Dat bedoel ik... Dus dan is de enige mogelijkheid toch hakken. Hoewel ik uit ervaring weet dat dat idd niet écht een handige manier is .
nee heb er geen last van mits mijn honden te lui zijn want dan vangen ze ze niet en moet ik het zelf doen, maar als ze hun bui hebben dan ben ik in 5 minuten van de vliegen af, ik hoef alleen maar ZOEK en PAK te roepen en vliegen zijn verleden tijd
kom maar p met die ideetjes dan, vandaag is het hollands pannetje met champignon prei en kip dus wat word het morgen
ja dat vond ik dus ook getver zeg en dan al die vragen OMG!!! echt de domste dingen vroegen ze, heb je maar 2 honden of heb er nog meer?? euuuuhhhh die andere 7 heb ik boven opgesloten nou goed :x
@nonnie handig die vliegenvangers hier doen de katten dat! haha uhm Chicken tonight? Of wok gerecht maken met kip. Of sate maken? gevulde kipfilet.. kipfilet met sla en krieltjes.
zeker weten maar soms doen ze het dus ook zonder commando en dan staat alyss aan tafel loop ik naar de keuken en hoor ik een keiharde KLAK KLAK KLAK van het tanden op elkaar slaan schrik me dan echt wezenloos ze zullen nooit zomaar happen naar alyss maar je schrikt wel van het geluid van de kaken die op elkaar slaan
chiocken tonight is wel lekker oh wacht het is super lang geleden dat ik kip kerrie heb ikgegeten dus plannen gewijzigd vanavond kip kerrie en morgen dat pannetje zooitje...thanks chill.. nu maar hopen dat alyss haar fobie voor rijst eens een keer over is..die duld gewoon nog steeds geen rijst mits het uit een potje komt zo raar
@nonnie kip kerrie is ook lekker idd.. @ hier jeetje laetitia is helemaal lek geprikt door de muggebulten is ook totaal niet in dr doen.. alleen maar huilen huilen huilen
nee alyss eet alles vers mee, behalve patat ofzo maar rijst eet ze gewoon echt niet vers, zilvervlies of witte rijs tmaakt ook geen drol uit, de eerste paar happen gaan goed en ineens krijgt ze het door ofzo en doet dan echt mond wagenwijd open en steekt haar tong uit om vervolgens met haar hand alles eruit te trekken en een heel raar en vies geluid te maken net alsof ze erin stikt ofzo hlf kokhalzend terwijl ze de eerste happen gewoon eet zonder dat er iets aan de hand is rare dame ben inmiddels ook zover dat ik haar niets geef als tegemoetkoming voorheen gaf ik dan alsnog een potje omdat ik bang was dat ze te weinig binnen kreeg maar daar ben ik de laatste keer ook van af gestapt, je kan het eten of niet. (dikke punt)
ik wou eigenlijk nog even snel naar de carpet right fietsen om goedkoop tapijt uit te zoeken echt zo goedkoop mogelijk voor tijdelijk op de trap want die ligt open in de zin van houten ruwe treden en aangezien alyssa zelf de trap op klimt als we naar boven gaan vind ik splinters een minder goed geslaagd plan, maar madam valt bijna in slaap op de grond terwijl ze eigenlijk pas over een uurtje naar bed gaat, maar goed nutteloos verhaal want spring toch maar even op de fiets denk ik
kan je niet van die halve maantjes erop plakken? die heb ik ook en werkt eigenlijk super goed en ze kosten min 30 euro bij de kwantum ofzo. succes gijs ligt ook al vroeger te slapen maar die was gewoon moe van zijn verhoging denk ik
ja groot gelijk zeg! maar ze gaan nu ook een eigen smaak ontwikkelen...gijs lust gewoon geen pindakaas (vind dat zo grappig )
@Eten hier lust ze vrijwel alles. behalve wortelen die eet ze alleen uit een potje anders echt niet. @ fs haha ik heb een olifant en mn draak staat uit te broeden hahahah @hier zo nu ga ik echt ff wat doen