Volgens mij moet je dat wel doorgeven dus hopelijk is ze dan ook eerlijk over het roken zodat ze haar ook kunnen helpen waar nodig met stoppen. Bij mijn vk hebben ze tegenwoordig een levensstijlcoach voor bijv stoppen met roken, eetpatroon, enz.
ik probeer het ook niet goed te praten maar als ik tegenwoordig rond kijk zijn er toch al een hoop kindjes met overgewicht in een leeftijd waarvan ik denk tsjah zullen die ouders dan allemaal gerookt hebben
hey hey ! Wat een drukte hier nog ! Ben net terug van een borrel en etentje n.a.v. afscheid van de psychiater bij ons op de afdeling
Dat is wel fijn dat ze dat hebben. Als je dan graag iets wil veranderen, maar het lukt je zelf niet kan je mooi vanuit de vk begeleiding krijgen.
Snap ik, ik bedoelde meer dat de aanleg om overgewicht te ontwikkelen dan waarschijnlijk wat groter is. Maar idd, al die dikke kinderen tegenwoordig, zielig gewoon.
ja ik vind dat echt sneu, hier in de straat ook als ze dan naar school lopen die 2 meiden denk ik dat is de enigste keer dat ik jullie buiten zie verder altijd binnen achter de tv (loop regelmatig alngs want is onderweg naar de AH) en dan denk ik joh op die leeftijd was ik meer buiten of aan het sporten dan dat ik binnen was..
ja idd, gelukkig hebben we je NOG niet nodig gehad voor pillen leuk dat het gezellig was! volgens mij heb je bijna vakantie toch??
Ja idd, zo slecht! Ik kom nu meestal rond 16.15 uur bij mijn nicht om Ayla op te halen en dan zit de oudste vaak net met een vriendje te wii-en (ofzo) en mijn nicht houdt echt strak in de gaten hoe lang ze al bezig zijn en bonjourd ze daarna gewoon weer naar buiten. HUP! Lekker buiten spelen!
@ Nonnie; ja ja.. de vakantie is al begonnen ! Zaterdag vertrekken we.. Buiten spelen.. tja vind dat wel lastig. Wij speelden vroeger ook heel veel buiten, maar dat was toch echt een andere tijd. Wil het bij Sanne ook zo veel mogelijk stimuleren, maar de computer hoort nu ttoch ook in het dagelijks leven dat was vroeger natuurlijk niet zo.
Ja, de spelcomputer hoort erbij nu idd, maar als ouders kan je nog altijd grenzen stellen en zeggen dat er bijv. max. 45 min per dag gespelcomputerd mag worden. En dat ze verder maar lekker buiten gaan spelen.
Je moet er balance in hebben. Ik was vroeger ALTIJD buiten maar ja tijden zijn ook veranderd jammer genoeg. En vroeger waren er heeeel veel kindjes die buiten speelden nu zie ik ze nooit meer
Morning chica's! Iedereen een goede nacht gehad? Hier op zich wel, maar ik krijg nog eens een zenuwinzinking van 1 van die katten van mij. Die gaat midden in nacht gewoon onder ons raam zitten schretten en echt niet dat ie ermee ophoudt. En als ie dan 's morgens hoort dat we wakker zijn gaat hij vrolijk verder :x. Vanaf vandaag gaat hij dus 's avonds ook niet meer naar buiten hoor, ik word er echt gek van en de rest van de buurt vast ook .