APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja das veel ja.....ik was toen in fases bijna 4,5 liter kwijt...dus dat wilde ook wel. Ik hoop dat ze snel opknapt en lekker kan gaan genieten van de kraamtijd.....

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kris, jeetje wat heftig zeg!!! Gelukkig gaat het weer iets beter en hopelijk kun je haar morgen ook even zien!

Mooie foto van Sanne!

Nonnie, ik heb chips (paprika en bolognese), m&m's, worst, kaas, boterhamworst en augurk en dan nog wat koekjes enzo.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    dat hoop ik ook ja, weet helaas zelf hoe vervelend het is als je kraamtijd niet loopt zoals je gepland had en had haar zo gegund.. de geplande keizersnede viel al zo tegen..

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    als je lucy je kippen laat voeren telt ie ze als het goed is ook mee;)

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja eens.....kan er hier ook over meepraten. Niet leuk als alles zo anders loopt dan dat je van tevoren hoopt of denkt.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    stom is dat he, ik wist bv van te voren echt wel dat het anders zou kunnen lopen, sterker nog omdat ik met 30 weken al een hoge bloeddruk had werd er me door de verloskundige al gezegd dat ik er rekening mee moest houden dat het geen normale bevalling zou gaan worden en toch valt het zo tegen en krijg ik er nu weer een brok van in mijn keel als ik denk aan de eerste uren/ dagen..

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja snap ik heel goed hoor....want al word je het van tevoren aangegeven...toch blijf je hopen op iets anders. En dat je dan teleurgesteld raakt met de daarbij horende emoties...ja is echt logisch. Ik merk ook wel dat ik best treurig ben over de kraamtijd van Elin. Het was hectisch en absoluut niet wat ik me ervan had voorgesteld....helaas.

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Ahh gouden tip dank u :d

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hier ik ga zo wat chippies pakken hebben ff pauze met de film :p

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier ben ik horton hears a who aan het kijekn:) geweldig :) hou wel van die animatie films zolang ze maar in het engels zijn :)

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    lekker chippies.. zit hier aan een wijntje..
    zonder chippies.. maar toch smaakt het wel !

12. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@kraamweek die anders loopt, liep hier wel goed eigenlijk..

@lau, eetse!

@ingrid, mjamm klinkt lekker wat jij hetb ik kom zo effe langs met de trein :cool::D

13. nonnie26

ik vind hem tot nu toe tegenvallen, en ben zei dat er om 10 uur een film kwam die niet voor mij bedoeld was dus hij zal hem wel omzetten tegen die tijd ;)

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kraamweek ik had geen idee eigenlijk...wel zijn de hechtingen me zwaar tegen gevallen...en kon ik de eerste dagen niet zitten/liggen/staan....dus dat viel tegen..
    amar snap dat het vervelend is.
    wonder, op hyves staat dat seeger een kroepaanval heeft gehad, heb ik dat nou gemist of had je dat nog niet verteld?

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh welke film dat :p ;) ben ik nu wel benieuwd naar :)

nee ik vind hem wel grappig :) met een vroeger huisgenoot ging ik alitjd naar dit soort films:)

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik val hier ff in...

Er is ingebroken vannacht bij mijn ouders, gelukkig niks weg, maar wel àlles overhoop gehaald, vernield.. Erg zeg, ben er helemaal kapot van!

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wat erg! Gelukkig is er niets weg...maar alleen al het idee dat iemand in je prive heeft gezeten en je persoonlijke dingen heeft door gekeken. Je'veilige'omgeving in is geweest....bah..krijg er rillingen van!

18. nonnie26

Undisputed, actie met wesley snipes maar das niet echt mijn filmgenre ;)

@ikheid, oef schrikken kan me voorstellen dat het je wel raakt ja als het zo dichtbij gebeurd!

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    heee bah.,...wat naar

20. Chilleke

Chilleke VIP lid