Deze weel was nog op het nieuws dat kinderen van ouders die roken in de zwangerschap, later vaak last krijgen van overgewicht! Weet zelf hoe erg het kan zijn, dus wil dat mijn kinderen niet aan doen! (naast alle gezondheidsrisico's natuurlijk)
Dat heeft mijn huisarts ook gezegd toen ik zwanger was van Julian, liever een sigaret per dag dan stress.
Aaaaaah mijn laptop houd ermee op althans had de stekker er niet in.... Grrr net tijdens cadeaus uitdelen
trousten cm!! @hier, me mannetje belde net nog, ze zaten op een terrasje nog wat te drinken en toen ie in het hotel kwam las ie mijn sms MANNEN!!!!!!!!!!
Ja, met de intake bij de vk zal ze neem ik aan ook wel aangeven dat hij ADHD heeft en aangezien ze naar dezelfde vk-praktijk als ik gaat weet ik zeker dat ze haar heel goed zullen wijzen op de risico's van het roken.
hmm zal vast allemaal waar zijn maar ik vind dat je daar als ouder ook deels aan mee werkt aan te dikke kinderen ik zeg niet dat het altijd zo is maar in een hoop gevallen wel.... mijn ouders hebben altijd gerookt ook tijdens de zwangerschappen van mij en me zusje maar we zijne cht niet dik en mijn so hebben ook atlijd gerookt en ben en zijn broer en zus zijn ook niet dik of wacht zijn zus wel maar die weet van geen ophouden met vreten..
Opvoeding speelt uiteraard ook mee, maar waarschijnlijk is het risico op overgewicht groter als er gerookt wordt tijdens de zwangerschap. Het is geen garantie voor overgewicht natuurlijk, net als dat het geven van BV geen garantie is op het niet ontwikkelen van allergieën.
we zijn zo al weer hard op weg naar deel 17 maar meiden, ik verhuis naar mijn bed thomas nog effe aandacht geven (als hij nog wakker is ) ik spiek nog wel vanaf me foon (hoezo verslaafd) trusten XXX
mijn moeder heeft niet gerookt en toch overgewicht maar bij mij is pas tijdens/na de basisschool gekomen (gepest en er niet mee om wete te gaan)