Hoi! Hoe is het hier? Nog (spannende) nieuwtjes? Hier heeft de rust zijn intreding weer gedaan.. (gaap). x
Goedemiddag meiden @Laujuh wat irritan dat die pil nog niet goed werkt hopelijk doet hij het de volgende strip wel anders zou ik echt overstappen @Mermaid wat raar dat er nog maarzo weinig mensen zijn gekomen die weten toch ook wel dat het leuk is om je kleine baby te laten zien! Hopelijk komt het snel op gang @Nonnie fijn dat de hoofdpijn minder is @ingrid wat vervelend zeg nou hopelijk nog 1 weekje en dan lekker bevallen Gisteren leek alles goed te gaan NOëlle om 20.15 naar bed en meteen slapenmaa wat een heerlijkheid maa ja het ging maar 1 uurtje goed toen werd ze huilend wakker tot 23.00 ben ik bezig geweest maar wel geowon in haar eigen kamer gebleven en kiekeboe gedaan. Ze is dan ook wel verkouden en heeft wat verhoging ik heb ook pijn in mijn keel dus Noëlle misschien ook wel Morgen komt de tuinman om de tegels te leggen en de tuin is nu een grote zandbak. De tegels zouden morgen ochtend komen Maar de tegelboer belde vanochtend op dat de tegels niet komen dus ik helemaal over de zeik en in de stress want straks moeten we wle de tuinman betalen want jij die houdt deze dagen vrij voor ons en wanneer zouden de tegels dan wel komen Maar gelukkig na 30 minuten belde hij terug dat de tegels er toch wel lagen ze lagen namelijk op een verkeerde plek en niemand kon ze vinden. Nou ja eerst morgenochtend eens afwachten hopelijk komen ze gewoon binnen
Spannend Smile met die tegelboer.. Ach arme jij en Noëlle! Hopelijk zijn jullie allebei snel weer de oude, her heerst trouwens wel, hoor echt van veel mensen dat ze aan het kwakkelen zijn. Ben echt benieuwd naar de tuin!
@Ikheid ja heb er de zenuwen van hoop echt dat hij morgen komt met de juiste tegels. Daarna krijgen jullie meteen een foto Denk dat NOëlle het niet leuk gaat vinden want die heft nu een zandbak van 50m2 hihi Hoop echt dat ze snel opknapt en weer normaal gaat slapen Succes vandaag met werken hopelijk vliegt de tijs voorbij
@smile hopelijk knappen jullie snel weer op! ben echt benieuwd naar de tuin! @ ikheid werkse nog! @ hier zo gestofzuigd wasje uitgehangen, nieuwe aangezet, gedouchd, en boodschapjes opgeruimd vanavond lekker bbquen :d
@lau, heb je dan een goedkope bbq gevonden? was je toch naar op zoek?? @smile, balen zeg ik zou ook in de stress schieten hopelijk komt morgen allemaal goed!! @LZ, haiiii spannend allemaal zeg! @ikheid, weer aan het werk? bijna vrij denk ik?? @hier, madam is net wakker dus ik vleig even terug naar de ah om kip kerrie mix te halen want die heb ik niet in huis by the way het is gelukt met me kip hakken
lautjuh jammie bbq daar heb ik ook trek in misschien het weekend wel doen als het mooi weer is. @Nonnie haha de kip geslacht dus! Nou van dit soort dingen kan ik echt stressen het is een hoop geld namelijk nou ja hopleijk komt morgen alles goed
@nonnie ja bij de blokker 10 euro dus das wel redelijk goedkoop!!! dus wij kunnen lekker bbqen mjammm @hier ach gos laetitia is zo lek geprikt dat dr oortje helemaal rood is en dr koppie zit onder de bultjes en op dr rug is ze een paar keer geprikt. nu zit er fatsoenlijk hor voor dr raam en zo ff een vliegenvanger neerhangen...
@ Ikheid: Wat waardeloos zeg dat het elke keer zo rustig is op je werk. @ Smile: Hm, nou hopen dat de tegelboer dan morgen idd komt met de juiste tegels. Én dat Noëlle snel weer lekker gaat slapen. Ik heb even heerlijk op de bank geslapen en inmiddels Tobin weer gevoed. Het ging best goed deze keer met aanhappen en mijn kloven worden al minder. Ik heb alleen in mijn rechterborst nog steeds zo'n verstopt melkkanaaltje en de erom heen en links ervan doet mijn borst zeer. Brrr, ik krijg gelijk enge visioenen van borstontsteking enzo. Misschien morgen de vk maar even bellen....
Brrr borstontstekingen.. krijg er kippenvel van. Mijn vriendin liet laatst haar ontstoken tepel zien, de details houd ik voor mezelf. Fijn ff bijgetankt Mermaid. Valt het allemaal mee met 2 kindjes? Huilt Tobin Ayla niet wakker of andersom? Smile: dat zijn typisch zaken waar je van gaat stressen ja! Zeker als het om zoveel geld gaat! Nonnie: kip geslacht? Lekker kerrie! Lau: hmmm lekker BBQ-en! En das een prikkie, 10 euro voor een BBQ! Arme Laetitita? Ondanks de hor toch lek geprikt? Rustig op het werk.. ach kan me op zich wel bezig houden hoor, want er kan veel vooruit gewerkt worden, maar mijn collega die donderdag en vrijdag werkt moet ook wat te doen hebben, dus kan ook weer niet alles doen.. Weet je, ik ben allang blij dàt ik een baan heb. Mijn directe collega van de financiele admin. ervaart het net zo en gelukkig zijn ze hier allemaal niet moeilijk. Dus we drinken vaak samen een bakkie en kletsen heel wat af. Ook leuk geld verdienen :-D. Bijna weekend ja! Nog een dik uur.. Dan op de fiets naar huis, de bovenverdieping soppen en zuigen, beneden ff met de franse slag stofzuigen, eten opwarmen en dan rond 19.00 uur Jayden op bed hebben en dan bankhangen! Tis wel vermoeiend hoor.. hele dag werken èn nog een kind èn een huishouden èn 2 honden. Ik zit om 20.00 uur op de bank, dan pas begint mijn avond echt.
