APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm ze is alweer stil.. even afwachten maar.

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja nog wel, eerst liep ze hele dag met dat ding dus dat hebben we nu af geleerd, maar ik wou eigenlijk stapje verder net als jou om het speentje overdag weg te laten maar dat lukt idd niet ja lukt wel maar dan slaapt ze maar een half uurtje dus ze heeft hem hier nog gewoon in met slapen, vind het niet erg ook.. ik wacht wel tot ze oud genoeg is om hem samen gedag te zwaaien of weg te doen ;)

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik haal trouwens nu de speen standaard weg als Jayden slaapt, dan ligt ie vaak naast hem en pak ik de speen uit bed. Vaak als ie dan ff wakker wordt zoekt ie zijn speen. Nu kan ie hem dus niet meer vinden, maar gaat er ook niet om huilen.. I'll keep my fingers crossed.

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh Ikheid lees nu dat je vanmiddag onderzoek hebt... sterkte ! Ik ga heel erg voor je duimen !!

Oh hier toch wakker.. helaas..

5. nonnie26

kris, wil niet opdringerig zijn maar mischien had je erover heen gelezen zegt ze echt de CH????

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Overigens heeft ze hem buiten in haar bedje en af en toe in de auto nooit in haar mond. En z eheeft al eerder zonder speen geslapen, maar nu was het echt krijsen tot ze ervan moest kokhalzen, dus heb hem toch maar weer gegeven om in slaap te vallen..
    Goed ga haar uit bed halen !

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Nonnie... het is meer iets van sjester

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    eigenlijk sjesser...

9. nonnie26

ja dat is hier dus omgedraaid, als ze slaapt valt ie uit maar als ze wakker word en ze kan hem niet vinden gaat ze hem helemaal flippen ;)

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kris: Dankjewel! Balen dat ze niet nog ff verder sliep..

Oooh haha en we waren zaterdag bij vrienden, hun zoontje kreeg 'hips' (=chips) en Jayden roept nu als ie naar het dressoir thuis wijst 'bips'. Hahahaha! Hij weet trouwens dondersgoed waar àlles ligt zeg!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Speentje, Julian heeft het een paar maandjes gehad maar toen was ik vergeten er 1 mee te nemen naar boven en normaal lag er overal wel een speen maar volgens mij had ik die dag speen schoonmaak dag ofzo en er lag dus niks boven. Dus maar gewoon zonder er in gelegd en hij is er niet voor gekomen. Vanaf dat moment zonder speen geslapen en gedaan. Milan wilde vanaf dag 1 al geen speen, hij spuugde ze de hele kamer door dus dat was snel afgelopen.

Nu heb ik ook weer vier spenen ofzo maar hoop niet dat deze ineens wel moeilijk gaat doen als de speen verdwijnt. Niet lullig bedoeld voor mensen maar vind het er niet uitzien als ik een kindje van 2, 3 of ouder zie met een speen in.

12. nonnie26

vind ik nog knap want dat krijgt alyss niet voor elkaar die SJ want het is hier toch echt mam-bo en niet masjo ;)

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahaha Nonnie.. hier moet ik Jayden niet proberen op bed te leggen zonder speen; 1 groot drama en een kind wat niet meer te troosten is. Ik ga er ook niet een heel groot issue van maken hoor. Lukt het niet dan niet. Rond zijn 2e wil ik er wel vanaf van die speen, dus hij heeft nog ff.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid: rond de 2e verjaardag vind ik idd prima om de speen te verbannen! Hahaha! Zag gisteren bij de friettent een jongetje van een jaartje of 5 met tutdoekje èn speen. Sorry.. (!!!)

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Milan dus ook flink aan het brabbelen! Leuk hoor!

16. nonnie26

@ingrid, hier dus wel een speen maar deel je mening wel over oudere kindjes met speen, mijn nichtje is nu 3 en loopt ook met zo'n ding in en zelfs praten ermee maar ze is gewoon eigenlijk een klein volwassen mensje wat alles kan zeggen en doen maar toch loopt ze met zo'n ding in vind het er niet uitzien..

@woordjes: mam-bo (macho)
    mama, papa, die, tinke (drinken), hamme (eten), moma (oma) en ze geeft overal duidelijk een knikkende JA op een vraag of een schuddende NEE op een vraag dus ik snap haar nu wel en dat maakt het wel makkelijker ;)

17. nonnie26

ja vind ik ook 2 jaar is een mooie leeftijd ;) en echt waar joh zo oud :$

18. nonnie26

@ikheid, het is toch weer wat drukker geworden he :Dze hebben je gehoord ;)

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@woordjes, bah die daa(daar) dada(dag dag) papa mama, oma, waf , vovo (vogel)

@speen heeft ze hier maar heeel af entoe alleen als ze tandjes krijgt anders hoeft ze hem niet. dan pakt ze dr duim wel..

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat maakt het zeker een stuk makkelijker Nonnie!
    Jayden wijst ook veel aan.. ook makkelijk. Zo weet ik vaak wat ie wil of wat ie bedoelt.

Deel Deze Pagina