Ik krijg woensdag, denk ik, alleen een gesprek over hoe en wat verder. Mijn vriendinnetje heeft zoooooooooooooooooooooooo"n zware tijd, hoe kan een mens dat aan.....? Ik heb volgens mij weleens verteld over mn vriendin die tumoren aanmaakt (hersentumor, 1 op dr arm en 1 in dr buik), daarna is haar zoontje misbruikt op het kdv (ook verteld hier volgens mij), hun huis is leegehaald toen ze op vakantie waren (incl laptop/ camera met geboortefoto's) en toen kreeg haar moeder borstkanker en van die chemo heeft ze nu dus leukemie.... Hoe moet je met zoiets omgaan??
LZ sorry, weet er ook niet meer over te zeggen... Quschke, we hebben het een deel van de familie half verteld, zo van, als het goed is komen we volgend jaar met een persoontje extra en mijn schoonzusje weet het natuurlijk wel. Heb mijn moeder ook gebeld en voor de rest wacht ik tot na de echo Ingrid ja helaas wel, bij mijn schoonouders ging het de laatste dagen wat beter en was het 7.00 en 7.30, maar vanochtend weer 6.00
Zit even bij de maart mama's 2012 te kijken maar voel me nog niet echt geroepen om daar te gaan posten....posten de andere zwangere aprilmeiden wel mee bij 'hun' zwangere groepje of houden jullie het ook bij deze allerleukste aprilmama's (wat al een dagtaak op zich is )
Dat meen je niet, is dit bij die zelfde vriendin! Voor wie dan ook is het zielig en erg natuurlijk maar wat moet zij ontzettend opzien tegen elke volgende dag
In het begin even met de augustus mama's mee gekletst maar het voelde niet zoals hier dus daar gestopt en nu val ik jullie gewoon lastig met al mijn zwangeredingen
Eylem, hopelijk slaapt ze als jullie thuis zijn dan wel weer gewoon wat langer. Wel balen dat ze nu in de vakantie elke keer zo vroeg komt.
@lz: tjemig...das echt heftig! Krijg er gewoon kipppenvel van! @eylem: praat niet mee met december mama's...heb daar geen gevoel/band bij/mee. En hier kan ik even goed alles kwijt! Voel me tot nu toe nog niet echt geroepen bij andere mama's!
nou gijs heeft het opgegeven.... net met een strak gezicht naar binnen gelopen en streng geweest.... en nu ligt meneer voor pampus
@Lz jeeess heb dr echt geen woorden voor.. @Chil fijn dat hij slaapt @fs zo heb mn energy op gemaakt nou morgen weer ff verzamelen en dan weer verder.
Ja best wel ze doet ook aan forest dus ging dr effe helpen maar ze komt niet ver met 5 vrienden.. haha Maar t was wel erg gezellig
idd rustig hier! Ben ondertussen druk bezig met m'n taartje, is al in stukken gesneden, nu wachten tot ik verder kan met de botercreme en dan vullen, afsmeren en de fondant erover en dan is het denk ik wel tijd om naar bed te gaan dus morgen maar mooi maken.
chil.. trouwens ik kan geen edelhert kopen terwijl ik geld zat heb.. waarom kan ikdie niet kopenweet jij dat?
Nee nu nog niet hahaha ben niet ziek hoor Als m'n taartje gevuld is, besmeerd met botercreme en de fondant er op zit, dus dat duurt nog wel een uurtje of twee