@hier zo heerlijk gebbqed straks lekker een bakje koffie na, laetitia vond het toch lekker zeg haha heeft een hamburgertje gehad, en lekker met de salade's mee gesnoept.
das voor vip als je 50 woudmunten betaald krijg je allerlei dingen die je kan doen in een maand! extra gewassen enzo.. Maar dat ga ik dus echt niet doen
wasje uitgehangen toen nog ff met laetitia geknuffeld die ligt nu lekker op bed straks lekker koffie!!
nou idd en wat voor temperamentje @hier, net gegeten en zoals verwacht heeft madam 2 hapjes rijst op en daarna niets meer op een bakje yoghurt na dus die heeft pech vanavond, ze wou zelfs haar kippie niet vraag me toch af waarom ze geen rijst lust want risotto uit een olvarit potje gaat er wel in
@Lz ik zit net te kijken maar het gaat ook op inloggen per dag dus misschien dat je dan alsnog wat kan winnen ofzo.. @Nonnie apart dat ze geen rijst lust,.. Maar ach iedereen lust wel iets niet
risotto is plakkerige rijst he rijst is droog...dus...misschien dat het het is! fs.ding irritant want blijft in beeld staat zo ga me zo eens omkleden en opmaken, en dan band op pompen en dan ga ik naar het park heb er zooooveel zin in
ik moet gewoon nog eten. Tobin besloot honger te krijgen toen we net aan tafel konden en onder het voeden kreeg ik me toch een hoofdpijn. Dus eerst nog even gelegen en zo dan toch maar wat eten...
@Mermaid he bale van je hoofdpijn. @Fs wel vaag die bosmaandkalender heb ik nou af maar die gaat niet weg das wel irri
irritant mermaid!!! sterkte! lau, ik ga hier naartoe editie Roosendaal | PALM PARKIES vanavond De Kast gijs had net 39,7 maar weer paracetemol...hopelijk doet de nacht hem goed fijne avond!!!xxx
Hallo, wel gelezen maar ben een zeef dus niks onthouden, sorry!!!! Hier, eerst vanochtend gaan liggen onder de ventilator. Een beetje liggen dommelen en om half 12 gaan douchen, misselijkheid was toen gelukkig weg! Daarna nichtje opgehaald en de ikea leeg gekocht hahaha. Daarna nog even de stad ingeweest en wat gedronken op het terras, Roeland en de jongens opgehaald, iedereen heeft gegeten (ik alleen yogurt met aardbei en ga zo een komkommer slachten) en nu zit Julian boven op zijn kamer te spelen met alle nieuwe dingen, Milan zit even in de box en ik heb me toch een last van mijn rug. Weer dat zeurderige maar dan erger. Geen idee of het komt omdat ik redelijk wat gelopen heb vandaag of dat het ergens anders van komt. Wel ben ik moe!!!! Moet nog wel wat opruimen maar ga denk ik erg op tijd naar bed vanavond.
@FS, kost je wel degelijk geld heb net nagecheckt @ingrid, wat raar zeg, zijn het geeen rugweeen ofzo of kan dat niet heb er geen verstand van das duidelijk @chill, heel veel plezier!! hoop dat gijs snel opknapt! @mermaid, eetse! misschien heb je daarom wel hoofdpijn omdat je nog neit gegeten hebt
@ingrid lekker opp tijd naar bed vanavond wel goed geslaagd dus!! @nonnie ja ik las het net op het forum belachelijk... maarja
@ingrid hahahaha k zou het toch maar gaan bekennen als ik jou was @fs pff hebben jullie ook dat de huisjes irritant heel snel opbouwen en gereed zijn en dan weer opbouwen? foutje in fs maar wel heeeeeeulll irritant..
oke dus blijkbaar heb ik er wel een klein beetje verstand van maarre hoelang duurde het dan voor julian er was? want je zegt zo begon het ook bij julian...en dat ging uiteindelijk doorzetten na hoeveel uur/dagen/weken???