APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden heeft trouwens weer 2 kiezen bij.. Nu 4 kiezen en 8 tanden.

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Fs kan iemand mij even een wezelaffiche sturen kan ik hem in mn wensenlijst zetten!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    spenen, ik vind het wel normaal hoor dat jullie kindjes nu nog een speen hebben!! Niet dat jullie denken dat ik helemaal anti speen ben, heb ze zelf tenslotte ook in huis alleen als ik dan denk dat Julian nu nog een speen zou hebben met z'n bijna drie jaar dan krijg ik er gewoon kriebels van hahaha. Moet er niet aan denken, hij praat, loopt en doet alles als een echt mini mensje (wat hij natuurlijk ook is) en dan met een speen in dat ziet er niet uit als je het mij vraagt.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

wat goed hier staat de teller op uhhhh even nadenken 6 tanden boven, 6 tanden onder en in totaal 4 kiezen dus volgens mij nu alleen nog 4 kiezen en dan is ze al klaar :$

ja hier ook veel dingen aanwijzen die ze wil hebben, maakt het soms wel alstig als er 6 dingen op tafel staan en ze wijst en zegt tie, ja uhhhhh welke die schat er staan er 6 :D

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    die vind ik zo'n irritant woord hahaha. Milan gebruikt het heel veel, dan wijst hij met z'n kleine vingertje ergens heen en zegt dan die, die, die. Ja schat die maar welke van de 100 dingen bedoel je waar je nu naar wijst hahaha

6. nonnie26

hahahah voelde me ook niet echt aangesproken hoor, maar idd de leeftijd die jij noemt vind ik het ook overbodig!

@hier, oh net zo lullig :$ ik zag bij iemand op hyves foto's staan van haar vader en ik wist dat het slecht ging met hem, maar ik heb vroeger iets met haar neefje gehad waardoor ik haar vader dus als schoonopa had zeg maar, dus ik net reactie geplaatst dat ie niets veranderd is en dat ze hem maar de groetjes moest doen als ie nog weet wie ik ben, lees ik vervolgens bij de krabbels dat die beste man dus vorige week is overleden :$:):):):):) ik schaam me zo erg!!!! heb snel op het verwijder knopje gedrukt en een nieuwe reactie geplaatst in de hoop dat ze de oude niet gelezen heeft :)

7. lautjuhhh

@Aanwijzen haha ja doet ze hier ook.. das effe gochelen wat ze wil hebben haha..

@hier laetitia slaapt.. die lag te slapen op de vloer dus maar even overlegt. bed ligt toch lekkerder.. haha.. dus nu als ze wakker is ff lekker naar buiten

8. nonnie26

ja is zeker irritant ik snap alles wat ze bedoelt maar zodra ze gaat wijzen en tie roepen dan kan je mij lek schieten want weet dan echt niet wat ze moet hebben ;)

9. lautjuhhh

oeiii nou ja kan gebeuren maar ik had hetzelfde gedaan :);)

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, kan gebeuren en je bent er op tijd achter gekomen dat je het nog kon verwijderen en een andere reactie kon plaatsen!

Hier, ik ga even een taartbodem proberen te maken zodat ik morgen of woensdag kan gaan bekleden en daarna even de gehaktballen maken voor vanavond.

11. nonnie26

hahaha lekkere combi ;) taart met gehaktballen :D

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha gelukkig komen de gehaktballen niet in de taart:p

13. lautjuhhh

@ingrid Later!

@ hier zo mannetje maar es bellen waar die blijft want die is al 2 uur ff naar de garage.. juist ja zal wel koffie zitten drinken whaha..

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ speentje: Thuis slaapt Ayla altijd nog met een speentje. Bij de g.o. niet. Buiten haar bed heeft ze nooit een speen. Ik zie dus nog geen reden om af te bouwen. Van mij mag ze voorlopig nog wel een speentje in bed.

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oef Nonnie, das kut idd! Maar goed, je kan niet van alles op de hoogte blijven hè.. we zijn en blijven mensen hè.. die maken weleens fouten.

Die.. heel irri woord ja! Of EUJ en OH OW... heel de dag door.

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahah die Glenn.. koffieleut!

Oké, ik ga ff nog wat inscannen en doormailen en dan op de fiets naar het zkh en dan naar mijn draakje! Jeuj!

Ik kom morgen wel weer ff meebuurten.

Liefs!

17. nonnie26

succes ikheid!!

@ingrid, nee gelukkig niet, alhoewel ik benieuwd ben naar de smaak: taart met gehaktballenvulling :D

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ikheid
    succes met de echo
    en wat schattig

mermiad
    is idd gezelliger

nonnie
    wel showen he :p
    en veel plezier in utrecht

eylem
    SPANNEND:)
    lekker genieten nog van de laatste week!

kris
    ook al zo aan het kletsen leuk hor:)
    en ja gijs slaapt nog met speen...maar ook echt alleen in bed verder heeft hij hem nooit

ingrid vind ik ook hoor,m vind het echt geen zicht...gijs krijgt hem dus ook zelden overdag in (als hij ziek is ofzo) maar echt alleen in bed.

nonnie kan jij toch inet weten

woordjes...niets bewust :(

tandjes: 2 kiezen, 2 boventanden, 4 onder

zo gijs heeft lang geslapen :$ zeker 3.5 uur!!!! ging net maar effe kijken en toen kwam hij omhoog. dus meneer zit nu aan een broodje met pasta en melk...:cool:

19. lautjuhhh

@ikheid succes!

@chilleke zooo das een langslaper!

@Nonnie wil jij bij jou en ben in totaal 7 tomaten planten? die moet ik watergeven bij manlief!

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmmm krijg net een sms-je van een vriendin waarmee ik altijd ga wandelen dat haar hond vanochtend ingeslapen is.. Heb haar gelijk gebeld. Beestje was al oud, maar toch schrikken. Maar ze vertelde dat het echt klaar was de afgelopen week ineens heel hard achteruit gegaan. Kon zelf het grasveld niet meer halen om te plassen. Dus ja dan is het klaar he. Wel beter, maar toch even slikken. het was zo`n lief beest en ik ken haar al zo lang.

Deel Deze Pagina