ja echt zwaar irritant als je ;later komt geen probleem maar dan kunnnen ze toch bellen lijkt me een kleine moeite
@smile, oh irritant kan daar echt pissig om worden zoals je zegt een belletje is toch een kleine moeite @hier, ze is toch gaan slapen
@nonnie lekker dat ze toch is gaan slapen! @Cm hoe is het? @ hier laetitia zit lekker hopla te kijken kan ik ff zpen en ff peukie roken
sjit alles weg uit mijn hoofd ka, is mooi opgelost zo toch met logeren lau, balen van de pestbui nonnie, aaaah balen is ze nog gaan slapen? ingrid, hahahha en heeft hij nog een ijsje o'p? smile, tot aan de rug wooow en het zand al gebracht? euhm..... ben net in slaap gevallen op de bank tijdens gijs zijn slaap....hahah was wel effe lekker. we zijn dus nu wakker, en gijs is aan zijn boterham...nou ja hij is de vleeswaren van de boterham af aan het eten slimpie...maar heeft zijn brood ook op hahahaha
jaaaaaaaaaaaaaa het zand is er alleen wel 2 parkeerplaatsen bezet hopelijk geen probleem voor de buren nou ja anders hebben ze pech @chilleke oh heerlijk ga zo ook even lekker op de bank liggen als noëlle naar bed gaat want veel te laat naar bed gegaan
meiden ik ga noëlle naar bedje brengen en dus even lekker op de bank liggen en alle opgenomen programma's bekijken en dus misschien even de oogjes dicht hihi tot laters
Ff geluncht met Jayden.. die slaapt weer. Net ff 2 paar leren slofjes besteld bij Aapie. Leuk! Nu ff verder zoeken naar 2 leuke broeken voor Jayden. Heeft nu maar 2 spijkerbroeken, lange, en wil er toch 2 bij. Ben niet zo snel met wassen en vind het vaak nog fris buiten!
ik vind van wel, maar gijs heeft geen dikke enkels dus eignelijk heb je niets aan mijn mening hahah a