Wij begonnen met een nepleren bank, die was dus goedkoop, zat voor geen meter en ook zo kapot. Toen een hele grote stoffen bank met van die grote kussens waar je heerlijk op kon liggen en in weg zakken. Was zo groot dat de drie zits eigenlijk een vierzits was en de twee een driezits. Toen kregen we de honden dus de stoffen bank zag er binnen no time niet meer uit, dus maar weer een nep leren bank gekocht driezits met twee stoelen erbij omdat we toch wilden verhuizen en dan alles nieuw wilden halen. Toen dus verhuisd en deze bank gekocht. Is echt leer en was zeker niet goedkoop maar ja een lichte kleur (zand achtig) en met die honden van ons die er gewoon op gaan liggen kwijlen en doen als je even niet oplet een hele slechte keus en nu met Julian en zijn kunstwerken een nog slechtere keus Dus nu maar eens kijken of we iets kunnen krijgen van de verzekering en dan maar weer opzoek naar een nieuwe. Dan maar een iets goedkopere.
@ Kraamtranen: De meeste hebben er toch wel last van volgens mij. Wel lekker hoor als het aan je voorbij gaat. @ Kris: Hahaha, die opmerking van die verpleegster . Balen dat Sanne niet wil slapen. Tobin heeft goed gedronken, dus was binnen een half uurtje al klaar met voeden. Heerlijk! Toen nog even de vaatwasser uitgeruimd en de vuile vaat er weer in, lekker kopje thee gedronken met een stukje taart (gekregen van de buurvrouw ter ere van de geboorte van Tobin ) en heerlijk op de bank gezeten met Tobin lekker bij me. Fijn hoor om weer goed op de been te zijn. Oh en ik heb gelijk eens even geoefend met voeden zonder voedingskussen en met zo discreet mogelijk voeden. Ging best goed eigenlijk .
@lau, ja goed he ! normaal is het zakje leeg binnen een kwartiertje @ingrid, balen zeg, hier eigenlijk nooit problemen gehad met nepleren banken en ze kwamen van de seats en sofas nota bene maar de vorige kwam van de leen bakker, en die was binnen een jaar kapot, degene die we nu hebben is ook van de leenbakker maar is nog wel goed, hij zit alleen niet zo.. @mermaid, zo het gaat wel goed he met tobin!! lekker zeg geniet ervan!!
@ Nonnie: Ja, het gaat wel lekker met de bv, alhoewel hij me vanmiddag weer even onzeker maakte (om 15.30 gedronken, wilde hij om 17.00 uur weer dacht ik, maar toen viel hij na 5 min. in slaap, maar om 17.30 uur wilde hij tóch weer drinken ). Maar als hij echt toe is aan een voeding drinkt hij als een tierelier. Heb nog wel last van mijn tepels, ze zijn sowieso altijd al gevoelig, dus als hij zo fanatiek aanhapt is dat soms nog even pijnlijk, maar als hij eenmaal drinkt gelukkig niet meer. @ Ingrid: Uiteindelijk hoefde Bianca (de kvz) van het weekend niet ook naar dat andere gezin. Dus heb alsnog bijna volledige kraamzorg gehad. Morgen is ze voor het laatst...SNIK en SLIK .
mermaid wat fijn te horen dat het goed gaat met jullie...ja is slikken als de kraamzorg weg gaat...vond ik ook. meidne ga vst op bed liggen. dus lees met een hafl oog mee. ik ben er morgen dus heel de dag niet dus.. fijne zondag. xxx
Dat is wel fijn dat ze alsnog het hele weekend volledig is geweest! Morgen dus nog een dagje samen en dan alleen! Arco is ook nog thuis toch? Gaat helemaal goed komen meis! Je kan het zeker weten hoor!
Ja, Arco is volgende week vrij en de week erna komt mijn moeder hier helpen. Wel nodig ook, want ik mag eigenlijk nog niet zwaar tillen natuurlijk de eerste weken en ik verwacht niet dat Ayla van de week ineens gaat lopen, hahaha.
Ow ja dat gedeelte van het tillen vergeet ik elke keer Je zou raar staan te kijken als ze ineens opstaat en de hele kamer door wandelt
Fijn dat het goed gaat mermaid en tussen 5 en 7 is vaak een huilmoment hè. Misschien ook wel goed om te weten is dat je voeding om 5 uur gewoon minder voedingsstoffen bevat en dat ze daarom vaak kort daarna nog een keer komen. Is heel normaal en zal wel vaker voorkomen, helemaal als je straks weer drukker wordt. Ayla was toch aan de fles, of vergis ik me nu?
ik was het alweer helemaal vergeten maar dit was het antwoord van de voedingsdeskundige over de hoeveelheid fruit, en ik kan er uiteraard geen fluit mee want het gaat dus niet ten koste van haar andere eten want ze vreet als een bouwvakker dus schiet lekker op om je vraag aan hun te stellen @chill, veel plezier morgen!! waar ging gijs ook alweer naar toe morgen? @mermaid, hier hielp het om voor het aanhappen 2 druppels van mijn melk op mijn tepel te smeren of een beetje bepanthen dan deed het aanhappen niet zoveel pijn en na het drinken om te verzachten ook 2 druppeltjes melk eruit geknepen en op mijn tepels gesmeerd verkoelt heerlijk
Hey Lau, ja goed! Al ben ik donderdag over de klep van de vaatwasser gevallen... echt plat voorover omdat ik ook de vaatwasser nog wilde redden :S. Gelukkig was beebje daarna lekker druk dus op mijn rug en een gevoelige buik na nergens last van...
Het is trouwens wel een temperamentvol mannetje hoor. Verschonen is echt een drama, hij gilt de hele buurt bij elkaar en hij is zo sterk dat het een hele opgave is om fatsoenlijk zijn billen enzo schoon te maken, waardoor die ellende alleen maar langer duurt . En als het aanhappen niet in 1x lukt zet hij het ook op een brullen, waardoor het natuurlijk alleen maar lastiger wordt.
@napoleon auuwwww gelukkig bewoog de beeb gelijk! @Nonnie jeetje aan dat antwoord heb je ook geen moer..
Bonsoir! Hier een snel berichtje uit Frankrijk. We zijn vanmiddag veilig en wel aangekomen op de camping. Het was echt een lange en vermoeiende reis, maar ben blij dat we er nu eindelijk zijn. Het was wel fijn dat we de overnachting in het hotel hadden geboekt, want ik begon echt erg moe te worden. We kwamen om kwart over 1 's nachts aan bij het hotel. Noa heeft geslapen van 7 uur tot 8 uur 's avonds en daarna niet meer!!!!!! Mijn god, wat een eigenwijs dametje zeg! Lukas heeft geslapen van een uur of 9 tot we bij het hotel waren. In het hotel is hij ook weer snel gaan slapen. Noa heeft helaas wel liggen spoken. Dus veel hebben we zelf niet geslapen, maar goed, je rust toch even uit. Vanmiddag zijn we om 5 uur bij de camping aangekomen. Enige jammere is dat ik twee uur voor dat we aankwamen op een parkeerplaats mijn enkel heb verzwikt, dus het is nu een beetje de lamme die de blinde helpt! We hinkelen allebei door de caravan heen! Hahaha! Maar dat komt vast weer goed! Noa slaapt nu in d'r tentje. Ze vond het superleuk er in te spelen, tot ze door had dat ze moest slapen. Maar na twintig minuutjes mopperen heeft ze zich er toch maar bij neergelegd. Morgen eerst een supermarkt opzoeken en daarna lekker naar het zwembad.