Pfff bespaar je de moeite.. zit al uren op internet. Jayden=weer wakker, ga hem ff in bad doen en dan loop ik wel ff naar de stad. Maar erg lief van je! Kus!
zo lekker ff met mn dochter bezig gehouden.. niet dat het veel hielp maar toch nu wachten op mn mannetje en dan eten..
Alles goed hier? Met ons wel. Wel een niet zo lekkere nacht gehad en Tobin komt vandaag vaak om te drinken (om de 2 uur ipv 3), maar hij was wel weer goed gegroeid doet het super verder.
ben ik weer, waterplay gekocht en ze is er helemaal weg van nu samen met papa aan het bouwen en doen hier imn de woonkamer, uiteraard heeft mama gezegd ZONDER water @ikheid, zien er leuk uit!! @smile, nog lekker geslapen? @chill, oh stiekum slapen terwijl gijs slaapt hahaha
oooh balen! en minder dat hij om de 2 uur komt...maar als hij goed groeit is het super is hij veel afgevallen? en is ayla niet jaloers?
huh?! als het goed is stond ik al de tijd onlne watn heb hem gewoon aan laten staan toen ik in de stad was, of laat ie je naam niet meer zien als je even een tijd niet reageert?? @mermaid, fijn dat ie goed groeit! hoe is het met de stuwing??
nee ik stond als enige gebruiker in beeld en toen zag ik je ineens verschijnen en toen ook mermaid en lau
@Chil ik weet het nog niet denk adt het een lekker snack avondje word en laetitia iets uit de vriezer. @Nonnie leuk dat ze het leuk vind :d
gemeen he ahhaaha alyss speelt met de bootjes en poppetjes en papa is de lego aan het bouwen, misschien had ie toch liever een jochie gehad
@ Chilleke: Ja, om de 2 uur is wel redelijk veel, maar ach, is ook allemaal tijdelijk. Ik leg me er maar gewoon bij neer. Zijn geboortegewicht was 3140, dag 2 woog hij 2940 en vanmorgen zat hij op 3040. Dus hij is nu wel goed aan het aankomen. @ Nonnie: Heb nog stuwing, maar omdat Tobin natuurlijk elke keer de druk ervan af drinkt is het goed te doen. Moet tijdens het voeden wel elke keer de harde plekken weg masseren, maar ook dat gaat prima.
oh das inderdaad goed, gijs zat pas na 2.5 week terug op zijn gewicht, mar die was ook veel afgevallen fijn dat het goed gaat meid
ga gijs zo maar eens een potje geven... want als thomas thuis is gaan we denk ik geljk naar ziekenhuis dnek dat wij iets af gaan halen, friet of chinees ofzo
@mermaid, oh das netjes! hier was alyss 2858 en afgevallen naar 2760 dag 5 zat ze weer op haar geboortegewicht.. @chill, ik dacht dat je al in het ziekenhuis was geweest vanmiddag? of ging je alleen naar oma? of was het je moeder?