Zucht....nu is Arco WEER vergeten wat lekkers mee te nemen van de supermarkt :x. Ik heb het gelukkig pas tig keer gevraagd, dat scheelt .
Wat een rust zeg! hier de keuken opgeruimd en de vaatwasser aangezet, hoef ik dat morgen niet te doen.
Jezus, nu heb ik vandaag weer elke keer van die gespannen borsten. Net of ik weer hartstikke stuwing heb. Hoe irritant!
We hebben gewoon nog bijna geen kraamvisite gehad en er belt ook niemand . Behalve onze ouders enzo hebben we 1 vriend van ons en mijn beste vriendin + vriend op visite gehad, verder nog niemand. Die vrienden van Arco zijn ook sukkels (wist ik al, maar goed ), want die hebben geeneens gebelt, alleen een smsje om te feliciteren.
@mermaid, he jakkie das wel balen! Maar denk dat dat "normaal"is bij een tweede alleen wel teleurstellend.
hello ladies, alles bijgelezen maar weinig blijven hangen mermaid, hoortest en hielprik hier tegelijk bij ons thuis. lau, klinkt als een gezellige ochtend! @de rest sorry @hier, hele dag al flinke hoofdpijn en heb er de laaste 3 avonden last van gehad maar nu was het zelfs overdag de hele dag en heb net zelfs mijn vest aangetrokken omdat ik kippenvel had in de stad goed geslaagd voor allys, een kort spijkerbroekje van name it en een lange spijkerbroek van noppies en 1 van mexx allemaal 50% dus het was errug leuk shoppen verder nog 2 shirtjes voor mezelf en een nieuw vest.. ga zo maar vroeg me bedje in voel me niet echt optimaal maar eerst maar eens een ibu pakken
Heeee allemaal !!! Zal ik me even voorstellen ??? ik kom weer eens kijken, we hebben een nieuwe computer en die is veeeel sneller. Zit ineens vaker op internet Mermaid: Wat fijn dat het allemaal lekker loopt ! En ook dat je moeder komt helpen, want lijkt me best pittig twee kleintjes. Je hebt het ongetwijfeld hier verteld, maar hoe is je bevalling gegaan ?? Ikheid: Ik zie nu aan je banner dat je een miskraam hebt gehad... wat erg zeg *knuf* !! Hoe voel je je nu ?? En hoe gaat het verder hier met de kleintjes ? En de mama's natuurlijk ?? Is Eylem soms zwanger ? Zag een felicitatie maar kon geen berichtje vinden Hier gaat alles lekker. Demi wordt over 3 weken 3 en is echt een wijsneusje. We zijn naar het Zomerfestival in Ahoy geweest met alle studio100 figuren en nu kijken wij elke avond naar Demi die K3 nadoet. Justin loopt gelukkig weer, heeft hij op vakantie weer geleerd. Hij kon het wel maar was een paar keer flink gevallen dus hij durfde het wekenlang niet. Maar nu dus gelukkig wel, hij is gelijk een stuk gezelliger en hangt niet meer 12u per dag aan m'n been. Dat was echt zwaar zeg ! (Figuurlijk dan he haha) Vakantie was heerlijk; heenreis heeft Demi om haar oma's zitten huilen en Justin van vermoeidheid. Terugreis ging goed gelukkig ! Demi barstte in tranen uit toen ze haar oma's door de glazen ruit zag staan. Zo lief. Volgend jaar gaat oma dus mee We hebben daar heerlijk weer gehad, veel uitgerust en leuke dingen gedaan. helemaal geslaagd dus !
Zelfs Demi heeft het ! Sinds kort pas, als baby had ze het niet. De kapper adviseerde om te stoppen met babyshampoo en gewone shampoo te gebruiken. Dus dat ben ik nu aan het doen, even kijken of het minder wordt. In ieder geval neit krabben en doen. Dan trek je de haren mee. En even kijken of haar haren niet verstikken, dat ze zeg maar vastgeplakt zitten door de berg. Dat is wat onze kapper zei..
@ Mirjam: super dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad. Mijn bevalling was vooral snel, hahaha. Om ca. 22.15/22.30 uur braken mijn vliezen, om 23.00 uur kwamen de weeën wat op gang en om 01.55 uur is Tobin na 7 minuten persen geboren. In tegenstelling tot mijn bevalling van Ayla had ik nu wél goede persweeën. Dat maakte het persen een stuk makkelijker, maar ook een stuk pijnlijker!
Mermaid, balen dat er nog niet veel visite is geweest maar lees dat het bij Ayla ook niet snel kwam. Misschien willen ze jullie even rustig de tijd geven en komen ze nu ze zeker weten dat de kz weg is allemaal. Je hoort ook wel vaak dat er bij een tweede minder visite komt als bij een eerste, moet eerlijk zeggen dat ik dat hier niet gemerkt heb maar dat kan natuurlijk nu bij de derde nog zo zijn.
Mirjam!!!!!!! Wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! Ook dat Justin weer is gaan lopen en dat Demi ook goed gaat! Eylem is idd zwanger, nu 5 weken en 1 dag. Ze had gisteren getest