lau, lucy kan 15 dingen tegelijk dus als je 15 pinda's plant kan je ze haar laten oogsten, jij je etenswaren maar het kost je geen energie om te oogsten
Haarlak, Julian had een filmpje gezien op you tube over een thomas de trein ding waarbij een mat zit en een speciale pen dat als je met die pen een lijn trekt over die mat en dan thomas er op zet die de lijn volgt. Nu dacht hij dat kan ook met een gewone pen en de bank, helaas werkt dat niet en nu hebben wij balpen strepen (heul veul) op de bank. Ooit eens ergens gelezen dat je dat met haarlak eraf kan krijgen, nu is het redelijk eraf maar nog lang niet helemaal. Maandag dus maar ff de verzekering bellen in de hoop dat we wat vergoed krijgen
@ Mermaid; kraamtranen... maar zat gehad... liters.. in het ziekenhuis kwam op een gegeven moment de verpleegkundige met een hydrofiele luier aanzetten om mijn tranen af te vegen, haar woorden ; " met een zakdoekje krijgen we dit niet opgedweild" ha ha.. pfff zitten wij lekker gesetteld op de bank met ons glaasje wil Sanne NIET slapen... zucht... dat heeft ze echt nooit s` avonds dat ze niet wil slapen.. .breekt hier dan ook de beruchte periode aan..
wie oh wie wil/kan me helpen?? roze chrysant roze/blauwe/oranje hyacint oranje viooltje gele/oranje anjer gele lotus please iemand
@ Ingrid... oe balpen op de bank... Hier maar de 10 minuuten techniek aan het toepassen.. Heb de babyfoon voor mijn gemoedsrust even uitgezet, maar hoor haar zonder ook wel op het moment.. nou heeft ze sinds lange tijd overdag best goed geslapen dus misschien is dat het wel
ik heb nu een half uurtje een draakje in me FS bos maar volgens mij heb jij al een paar jaar een draakje in huis moest wel lachen sorry
sorry tis niet grappig, maar moet stiekum wel een beetje lachen hierom wel goed bedacht maar balen zeg...hopelijk krijg je het vergoed
10 min. methode... zetten jullie ook door als ze echt overstuur zijn? Ze is zo aan het gillen nu, maar als ik er heen ga wordt het ook niet minder eigenlijk. Er is verder niets. Ze heeft genoeg gegeten en gedronken, luier is schoon ze heeft geen koorts of niets, wat gewoon vrolijk tot we haar in bed legde. Ze wil gewoon niet slapen.
nou ik moest er zelf ook om lachen, vooral omdat hij naar me toe kwam om te vertellen wat hij had gedaan en waarom papa boos was. Toen ik zei: ja maar dat is idd niet zo lief en dat mag je ook noooooooit meer doen. Zegt hij: nee maar was wel leuk hoor mama! Tja blijf dan maar eens serieus kijken. Kris, hopelijk gaat ze snel slapen!!!
nee! als ze volledig over de zeik is is zet ik niet door, watn blijkbaar is er toch "iets" waardoor ze zo gilt/huilt dus dan haal ik alys eruit knuffel even op de schommelstoel desnoods mee naar beneden even wat water drinken en na 15 min weer terug in bed, meestal is ze dan na 10 min wel vertrokken..