goedemorgen! hier zijn we net 10 minuutjes wakker! @chill, balen van gijs fijn dat het gezellig was! @ikheid, wat leuk lekker shoppen waar gaan jullie heen?? @lz, ahhaha ja dan doe je idd iets fout @lau, leuk kinderboerderij ik denk dat ik vanmiddag ook maar ga, straks eerst even op de fiets naar een nieuw goedkoop bankstel kijken en als het wat is kan ben hem vanavond gelijk oppikken
Morning meiden. Mag ik weer even klagen ? Wat heb ik weer beroerd geslapen zeg. Ik heb gezweten als een otter en Tobin kwam om 01.30 uur en 05.00 uur. En ik kan 'm nooit gewoon aanleggen zonder te verschonen, want hij presteert het elke keer om precies dan zijn luier vol te kakken. En tot overmaat van ramp had ook zijn luier gelekt en moest ik hem dus helemaal verschonen...tot 2x toe! Dat wordt dus andere luiers halen, want zijn piemeltje zat beide keren gewoon netjes naar beneden. En nu heb ik ook nog rode vlekken op de borst met dat verstopte melkkanaaltje én ik heb een aambei. Nou echt hoor, kan het nog erger? Ik heb echt zin om een potje te janken...zucht...
Goedemorgen allemaal! Nouja, goed... Ik heb Elisa uit frustratie maar in bed gezet. Jeetje zeg die weet echt van geen ophouden met jengelen en huilen! Vanaf half 8 tot net continu! Ze wil ook helemaal niks. Niet eten, niet drinken, niet spelen, niet op schoot. Nou dan zoekt ze het nu maar even uit. Ben er helemaal klaar mee! Ze speelt nu lekker in bed. Ik ga even wat spullen verzamelen en zo naar de vk en daarna werken. Fijne dag allemaal!
@chilleke: balen dat gijs ziek is. @ikheid: leuk morgen shoppen met je moeder en jayden. @lautjuh: leuk de kinderboerderij!! @lz: haha slaapkopje dus. @nonnie: lekker uitgeslapen dus. @mermaid: ai, dikke knuffel. maar ook hier kom je wel weer doorheen meid. @hier: wij gaan weer klussen in de babykamer
@mermaid, oh meid toch kan niets voor je doen behalve een digi knuffel dus bij deze dikke knuff en kuss @lau, ja heb ik ook wel een beetje uitgekeken hier in de stad maar ja als ike rgens anders heen wil is het niet te doen met de fiets en om nou met de trein naar een kinderboerderij te gaan zie ik ook niet echt zitten @pams, veel plezier!! zijn jullie al ver of pas net begonnen?? @hier, krijg net een sms van me buufje ze hebben een black and ten jack russeltje gekocht!! SMELT dus we gaan vanmiddag even kijken als alyss wakker is van haar middagdutje
@ka, oh jee is elisa nu alweer begonnen? hier nog niet hahahhaa ze zit haar broodje kipfilet te ontleden haha, succes bij de vk! laat je het ons nog even weten of meot je gelijk door naar je werk?
@mermaid Dikke knuffel meid! @pamsie klusse! @Ka succes bij de vk en werkse! Balen van elisa @ Nonnie ja idd dat word lastig. Is die een beetje leuk in tiel? die in nieuwegein mogen ze nergens bij ja das geen kinderboerderij.
Morge Lees dat meer meiden een rotnacht ochtend hebben Nou ik ook!!! De tegels zijn geleverd jaja wel om 6.30 (helemaal goed) alleen het zijn de verkeerde! Grrrrrrrrr nu steeds bellen met tegelboer en die zou terugbellen belt niet terug allemaal rotsmoesjes en ondertussen staat de tuinman te wcahten om de tegels te leggen Verder vannacht pas om 3 uur in slaap gevallen omdat ik me zo beroerd voelde (en voel) en om 5.30 alweer eruit om te gaan werken En dan mag ik vanmiddag ook nog naar de dokter voor een baarmoederhalsonderzoek nee daar zit je op zo''n dag als vandaag echt op te wachten zo dat lucht op
@Luatjuh fijn dat ze geen blaasontsteking heeft! @Ingird en en zet het door? @Nonnie leuk is het nog een puppy?
@Smile he wat balen! @ hier wij doen nog een bakkie en gaan dan naar de kinderboerderij.. En dan vanmiddag nog ff hier naar de stad sokjes halen voor dr dus totlater!
