen.
laetitia ligt hier op bed kb is net binnen dus straks ff naar de stad. net ff wasje uitgehangen.. straks ff lunchen als laetitia wakker is en daarna de stad in.
Goedemorgen meiden Jaja het is zover mijn man heeft gisteren verteld dat hij ook voor een tweede kindje wil gaan! Dus nog 1,5 week pil en dan gaan we ervoor Wordt al helemaal zenuwachtig als ik eraan denk leuk leuk leuk Weet nu al dat Noëlle het helemaal geweldig gaat vinden Nu hopen dat het snel raak is Nog iets anders vandaag komen ze 9 m3 zand brengen voor de tuin want dit weekend gaan we hem helemaal leeg halen en as donderdag komt de tuinman de tegels leggen ben zo benieuwd hoe het gaat worden! @Cloe veel succes vandaag met de BMR prikken @Lautjuh arme Leatitia hoop echt dat de sprong snel over is voor jullie beide @Nonni wij hebben vazen in de vensterbank met kaarsen erin maar die zijn nu een beetje verkleurd door de zon dus ga nieuw kaarsen kopen @Mermaid wat fijn dat alles lekker gaat met de 2 kleintjes van je! Lijkt me inderdaad heerlijk dat je bij de 2e veel zekerder bent
Smile, wat leuk!!!!! Ga duimen dat het snel raak is!! Ging het bij Noelle een beetje snel?? Hier, Milan wil geen brood meer eten maar ontbijtkoek wel. Dus net maar een banaan en een plak ontbijtkoek gegeten, heeft iig wat binnen. Julian nu helemaal boos want die wil geen brood, geen ontbijtkoek, geen fruit maar IJS! Dat doen we dus niet als lunch dus die is even niet zo vrolijk.
@smile, wat leuk zeg! hoop voor jullie dat het snel raak is! en kaarsen zijn geen optie want die smelten @chill, ja das een andere uiterste ik heb ruimte teveel @ingrid, auwie! is het al weer voorbij of blijft het steken?? @ikheid, leuk! laat je zo nog even een linkje zien of heb je die niet? @hier, boodschapjes gedaan, vanmiddag nog even met ben naar des tad gezellig met zijn drietjes!
Dank jullie wel! Ik hoop echt dat het gaat lukken en tja als je eenmaal besluit dan het liefts meteen. Bij Noëlle was het de 5e ronde raak de eerste waar ik ovu testen gebruikte bleek dat ik mijn ei op ander moment kreeg dan ik steeds dacht @Ingrid ach als er maar iets ingaat. NOu ja inderdaad ijs als lunch gaat net iets te ver hihi Ikheid zal inderdaad een foto plaatsen als het allemaal af is. Misschien zijn wij dan wel weer samen zwanger zou wel leuk zijn
Oh bedenk ineens dat ik TROTSEMAMA helemaal vergeten ben te feliciteren met haar nieuwe nichtje dus bij deze alsnoh!
@Ingrid ijs als lunch nee zou ik ook niet doen hahahaha @ nonnie gezellig met zn drietjes naar de stad :d @ smile leuk voor een tweede! hopelijk is het snel raak! @hier nou weet niet ofk wel naar de stad ga.. tis hier elke keer dreigend bewolkt en waait best.. maar das nog niet eens de hoofdreden madam is strond chagerijnig.. zit nu aan een broodje en is dus ff stil maar jeetje.. ik kijk straks wel ff. manlief moet straks nog richting amsterdam dus die is ook de hele middag weg.. de ramen heb ik in iedergeval al wel weer een keer gedaan haha
Nonnie, steken is weer over maar kan me niet voorstellen dat het ergens anders van is dan indalen. Ja een slimmerd he die Julian, stond ook al bij de diepvries de ijsjes te zoeken. Hebben nu een deal gemaakt, hij eet zijn brood op en een appel en als hij dan nog honger heeft mag hij een ijsje. Hem kennende stopt ie al met eten bij een halve appel dus dat ijsje gebeurt toch nog niet
@lau, oh ja de ramen moet hier ook nog steeds (houd de gordijnen nog even dicht zodat ik het niet zie )
Lau, balen dat ze zo chago is zeg. Hopelijk trekt ze nog bij vandaag. Hier regent het zo nu en dan en Roeland heeft de auto mee dus wij blijven ook gewoon binnen vandaag.
slim Ingrid om hem zo toch aan het eten te krijgen Hopelijk heb je al wat voorwerk gehad en is de kleine flink ingedaald