@Fs grrrrrrrrrr verdomme dat kut fs ik ruil de aronskelk collectie weg collectie en vooral weg paarse aronskelk..
lau oh oke ik heb een ex in houten, vandaar balen van de collectie nonnie, lekker hoor...vind vis zooooo lekker zo schotel in de oven...45 minuutjes wachten nog gijs is de sneeuwmannen op babytv aan het kijken...dat vind hij bijna even leuk als bumba.....en wat er nou zo leuk aan is
@Chilleke haha ja die kleintjes kunnen echt uren ergens naar kijken en om lachen zonder dat je zelf snapt waar ze om lachen
Hier precies hetzelfde.. Yes ligt altijd dubbel om die sneeuwmannen en om olivier t aapje.. Ik vind der dus echt niets aan hahaha Of hij heeft gewoon nu al meer humor dan zn moeder.. Hij heeft net lekker in bad gepoept.. Nou das ook lachen
@Chloe lekker dan haha. @hier net lekker gegeten, manlief visticks met gebakken aardappeltjes en ik een pizza.. laetitia heeft lekker met papa mee gegeten. die zit nu aan dr fruit als toetje want had ze vandaag nog niet gehad..
zo net gegeten, gestoomde aardappeltjes met een lentedressing en pangafilet, alyss heeft gewoon 3/4 panga filet zitten wegeten ik had een halve in stukjes in haar bordje gedaan samen met wat aardappeltjes daar heeft ze er 5 van op (kleintjes) en vervolgens heeft ze de hel tijd de vis er tussen uit zitten halen dondersteen maar goed een dagje geen aardappels vlees groente zal ze niet van verhongeren en ze zat vol want op een gegeven moment kreeg ik de stukjes aardappel 1 voor 1 in me handen geduwd en zette ze haar bordje netjes op de grote tafel ik vroeg nog heb je genoeg en madam knikt enthousiast JA! wat worden ze toch groot
@lau, super zeg!! ik zal vanavond wel even kijken voor je arons collectie, eerst zometeen alyss onder de douche met papa en dan even zitten en dan zal ik even kijken
@babytv, alyss vind het niet bijzonder, UKI daarentegen vind ze helemaal het einde dus papa heeft net de nieuwe dvd's even gedownload en gebrand lekker rustig morgenochtend
ik ook en alyss ook alleen ben vind het niets ja kibbeling, maar ik probeer altijd 1x in de week vis te eten watn het is tenslotte goed voor je maar ja ben vind het zo minder om elke week vis te eten dus het schiet er hier wel eens bij in...
Vis, hier proberen we het ook 1x in de week te eten maar lukt niet altijd. Julian is helemaal gek op zalm, vanaf baby af aan al hahaha. Milan eet eigenlijk alles wel wat je hem voorzet, die is gewoon super makkelijk.
@Nonnie laat die aronskelk collectie maar zitten!! geef maar uit mn lijst en anders anjers want die moet ik nog voor manlief hebben!! @Fs zo weer een taak gedaan nou nog 1 hout en 13 steen :O voor mn kippenhok.
FS, ik heb eindelijk m'n mollen en vossen klaar!!!!! Nu heb ik 300vlas planten en oogsten waarbij ik op de helft ben ongeveer qua oogsten en bijna klaar met planten maar m'n centjes zijn op, nog 100000 voor de apentaak, nog 100000 centjes voor een andere taak, de huisdierentaak dat je het overal mee naar toe moet nemen, 12 koeien kopen en volwassen weer verkopen waarvan ik ook op de helft ben, opslagplaats voor gevelde bomen maken en dat was het. Ga nu eerst bezig met die vlas want dan heb ik ook weer wat centjes en ondertussen natuurlijk mijn huisdier en koeien voeren en daarna kijk ik wel weer naar de rest. Voor mij dus graag energie als kado
ik ben ook gek op vis en wij eten het regelmatig, zeker 1 keer per week, soms wel meer maar daar reken ik ook blikjes tonijn bij die ik soms op brood eet
@ingrid zal je zo ff energy sturen! @ vis nee ben ik allergisch voor dus manlief eet het altijd samen met laetitia..
hoe komen jullie toch aan die "leuke" taken? ik heb nog steeds dat stomme schatkistje (nog steeds die pindaschil nodig ), en laat je kinderen 21 mol, 4 slang, 6 beren verslaan alle potten kapot slaan....en nog een bloementaak waar ik 1 mest voor nodig heb
thomas is effe met gijs een rondje fietsen. heb gezegd dat hij dat maar effe moest doen, vader en zoon binding aangezien we morgen heel de dag gijs ook al niet zien we hebben familie dag (van zijn kant) en vandaag is hij natuurlijk ook weg geweest....