Lz, hahaha dan doe je idd iets verkeerd. Succes bij het cb! Lautjuh, veel plezier! Nonnie, leuk!!!! Veel plezier met kijken naar puppy en bank. Smile, wat irritant!! Daar was je ook al bang voor toch dat het de verkeerde tegels zouden zijn? Hopelijk komen de goede tegels alsnog snel. Mermaid, dikke knuffel voor jou!! Pamsie, veel klus plezier!! Zijn jullie al ver? Ka, laat je even weten hoe het bij de vk was?? Dat heb ik onthouden, hoop dat ik niemand vergeten ben! Hier, een beroerde nacht gehad en nog beroerder wakker geworden. Kan gewoon niks meer binnen houden, zelfs een stukje komkommer komt er meteen weer uit bah! Gelukkig is mijn moeder er dus die is nu het huishouden aan het doen en mijn vader komt zo ook nog dus die gaat dan wat dingen weg brengen en zo. Verder heb ik ook een beetje bloedverlies maar stelt echt niks voor, nog minder dan een druppel zeg maar en dat nu drie keer. Weet alleen niet wat ik er van moet denken want heb ook weer een fijne schimmel dus misschien is het daar ook wel van. Baby beweegt wel goed dus zit een beetje te twijfelen wat ik moet doen.
ikheid gezellig morgen shoppen lau veel plezier bij de kinderboerderij lz succes met de prikjes nonnie wat gaan jullie met dat andere bankstel doen dan? mermaid aaaaah komt goed meis. dikke knuf! ka succes bij de vk hopelijk gaat elisa iets beter gestemd zijn pamsie klusse! nonnie ooooh jack russel zulke leuke hondjes, die wil ook ooit nog, maar thomas vind dat geen honden smile aaah balen van je nacht, de tegels en het onderzoek ingrid balen dat je zo misselijk ben. zou je gewoon niet effe naar de vk bellen? misschien weet die het wel en je wet gelijk wat het is!sterkte meis! zo gijs ligt al vanaf half 9 op bed hoor hem nu weer dus ga eens een boterham geven en sowieso effe tempen. hij zit echt met zichzelf in de weg
Goeiemorgen! @ Mermaid, balen meis! Ik zou toch voor die borst even de vk of de huisarts bellen. Misschien is het wel een beginnende borstontsteking en dan wil je d'r zo vroeg mogelijk bij zijn! @ Ingrid, he wat naar! Ook in jouw geval zou ik de vk bellen. Heb je geen blaasontsteking en dat daar een beetje bloed van is? FIjn dat je moeder er is om je te helpen. Nog even volhouden meid! @ Smile, grrrr, toch de verkeerde tegels! Wat een sukkel die tegelboer. Pfff, kan je er nu ook lekker bij hebben zeg! @ Ka, balen dat Elisa zo jengelig is. Succes bij de VK. Hopelijk is alles goed. @ Chill, leuke avond gehad dus! Ik hoor mijn collega's ook altijd over het Vrouwenhof. Heb jij trouwens nog iets meegekregen over dat kindje van een jaar wat uit het raam was gevallen in Roosendaal? Moest gelijk aan Gijs denken, maar toen las ik dat het een meisje was. Phieuw. @ Nonnie, ah, lief zo'n pup! Lekker gegeten gister met je kip kerrie? En wilde ALyss nog rijst eten? Hier was het uit eten gaan gisteravond niet zo geslaagd. Noa was superlief, maar Lukas daarentegen was strontvervelend. Grrrrr. Eerst luste hij zijn burger niet, wilde zijn patatjes niet opeten. Vond de stoel niet lekker zitten, dus hing er continue half naast. Uiteindelijk hebben we nog een slush puppy voor hem gehaald en toen luste hij die ook niet! Echt het stadje bezichtigen ging ook niet, want Steef had daarvoor te veel last van zijn knie. Oja, en ze hadden ook geen kinderstoel in het restaurant voor Noa, maar er was een vrouw die iets verderop woonde en die had snel een soort stoffen zitje gehaald wat je op een gewone stoel kunt zetten. Alleen was die eigenlijk bedoeld voor iets grotere of iets minder beweeglijke kinderen, want Noa maakte er één groot feest van en slingerde van voor naar achter en van links naar rechts op die stoel. Dus echt op ons gemakje eten was het niet, want we moesten haar continue met één hand tegenhouden. Hahaha! Doerak! Maar ja, van de week nog maar eens proberen, maar dan zoeken we wel een restaurant met een echte kinderstoel, een gewoon kindermenu en misschien iets van een speeltuintje in de buurt.
39.8! tis net zo kachel maar heb om 8 uur pcm gegeven en hij mag er 3 op een dag dus ik wacht nog effe
@ Caro: Balen dat het uit eten gaan niet zo'n succes was. Ik ga vanmiddag tijdens het telefonisch spreekuur idd even de vk bellen. Ik denk niet dat het (al) een borstontsteking is. Ik heb geen koorts en geen pijn op de plek waar de huid rood is, maar ik wil natuurlijk ook geen risico lopen, dus vandaar dat ik wel de vk nog even ga bellen.
Ingrid: ik zou toch even overleggen met de vk..... sterkte meis. Chil: gatsie... ik haat het echt als ze koorts hebben.... CM: Sorry, maar moet er wel een klein beetje om lachen, zie het al helemaal voor me. Ik snap niks van mijn kind, hij ligt alweer op bed, had geen zin in zn brood, paar hapjes, maar is verder niet ziek ofzo...? (geen koorts, verder is het moeilijk want hij zegt niks.....) Straks de BMR... gatsie, ben echt blij als dat voorbij is (en de aankomende week) dan gelukkig heel lang geen prikken meer!