APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik krijg woensdag, denk ik, alleen een gesprek over hoe en wat verder.

Mijn vriendinnetje heeft zoooooooooooooooooooooooo"n zware tijd, hoe kan een mens dat aan.....?
    Ik heb volgens mij weleens verteld over mn vriendin die tumoren aanmaakt (hersentumor, 1 op dr arm en 1 in dr buik), daarna is haar zoontje misbruikt op het kdv (ook verteld hier volgens mij), hun huis is leegehaald toen ze op vakantie waren (incl laptop/ camera met geboortefoto's) en toen kreeg haar moeder borstkanker en van die chemo heeft ze nu dus leukemie.... Hoe moet je met zoiets omgaan?? :(:(

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

LZ :( sorry, weet er ook niet meer over te zeggen...

Quschke, we hebben het een deel van de familie half verteld, zo van, als het goed is komen we volgend jaar met een persoontje extra :D en mijn schoonzusje weet het natuurlijk wel. Heb mijn moeder ook gebeld en voor de rest wacht ik tot na de echo

Ingrid ja helaas wel, bij mijn schoonouders ging het de laatste dagen wat beter en was het 7.00 en 7.30, maar vanochtend weer 6.00

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zit even bij de maart mama's 2012 te kijken maar voel me nog niet echt geroepen om daar te gaan posten....posten de andere zwangere aprilmeiden wel mee bij 'hun' zwangere groepje of houden jullie het ook bij deze allerleukste aprilmama's (wat al een dagtaak op zich is ;) )

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat meen je niet, is dit bij die zelfde vriendin!:( Voor wie dan ook is het zielig en erg natuurlijk maar wat moet zij ontzettend opzien tegen elke volgende dag:(

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    heftig lz :( weet ook niet wat te zeggen!

jammer dat ze weer zo vroeg is eylem :(

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    In het begin even met de augustus mama's mee gekletst maar het voelde niet zoals hier dus daar gestopt en nu val ik jullie gewoon lastig met al mijn zwangeredingen;)

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jemig LZ.....net wat je zegt....hoeveel kan een mens aan! Pffff vreselijk gewoon.:(

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, hopelijk slaapt ze als jullie thuis zijn dan wel weer gewoon wat langer. Wel balen dat ze nu in de vakantie elke keer zo vroeg komt.

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @lz: tjemig...das echt heftig! Krijg er gewoon kipppenvel van!

@eylem: praat niet mee met december mama's...heb daar geen gevoel/band bij/mee. En hier kan ik even goed alles kwijt! Voel me tot nu toe nog niet echt geroepen bij andere mama's!

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nou gijs heeft het opgegeven.... net met een strak gezicht naar binnen gelopen en streng geweest.... en nu ligt meneer voor pampus :D

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@LZ, tsjee wat heftig zeg, heel veels terkte voor je vriendin, heb er geen woorden voor :(

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Lz jeeess heb dr echt geen woorden voor..

@Chil fijn dat hij slaapt

@fs zo heb mn energy op gemaakt nou morgen weer ff verzamelen en dan weer verder.

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zoooo hee wat een rust vandaag ;)

wat kijken jullie? hier csi

14. lautjuhhh

@Chil hier ook csi

@hier dinnetje is net weg.

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    was het gezellig:)?

16. lautjuhhh

Ja best wel :) ze doet ook aan forest dus ging dr effe helpen maar ze komt niet ver met 5 vrienden.. haha Maar t was wel erg gezellig

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    idd rustig hier!

Ben ondertussen druk bezig met m'n taartje, is al in stukken gesneden, nu wachten tot ik verder kan met de botercreme en dan vullen, afsmeren en de fondant erover en dan is het denk ik wel tijd om naar bed te gaan dus morgen maar mooi maken.

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :$ wat nu al naar bed:$ ben ik niet gewend van je :p:p:p

leuk dat het gezellig was lau

19. lautjuhhh

chil.. trouwens ik kan geen edelhert kopen terwijl ik geld zat heb.. waarom kan ikdie niet kopenweet jij dat?

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nee nu nog niet hahaha ben niet ziek hoor:p Als m'n taartje gevuld is, besmeerd met botercreme en de fondant er op zit, dus dat duurt nog wel een uurtje of twee;):p:D

Deel Deze Pagina