@Mermaid ja idd misschien ff de vk bellen al is het maar om jezelf gerust te stellen.. ja echt klote muggen.. tis zo zielig ze krabt en krabt en wij roepen de hele dag alleen maar nee niet doen..
Ik heb trouwens gisteren de leren-sneaker-slofjes voor Jayden binnengekregen via @apie. Zijn echt superleuk en staan geweldig eigenwijs!
@ Ikheid: Tot nu toe valt het me erg mee met 2 kids, maar goed, ik ben natuurlijk ook nog niet alleen met ze geweest. Ayla huilt eigenlijk nooit, dus daar heeft Tobin geen last van (hoewel hij toch nog overal doorheen slaapt) en Tobin huilt alleen als ik zijn luier verschoon terwijl hij eigenlijk wil drinken en daar is Ayla tot nu toe ook nog niet wakker van geworden. Gelukkig, want dat was ik wel een beetje bang voor. Wel fijn dat ze op je werk niet zo moeilijk zijn als jullie even kletsen. Het kan ook anders (weet ik uit ervaring )
He meiden, Noa is nog steeds niet lekker. Slaapt nu weer twee keer per dag ruim 2 of 2 1/2 uur. Dus dat betekend dat één van ons in ieder geval bij de caravan moet blijven. Gister hadden we Lukas 's middags ook bij de caravan gehouden, maar dat was niet zo'n succes. Hij verveelde zich te pletter. Dus nu is Steef met hem naar het zwembad en zit ik bij de caravan. Maar er is ook goed nieuws...... Lukas heeft eindelijk een Nederlands vriendje gemaakt. Een jongetje van 6 die een paar veldjes verderop staat. Dus hopelijk kan hij zich daar mee vermaken. Vanmorgen en vanmiddag in het zwembad zijn ze in ieder geval al onafscheidelijk geweest. Net kwamen Lukas met zijn vriendje en diens vader even kijken waar wij "wonen" en daarna gingen ze laten zien waar zij "wonen". Vanavond gaan we uit eten. Ik hoop maar dat dat goed gaat met Noa, maar heb geen zin meer om weer zelf te koken. En wil ook wel even van de camping af. @ Mermaid, vervelend dat het lastig gaat met aanhappen. Ik zou niet zo snel tepelhoedjes proberen, tenzij het zonder echt niet meer gaat. Ik moest toen echt de keuze maken tussen stoppen of tepelhoedjes en dankzij de tepelhoedjes heb ik het toch tot 8 maanden vol kunnen houden. Anders was het na één week al gedaan geweest met de BV. Maar dat was puur omdat ik zo veel melk had dat Noa er telkens bijna in stikte. En met tepelhoedje was de grootste druk eraf. Maar ook toen ik niet meer spuitende melktieten had, kon ik niet meer zonder voeden omdat ze dat niet gewend was. En dat is toch een stuk onhandiger, want je moet altijd zo'n ding bij je hebben als je weg gaat en het is ook wat minder subtiel voeden in het openbaar. Maar als het niet anders gaat dan kan het een hele uitkomst zijn. @ Lau, ach, arme Laetitia met d'r muggenbulten! Heb je goede zalf tegen de jeuk? @ Nonnie, haha, de strijd met de kip gewonnen! @ Smile, balen dat jullie niet lekker zijn! HOpelijk komt het goed met de tegelboer. Sorry, verder niets onthouden.
@ Caro: Wat vervelend dat Noa nog ziekjes is. Anders geef je haar toch een zetpilletje voor jullie uit eten gaan, dan voelt ze zich misschien wat beter en houdt ze het wat langer uit. En wat fijn dat Lukas inmiddels een vriendje heeft gevonden. Heeft hij vandaag nog "uun bakket" gehaald .
@Cm nee nog niet we gaan morgen even naar de stad om wat te halen,. balen dat noa nog steeds ziek is.. veel plezier vanavond
Mermaid: ja dat zou namelijk ook iets zijn waar ik tegenop zou zien; Jayden slaapt net, begint de baby te huilen; Jayden wakker en andersom ook. Maar goed, hoe doen andere dat dan? Is denk ik voor iedereen ff wennen. Als er bij ons een 2e komt is zijn/haar kamertje naast die van ons en Jayden zijn kamer a/d andere kant. Dus moet wel meevallen.. Caro: hè getsie zeg! Vervelend dat Noa nog niet helemaal de oude is, van de ene kant wel fijn dat ze zoveel slaapt, maar nu op de camping is dat niet fijn. Houdt idd in dat er iemand 'thuis' moet blijven en op vakantie is dat nu juist hetgeen wat je niet wil.. dan wil je de hort op! Maarrr wel super dat Lukas een vriendje heeft gevonden, hoef je je daar iig niet druk om te maken, die vermaakt zich dan wel. Leuk ook dat ie trouwens super-stoer zelf stokbrood ging halen in het Frans nog wel! Knap hoor! Wat wordt ie dan groot ineens hè? Heel veel plezier daar, smakelijk eten alvast voor vanavond. Ik wed dat het allemaal goed zal gaan, maar ik snap je zorgen zeker wel; 'Wat als Noa..?'. Maar geniet meis! Hoe gaat het trouwens met Steef zijn knie? Doet de rust hem goed?