Ingrid jee alweer 36 weken i.d. wordt ook alweer spannend zeg ! Leuk En leuk taarten maken ! Tja geen idee hoe het opgelost moet worden. Probleem is dat als ik die baan zou krijgen waar ik volgende week een gesprek voor heb we weer naar een ander soort ( goedkopere ) opvang kunnen nl niet flexibel is op hetzelfde kdv ook. Daarvoor valt de wachtlijst mee zeker als je kind er al op zit. Voor de flexibele opvang hebben ze helaas maar weinig plekken. Maar ja.. geen idee wanneer ik dat hoor of die baan door gaat. Hmm komende weken mijn moeder en schoonmoeder maar even lief aankijken denk ik en wat diensten ruilen met collega`s met weekeinde diensten is wel niet zo leuk, maar ja moet maar.
daag mensen ! Fijn zonnige dag.. ben mijn moeder ophalen van het station daarna samen lunchen en dan moet ik gaan werken.
Ik zei al dan neem je ze maar mee naar je werk of je zet ze bij de voetbal in de kantine neer, geef ze aan je vader of wat dan ook. Als ze maar op komen
nou ik lust ook wel een stukje taart @Kris balen zeg dat nu net de koopavonden weer weg gaan! Hopelijk is er snel een plekje @Franka wat heerlijk bijna verlof.
@kris: wat een goed idee dat lunchen met je moeder: heb de mijne net ook gelijk even gebeld om mee te gaan lunchen...Misschien helpt een lekker broodje wat tegen een lege maag
Hallo! Hier even een snel bericht uit het zonnige Frankrijk. @ Eylem, ik zag je nieuwe banner! Gefeliciteerd meis! Hoe voel je je? @ Chill, nee, we zitten niet in een Vacance Soleil camping. We hebben een stacaravan gehuurd op een franse camping zonder tussenkomst van een organisatie. De caravan is prima, erg luxe met airco, tv, en internet. Verder heel netjes ingericht. Alleen het jammere is dat we dus op een stuk van de camping zitten met bijna alleen maar fransen en een paar duitsers. Er zijn wel Nederlanders, maar die zitten veelal op het echte kampeergedeelte, en dat is aan de andere kant van de camping. Dus voor Lukas niet veel kindjes in de buurt om mee te spelen. BIj het zwembad probeer ik hem wel een beetje in de buurt van Nederlandse kindjes te krijgen, maar dat wil nog niet echt lukken. Gelukkig hebben we zijn fietsje mee, dus hij vermaakt zich wel met rondjes fietsen op de camping. Vanmorgen heeft Lukas zelf bij de bakker stokbrood gehaald voor het ontbijt! Op zijn fietsje. Zo schattig! Hij had uit zijn hoofd geleerd om te zeggen "uun pakket sifoeplet, messi!" En toen kwam hij vijf minuutjes later dus terug met een stokbrood onder zijn snelbinders. En trots dat hij was! En wij ook natuurlijk! Beetje jammer alleen dat Noa ziek is. Gister had ze 39,5 koorts en heel snotterig en jammerig en veel hoesten. Beetje balen, maar ja, niks aan te doen. Hopelijk knapt ze snel op. Verder is het ook wel even wennen om zo actief te moeten zijn op vakantie. Gister om half 10 's avonds was de eerste keer die dag dat ik eindelijk even rustig kon gaan zitten. Gisterochtend was ik met Lukas naar de winkels gegaan voor boodschappen, daarna gelunched, toen naar het strand gegaan en met LUkas en Noa aan de waterkant gespeeld en schelpen gezocht. Daarna thuis met Lukas een paar spelletjes gespeeld. Vervolgens met hem naar het zwembad gegaan. TOen eten gemaakt, kids op bed, opgeruimd, afgewassen, koffie gemaakt en voila, het was alweer half 10! Ik heb dalijk nog vakantie nodig om bij te komen van mijn vakantie! Hahaha! Maar afgezien daarvan vermaken we ons prima en hebben we het goed naar ons zin. Nu zijn de mannen naar het zwembad en Noa ligt op bed, dus eindelijk even me-time! Ik ga nu dus lekker op de veranda zitten met een kopje thee, een koek en mijn boek! Tot later!
Meestal helpt een broodje idd wel tegen een lege maag Of je moet er zo misselijk van worden dat het broodje nog sneller weer uit je maag is, dan zit je uiteindelijk nog met hetzelfde
CM, wat lief van Lukas!!!!!! Hoop dat hij snel een vriendje of een paar vriendjes maakt, is toch altijd leuk als je op vakantie bent maar gelukkig vermaakt hij zich zo ook wel! Jij hebt idd een vakantie nodig om van deze vakantie bij te komen hahaha, hoelang blijven jullie daar? Daarna nog wel even tijd thuis of meteen weer aan het werk?
Ik denk dat wij een grotere box nodig hebben, er zitten op het moment twee kindjes in en daar moet er straks nog 1 bij. Tenminste het was de bedoeling dat die er alleen in zou komen maar heb zo het idee dat er straks wel drie kindjes inzitten hahaha
@ Kris & Franka: Geniet van de lunch! @ Caro: Wat goed dat Lukas zelf een brood is gaan halen. Ik vond het vroeger op de camping op Texel al spannend als ik ontbijt mocht gaan halen en dan kon ik nog gewoon in het Nederlands praten, hahaha. Hm, Tobin trekt een beetje zijn eigen plan vandaag. Ik wil hem zo in badje doen, maar nu ligt hij uitgebreid te slapen, hahaha. Nou ja, dan wacht ik nog maar een half uurtje. Hij hoeft in principe om 13.00 uur pas weer een voeding, maar rekening houdende met een half uur speling kan het natuurlijk ook nog 12.30 uur worden. LOL , wel weer even wennen hoor zo'n kleintje die nog zoveel voedingen moet hebben.
Hahaha volgens mij heeft Tobin niet zoveel zin in z'n badje. Om de hoeveel tijd krijgt hij nu een voeding??
@ Ingrid, we blijven hier twee weken. Zaterdag de 16e zouden we weer naar huis gaan. Hoewel we overwegen om vrijdag de 15e al weg te gaan. Dan doen we weer een overnachting net onder Parijs en dan zaterdag de 16e verder rijden. Als we hier de 16e weg gaan, dan komen we pas zondag thuis en Steef moet maandag weer werken (voor zover dat tegen die tijd gaat). @ Mermaid, ik vond het ook heel stoer van hem. Ik was al geweest en had croissantjes en chocoladebroodjes gehaald, maar was de stokbrood vergeten. En toen zei hij zelf spontaan dat hij die dan wel zou gaan halen! Hoe gaat het met Tobin? Red je jezelf een beetje zonder KV en met twee kids? Of is Arco nu vrij?
Om de 3 uur, met een half uurtje speling. Vanmorgen heeft hij om 07.15 uur gedronken en toen weer om 09.45. Maar soms zit er ook bijna 3,5 uur tussen. 's Nachts laat hij er meestal 4 uur tussen.
@ Caro: Echt super stoer van hem!!! Arco is vrij deze week en Ayla was gisteren en vandaag gewoon bij de g.o. Ik kan dus rustig aan een beetje wennen. Maar ik vind de BV toch wel erg handig hoor. Als hij honger heeft kan ik gelijk aanleggen (ok, alleen even snel luier verschonen) en hoef niet nog eerst een flesje te maken enzo. En ik hoef niet na te denken over hoeveel hij max mag, da's ook echt ideaal. Volgende week komt mijn moeder trouwens nog een weekje helpen hier .