APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

nee dat denk ik ook niet maar misschien dat de steken bleven aanhouden ;)

ja goede deal dan hahhaahha JIJ wint :D

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen

mama wint, tot nu toe, nog altijd:p

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dinsdag hing hij alleen met z'n hoofd naar beneden maar was nog niet ingedaald dus hoop idd dat het nu niet zonder reden is maar dat hij wel is ingedaald straks. Niet dat het verder wat zegt over de bevalling natuurlijk maar ja dan hebben we dat iig gehad;)

4. smile17

smile17 Niet meer actief

precies wie weet helpt het wel en beval je lekker snelnog sneller als met milan

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid hopelijk doet het idd wat das wel lekker!

@hier zo tuinmeubels zijn ook afgenomen en de deuren.. nou straks nog laetitia dr kamer doen.. ik heb maar besloten niet naar de stad te gaan we blijven wel lekker binnen en gaan dan van de week nog wel naar destad

6. nonnie26

lekker dan, alyss net 2 tellen op bed komt ben binnen, dus klaarwakker :x ze zit nu maar een beetje te zitten in bed in de hoop dat 1 van ons haar komt halen denk ik ;)

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Nonnie irritant is dat altijd dat flikt mijn man ook altijd niet expres doen ze het maar toch.

Ik heb net Noëlle haar haar geknipt de onderste laag was zo ontzettend lang kwam zelfs tot over midden van haar rug
    nu iets van 5 cm eraf waardoor het dikker en rechter is
    best wel eng maar staat echt veel mooier

8. lautjuhhh

@nonnie mmm das balen!

@ smile groeit haar haar zo snel dan?

@ hier laetitia ligt alweer op bed, mn arme meisje, zooo zielig omte zien dat ze zoo met zichzelf in de knoop zit.

9. smile17

smile17 Niet meer actief

Ja haar haar groeit als kool maar de achterkant is natuurlijk wel net zo langs als de bovenkant maar zit maar naar onderen dus nu heb ik het wat meer gelijk geknipt zeg maar
    Staat wat mooier en minder piekerig al viel dat wel mee

Heb je nog urine van haar weggebracht?

10. lautjuhhh

nee heb even gebeld en kan morgen wat urine van haar komen brengen dus manlief gaat f plaszakjes halen..

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Even uit mijn hoofd. Kijken wat ik nog weet...

Mermaid fijn dat je nu veel zekerder bent! Ik weet nog wel dat Elisa de eerste week helemaal niet huilde, daar was ze veel te moe voor. En toen was de kraamzorg weg en toen begon het huilen haha. Ik dacht echt van ooooooh nee wat doe ik nu fout?!

Nonnie hier in de vensterbank 2 potten met dode planten en zo'n windlicht met kaarsen. Verder nog helemaal niks. Moet ook nog aan de slag.

Smile wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Hopelijk is het snel raak!

Ingrid bedankt voor de tip, het ijsje was lekker :) Julian nog aan een ijsje toegekomen?

Chilleke beterschap voor je sv!

Janne fijn weekendje weg!

Lau sterkte met de gezellige bui van je dochter... Vervelend hè!!

Ik had vanmorgen een vriendin op visite met haar zoontje en een oppasmeisje van Elisa haar leeftijd. Ze hebben heel leuk gespeeld! Daarna kon ze lekker naar bed. Heb de hondjes al even uitgelaten, op zolder wat opgeruimd, was gedaan, Elisa haar logeertas ingepakt en de trapkast opnieuw ingedeeld. Nu even lekker niksen en dan even met Elisa de stad in en naar mijn vriendin waar ze gaat logeren. Ik heb vanavond slaapdienst en manlief moet om 7 uur al in Heerde staan dus dan maar een nachtje logeren...

12. nonnie26

smile, halverwege haar rug :$:$:$ :(

@ka, klinkt als een gezellige ochtend :)

@lau, sterkte!

13. lautjuhhh

@ka ja echt heel vervelend maar je doet er helaas niks aan. Is het de eerste keer dat elisa gaat logeren of heeft ze al vaker gelogeerd.?

14. nonnie26

hmmm alyss kan der slaap maar niet vatten :( arm ding om de 5 a 10 minuutjes komt er een hulerig kreetje en gaat ze weer verder arm ding, is helemaal van slag omdat papa er eerst 2 avonden niet is en nu is ie ineens super vroeg thuis ze snapt er volgens mij niets meer van :(

15. lautjuhhh

Ach god arm ding. anders haal je haar er lekker uit en kan ze lekker met papa spelen en probeer je het eventueel strakjes nog een keer?

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Lau nee, de tweede keer bij mijn vriendin nu, omdat mijn ouders op vakantie zijn. Anders breng ik haar eigenlijk altijd naar mijn ouders of schoonouders. Doordat we allebei onregelmatig in de zorg werken en manlief daarnaast nog beveiligd (vaak 's nachts) gaat ze wel eens vaker uit logeren. Denk elke maand 1 keer. Gelukkig heeft ze er zelf geen moeite mee anders had ik het echt niet leuk gevonden.
    Is laetitia niet beter te spreken als je toch naar de stad zal gaan? Heeft Elisa namelijk vaak. Dan is ze thuis strontchagerijnig en dan ga ik er even met haar uit en dan is het weer goed.

Nonnie wat zielig voor Alyssa! Helemaal de kluts kwijt... Hopelijk valt ze toch nog even in slaap.

17. lautjuhhh

@Ka nee helaas niet ben gister met haar wezen wandelen toen was ze ook stront chagerijnig en toen ging ze heeel hard lopen gillen en doen..misschien dat ikz o wel ff een stukje met dr ga lopen maar heb dr een hard hoofd in.. ze is nu wel lief aan het spelen moet ik zeggen..

18. smile17

smile17 Niet meer actief

Arme alyssa hopelijk valt ze nog even diep in slaap
    Ja dat was het zeker als het nat is want droog is het een beetje gekruld nu is het gekruld ruim over haa schouders

@Ka wel handig dat ze dan uit logeren gaat toch? ANders moet ze harstikke vroeg wakker worden

19. smile17

smile17 Niet meer actief

pff zit maar op het zand te wachten zou hier tussen 13.30 en 14.00 zijn maar ze zijn er nog niet. Zit ik al die tijd voor niks te wachten

20. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Lau dat is balen! Op pad met een schreeuwend kindje is ook geen succes nee.

Smile wat irritant dat ze dan te laat zijn hè.

Deel Deze Pagina