APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @mermaid, misschien kan je tobin neerleggen op de bank of bed bijvoorbeeld en dan zelf erboven hangen zittend op handen en kniën. Het is niet de meest handige houding maar zo lopen wel alle kanaaltjes leeg. En ook voor de voeding even een luier onder de warme kraan houden en die even op je borst leggen, dan gaan alle kanaaltjes goed open.

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jammer lau! niet voor herhalng vatbaar dus!

he napoleon, alles goed?

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier gaat het best ok ;)
    Geniet lekker van mijn rust en buik groeit goed en snel!
    Vanmorgen voelde ik al trapjes tegen mijn ribben, dus zal over een poosje wel klem zitten ;).

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh wat fijn dat het goed gaat :) dus zover gaat de zwangerschap prima:) fijn hoor! en hoe is het met de babykamer? al begonnen?

zo wie gaat deel 17 openen?:D

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nou de echo was niet helemaal goed. Deze loopt nu waarschijnlijk alweer 3 weken achter. Ze heeft het hoofdje gemeten en die kwam op 27.5 weken en de benen en buik op 28 weken. Ze mogen 2 weken voor of achter op groei lopen en dan is het nog acceptabel. Nu moeten we zometeen naar de gynaecoloog om te kijken naar de groei, placenta en navelstreng. En als deze dame wel goed op groei had gezeten had ze me sowieso naar de gyneacoloog willen sturen om alle blaasontstekingen. Was wel flink balen, want had echt niet verwacht dat het een te klein kindje zou zijn...
    Had nu al moeten vergaderen eigenlijk en heb daarna nog een slaapdienst tot morgen. Maar even kijken hoe of wat. Heb net geregeld dat ik tot 4 weken van te voren zou werken. Hopelijk krijg ik niet iets als bedrust ofzo opgelegd. Zie al gelijk van die doemscenario's voorbij komen, maar eerst maar even afwachten.

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Mermaid die is online die mag nummer 17 openen! :p

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ow ka, das balen zeg! Tsja, je werkt natuurlijk nog steeds, kan je daar geen stapje terug in doen?

8. lautjuhhh

@Ka Misschien iets minder werken en wat meer rust? dn kan de kleine misschien wat meer groeien..

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

was al bang dat ik jullie kwijt zou zijn!! heeft mermaid er al 1 geopend? anders type ik mijn reactie hier voor jan koekoek ;)

10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik had mijn zinnnen juist net gezet op 4 weken van te voren stoppen eigenlijk... Ik zal wel even kijken wat de gyn vanmiddag zegt. Maar op mijn werk ben ik minder druk dan thuis. Daar doe ik niks huishoudelijk en lopen tieners rond. Die hoef ik natuurlijk niet meer te tillen haha. Verder let ik al een hele tijd op dat ik rustiger aan doe omdat ik anders last van mijn bekken krijg. Vond juist dat het heel goed ging zo. Gatver wat balen zeg! Hopelijk heeft ze het verkeerd gemeten en valt het allemaal mee, kan ik lekker doorwerken tot 4 weken van te voren en weegt ze netjes rond de 3 kilo.

11. lautjuhhh

@Ka wel erg balen zeg! ff afwachten wat de gyn zegt!

@deel twee anders open jij hem nonnie?

12. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

deel 17 is geopend dames!! ik zal de modjes vragen deze te sluiten!!

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38

Jeetje zeg, Ka, dat is toch wel schrikken. Nu maar afwachten wat de gyn zegt. Sterkte meis!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op verzoek gesloten. Er is een nieuw deel geopend.
    Elmo

Deel Deze Pagina