APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Das idd een kansloze opmerking! Rare snuiters..

Ja heel rustig hier. Heb net een pak frou-frou wafels gepakt en zit nu dus aan de wafeltjes en koffie.. mjam!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Mermaid ja heerlijk he ik doe ook alleen het zonnen en pootje baden :p Maar manlief is echt een waterrat en laetitia ook haha. Lekker zelfgemaakte pizzabroodjes mjamm

@ikheid lekker frou frou wafels :d

@hier laetitia ligt lekker op bed!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ikheid, irritant dat het zo rustig is op je werk!

Mermaid, wist je dat niet, dan moet je gewoon wat valium geven;) Je zou denken dat ze daar wel vaker met kinderen te maken hebben en dus weten hoe dat gaat met kindjes;)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, ja hoe verzin je het. Ik vond het zo'n rare zin. Ik bedoel, ik snap wel dat het belangrijk is als ze rustig zijn, maar het staat er echt zo alsof het je aangerekend wordt als je kindje niet rustig is, want ja, het stond toch zeker in de brief ;);).

@ Ikheid: Lekker frou frou wafels. Balen wel dat het zo rustig is. Ik vind de dag dan altijd zo lang duren.

5. lautjuhhh

@Mermaid ja lekker onzinnig is dat he.. echt zo'n domme zin..

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen

hahaha ja als Tobin druk is die dag of op dat moment krijgt hij zijn eerste minnetje achter zijn naam;):p

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga even bankhangen, heb al de hele dag zo'n zeurend gevoel in mijn onderrug en buik eens kijken of het dan wat minder wordt.

8. lautjuhhh

@ingrid Misschien voorweeen? idd ff rustig aandoen:)

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Take it easy Ingrid!

Zo. Ik ben alvast voorbereidingen treffen voor als de accountant maandag hier komt, dus ik duik ff in de cijfers!

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ingrid misschien voorween? Heb je wel tegen de been gezegd dat je pas na de 40 weken wil bevallen? ;) iig rustig aan meis!

Haha mermaid staat raar idd! Komen ze dat niet aan huis doen? Bij Gijs was tegelijkertijd met de hielprik. Maar Gijs was ook te onrustig en duurde lang voor het lukte ;)

Nu weer verder ;) x

11. lautjuhhh

zo hier net ff op het balkon gezeten, madam werd pas om 16.00 wakker haha.. straks lekker op het balkon eten lekker mie :D

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha niet na de 40 weken! Mag best wel voor die tijd maar dan wel na de 37 weken pas;) Net heerlijk bank gehangen en de zeurende pijn in mijn rug is er nog maar buik niet dus ik blijf gewoon even rustig aan doen.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: De hielprik wordt hier door de vk gedaan, die komt er voor thuis. Voor de hoortest moet ik naar het cb.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zó.. heb koppijn van al die cijfertjes..

Nu ff vaatwasser uitruimen en inruimen, post frankeren en dan ist zo ongeveer wel 17.00 uur. Mannetje was vandaag vrij, dus kan dadelijk meteen aanschuiven. Heerlijk!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hielprik en gehoortest werden hier apart gedaan, maar voor beiden kwamen ze wel gewoon bij ons thuis.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier is hielprik en gehoortest tegelijk en aan huis. Vind het wel makkelijk.

17. smile17

smile17 Niet meer actief

bij ons ook hielorik en gehoortest tegelijk bij ons thuis wel zo makkelijk

Bah er staat file echt geen zin in ben moe en wil snel naar huis en eten :)
    Gelukkig heeft mijn mama opgepast en staat het eten al klaar

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hopelijk geen lange file en ben je zo thuis! Wel lekker dat je moeder het eten al klaar heeft!

19. lautjuhhh

@smile lekker dat je zo aan kan schuiven!!

@hier lekker gegeten op het balkon! manlief is nog ff gauw boodschapje halen en dan strakjes laetitia lekker naar bed en lekker avond!

20. lautjuhhh

Zo laetitia ligt op bed nu ff fs en ondertussen junior masterchef kijken

Deel Deze Pagina