APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, ik ga nog even lekker mij kop thee opdrinken, dan douchen, aankleden, opmaken en eindelijk maar eens de zolder stofzuigen. Ik kan de kraamverzorgster zich moeilijk een weg door de stofvlokken laten banen op weg naar de wasmachine :).

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, ja daar zit je natuurlijk net op te wachten :D!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja is mijn grote hobby...wandelen door de regen :D

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha ze zullen het vast wel eens meegmeaakt hebben hihihi

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, ongetwijfeld, maar ik wil dan toch liever niet diegene zijn waar ze het op de kerstborrel over hebben ;). Dus....mijn thee is op, ik ga even zuigen! Dat pleuriskind van de buren is natuurlijk weer aan het janken, dus hoef ik dat iig ook niet aan te horen, dan hoor ik toch liever de stofzuiger...

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahahahah Mermaid..

Aah ok Chilleke, leuke schoentjes!!!

Mermaid: ja ik werd gek van alle adviezen, dus hebben kinderfysio's gebeld, dan weet ik het zeker.

Nou Jayden heeft 30 minuten liggen krijsen en is nu weer beneden, hoe houdt ie het vol?!

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Morguh!!

@ ikheid las een vroegertje! hopelijk gaat hij zo lekker slapen!! oh lees van niet.. balen!

@Nonnie veel plezier vanmiddag!!En fijn dat je mannetje weer thuis is!

@Mermaid schoonmaakse!

@chilleke veel plezier vanmiddag

@hier om 10 uur wakker heerlijk uitkunnen slapen maar was wel nodig want vannacht slecht geslapen bah bah dr liep elke keer een kat te mauwen.. Straks voor de regen nog ff met laetitia naar buiten en daarna huishoudentje doen. Test was trouwens weer spierwit dus mn hormoonhuishouding is gewoon in de war

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@schoentjes, ik heb ook de babyproof die chill gaat kopen, en thuis loopt ze op blote voeten maar als we naar buiten gaan vind ik sokjes zo koud brr..

@lau, nou dan weet je iig dat je niet zwanger bent! opruimse vandaag ;) weet je eigenlijk wat nu de volgende stap is dan? andere pil of wat??

@chill, druk schema zo te lezen, have fun!!

@hier, allemaal gedoucht dus nu eve naar de stad en dan vanmiddag samen met vrienden maar boodschappen doen wnat we kijken altijd ter plekke wat we gaan eten..

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou ergens wel fijn dat je nu zo goed als zeker weet dat het aan je hormonen ligt.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Chilleke: waar ga je die schoentjes kopen? Welke winkel hier in Roosendaal?

11. lautjuhhh

@nonnie nu moet ik deze pil afmaken dus nog 2 maanden en heb ik dan nog al die verschijnselen dan ga ik weer over op een andere pil.veel plezier van middag!

@ikheid ja is heel prettig, nu kan ik gewoon door en er niet op letten..

@hier zooo manlief is chagerijnig godsallemachtig.. nou ja k laat hem maar zoveel mogelijk links liggen vandaag

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ze hebben ze bij omada en Timmy Tom ( in de passage) dus daar ga ik effe kijken op de site van shoesme hebben ze nog meer verkoop punten in en om Roosendaal ;)

Lau dan weet je iig waar je aan toe ben

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ben het kotsbeu! Ligt ie weer te schreeuwen in bed.. Zucht!
    Ik geef hem zo alvast wel melk en brood en hopelijk gaat ie dan wel slapen. Hoe houdt ie het vol zeg?!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Ongelooflijk hè, dat die kleintjes zo kunnen vechten tegen de slaap. Mijn moeder belde gisteravond om 21.40 uur om te zeggen dat Ayla eindelijk sliep. Ze wilde ook niet, dus mijn moeder had een hele tijd met haar rond gelopen en elke keer als haar ogen dicht vielen deed ze ze weer open...

Zo, de zolder is weer gezogen. Nu straks beneden nog even, maar dan moet Arco eerst de stofzuiger voor me naar beneden tillen. En zo eerst lekker Ayla'tje weer ophalen.

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ikheid hier ook al zo'n draak! Ben er al helemaal klaar mee. Vanmorgen om 6.30 was ze al wakker. Om 9 uur alweer zo moe en niet te genieten dus heb haar op bed gelegd. Tuurlijk niet gaan slapen. Uiteindelijk om 10 uur er maar uit gehaald en fruit gegeven. Vervolgens weer strontchagerijnig, niks is goed. Weer naar bed gedaan en nu zit ze gewoon weer te donderjagen. Denk dat ik haar er maar uit haal en een broodje ga geven en dan maar weer naar bed doen. Ik moet haar om 14.15 bij de oppas brengen en zo lang houdt ze het nooit vol om wakker te blijven...

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

kinderen die vechten tegen hun slaap hier geen last van
    thobias ligt al vanaf 10 uur te slapen

zoo caravan schoon nu nog boodschappen doen blegh

17. lautjuhhh

@kinderen die niet willen slapen hier ook. jeetje mina, prcies zoals jullie omschrijven niks is goed, eten drinken ook niet, bij ons zitten ook niet, slapen al helemaal niet, en maar huilen als er iets niet mag.. pfff hoop toch echt dat ze zo ff gaat slapen..

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hoe irritant hè!! Ik heb haar na het broodje maar weer in bed gelegd, ze is gewoon hartstikke moe maar weigert te slapen. Nog een uur en dan naar de oppas. Hopelijk slaapt ze daar wel normaal.

19. lautjuhhh

@ka ja zwaar irritant hier is ze gelukkig in slaap gevallen..

20. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ze zit hier nog steeds rechtop in bed...

Deel Deze Pagina