oooh woensdag beginnen hier de zomeravondconcerten weer iedere week op woensdag is er in een park podium opgebouwd en dan komt er een (meestal onbekende) band spelen...maar das zoooo gezellig, biertje en hoop mensen die je allang niet gezien heb.... zo gezellig dus de komende weken ben ik iedere woensdag feesten aankomende woensdag "de kast" nou wist niet eens dat die nog bestonden editie Roosendaal | PALM PARKIES
@LZ; jee wat een opeenstapeling van ellende.. sommige mensen krijgen ook alles .. @ Eylem; JAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD !!! Leuk leuk leuk ! @ Ikheid; fijn dat het niets is.. zal wel een opluchting zijn. Goed dat ze het onderzocht hebben ! @ Mermaid; drinkmarathon.. heeft hij een regeldagje ? Hier; heerlijke bbq gehad... nu nog even uitbuiken en niet te laat gaan slapen.. morgen begint het echte leven weer.
@ Kris: Regeldag..hm, geen idee. Volgens mij niet, want verder heeft hij heel de dag netjes 3 uur tussen de voedingen gelaten.
@chill, ik stond ook te springen en ik ben voortaan weer elke woensdagavond achter de tv met waargebeurde verhalen, mits ze films uitzenden die ik al gezien heb, "vroeger" keek ik er altijd naar samen met mama en me zusje want pap lag te pitten in zijn stoel, whats new