aaaaah meis! das irritant...zit hij tegen je maag aan te trappen? crackers eten helpt niet? hoop voor je dat het niet super lang meer duurt....
Ik kom ook gelijk even met een klaagzang binnen vallen: Ik word er echt doodmoe van dat Tobin zo loopt te kloten met aanhappen. Het duurt zeker 5 à 10 minuten voor hij die verrekte tepel eens een keer goed beet heeft. Hij is gewoon ongeduldig, want de 2e borst weet hij wel in 1x goed te pakken . En ik heb zulke beurse borsten. Doet echt zeer en is HEUL irritant. En ik heb het constant, dus niet alleen als ze op knappen staan omdat er gedronken moet worden. Is dat normaal ofzo?! BLEGH! Ik ben het even helemaal zat zeg. En dan komt er straks ook nog zo'n wijf van het cb langs, nou daar heb ik al HE-LE-MAAL geen zin in :x. Vanmiddag misschien maar eens een stukje wandelen, want ik ben echt stik-chagrijnig .
Ik heb het weleens eerder gezegd, maar probeer tepelhoedjes eens. Zo komen je tepels tot rust en kunnen even bijkomen. En door een tepelhoedje is het aanhappen makkelijker. Maar balen dat je het effe gehad heb komt goed meis dikke knuff!
Ik heb begrepen dat het wordt afgeraden om tepelhoedjes zonder begeleiding van een LK te gebruiken. En ik ben ook eigenlijk bang dat als ik die dingen ga gebruiken ik er aan vast zit en hij zonder helemaal niet meer goed wil aanhappen. Dus ik geef het toch nog even de kans zo zonder. Met mijn tepels gaat het gelukkig al wat beter, dus dat scheelt alweer.
@chill, jeetje wat een gezelligheid :x jij hebt dus ook iemand die niet naar jou luistert net als bij mijn so @ingrid, bah wat vervelend zeg van de misselijkheid @mermaid, ook al een klaagzang ik had er geen last van dus kan je hier niet bij helpen, en als je nu zelf je borst bij het einde tot een puntje "knijpt" zeg maar kan die dan makkelijker aanhappen? alyss was wel eens te ongeduldig en dan kostte het ook veel moeite maar dan spitste ik zeg maar mijn borst om een handje te helpen en dat ging goed op die momenten.. succes!! @hier, geen klaagzang alhoewel ik me wel iets beroerd voel nog steeds, neus zit dicht mijn holtes doen zeer maar verder maar hele lichte hoofdpijn dus valt mee vergeleken bij gisteren.. net boodschapjes gehaald dus die zijn ook weer binnen.. oh ja effe vraagje vorige week kipfilet gehaald maar vergeten om het op te delen dus er staat nu 1 grote bak met 6 kipfilets in de vriezer maar heb er 3 nodig vandaag, hoe ga ik dat oplossen
Tjezus, hebben jullie ook zoveel vliegen in huis? Wij wel dus en het is echt om gek van te worden. Ze zijn zo brutaal, landen gewoon pontificaal op je .
@ Nonnie: Uhm...proberen 3 kipfilets los te hakken... Anders zou ik het ook niet weten eigenlijk. Ik zou ze iig niet allemaal ontdooien en dan de helft weer invriezen.
mijn verloskundige heeft het geadviseerd in mijn kraamweek (ben nog naar een lk geweest) voor mij was het een opluchting. en gijs kon zowel met al zonder drinken zonder moeite. k gebruikte het vooral voor mijzelf...als mijn tepels weer zeer deden deed ik een paar dagen die hoedjes gebruiken en dan weer een week zonder. dus k denk dat je er niet zomaar aan vast zit maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. geef het alleen maar mee
Goedemorgen Dames! Hier al een actieve ochtend achter de rug. Even in huis was opgeruimd en geoetst en gewassen en gestreken. Justin ligt in bed en als hij wakker is gaan we weer naar mijn ouders. \Vandaag komen ze alle tenten opzetten....welke gek houdt ook een bruiloft voor 300 personen...jep mijn zusje! Heb nu wel tot dinsdag vrij, dus da is wel lekker! Mermaid:m ik zou idd niet al te snel naar tepelhoedjes grijpen. Mij zijn ze heel snel in het ziekenhuis aangeraden omdat ik geen tepels heb, maar om er dan weer van af te komen is helemaal lastig. Justin heeft welgeteld 1x aan borst gezeten zonder tepelhoedje!
Ik ben ook dankbaar voor alle tips natuurlijk! Alleen is het bij ons natuurlijk zo dat hij al wat moeite heeft met goed aanhappen. Als ik het hem makkelijker ga maken dmv een tepelhoedje ben ik dus bang dat hij zonder helemaal niet meer wil. Want waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, snap je wat ik bedoel? Grappig trouwens hoe anders vk's over dingen denken. Bij mij zeiden ze juist liever geen tepelhoedjes te gebruiken.
Ik heb naderhand ook een lactatie deskundige erbij geroepen, maar zij vond het meer dan onprettig dat ik tepelhoedjes gebruikte. De kans is dan heel groot dat ze helemaal verkeerd aan happen en daarbij moeten ze veel meer moeite doen om te drinken.
ja enorm veel hebben we wij er maar nu hebben we zo ding op balkon: Google Afbeeldingen resultaat voor http://ongedierteproducten.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/s/bsi_vliegenval.jpg werkt als een tierelier!!! daardoor wel een stuk minder in huis!
@ quschke: Mijn god, 300 gasten . Volgens mij ken ik niet eens zoveel mensen die ik op mijn bruiloft zou willen uitnodigen, hahaha.
yeah right, om ze enigszins te kunnen hakken moeten ze toch een beetje ontdooit zijn anders hebben we een slagveld hierzo en ik durf ze dan idd niet meer in te vriezen na de salmonella infectie van elin..
Wij ook niet hoor...wij hadden er 150 en dat vond ik al veel. Maar ze hebben ten eerste al een hele grote familie ( het scheelt alleen al 75 personen, omdat wij met 1 kant vand e familie geen contact hebben) Daarbij hebben ze een hele grote vrienden groep! En ze zijn alletwee verenigingen mensen....dusja dan komen ze aan 300 man!
oh daar had gijs geen last van...die dronk juist te goed met tepelhoedjes...het stroomde eruit maar denk dat het bij iedereen anders is en ligt er maar ook net aan hoe je tepels en zijn drinktechniek is. mijn vriendin heeft ze overigens ook gebruikt, ook vanuit het ziekenhuis
@Nonnie vastpakken en precies in het midden tegen de rand van het aanrecht slaan.. vaak gaan ze dan wel los en uitkijken voor je vingers @ Ingrid he geds meid gaat het nu al iets beter? @Mermaid balen dat het aanhappen niet zo lekker loopt. Gaat vast snel beter! He geds cb aan huis vond ik wel zo verschrikkelijk! @Chilleke en moet je werken vandaag of vrij? @ hier om kwart over 10 eruit. vandaag ff wassen en stofzuigen en boodschapjes doen enzo..