Hm, volgens mij wordt vandaag zo'n dag vol irritaties. Eerst die klote-kat, nu zit die andere te etteren en buiten zijn ze met iets bezig wat me toch een herrie maakt. Lijkt wel een auto die 50 in zijn 1 rijdt. En ja, ik erger me er dood aan. Gelukkig komt mijn moeder vandaag, hahaha, kan die zich met Ayla bezig houden als ze weer zo'n jengeldag zoals gisteren heeft .
Oh, ik zie het al. Bij de overburen is de tuinman gearriveerd en die dacht "weet je, als eerste begin ik om 07.45 uur 's morgens met het snoeien van de heg met een elektrisch herrie-ding". Ga eerst even schoffelen ofzo, hahahahaha.
Goedemorgen! Jeetje deel 16 alweer! Mermaid, ohoh, veel sterkte vandaag dan maar Chloe, ik las je bericht nog in het oude deel: zoals Chilleke ook al zei, ik heb er ook ervaring mee - met 2 maanden is Irem in het ziekenhuis opgenomen omdat ze gewoon niet sliep overdag. Er was medisch niets met haar aan de hand en toen was het echt laten huilen, om de 10 minuten gaan troosten maar duidelijk maken dat het nu bedtijd is. Ik vond (en vind) dat heel moeilijk, maar ze had het echt gewoon nodig, vanaf die tijd ging het slapen veel beter. Irem zal wel nooit een geweldige slaper worden en zoals nu in een andere omgeving slaapt ze ook weer slechter, maar als ze moe is moet ze gaan slapen, dat weet ze en meestal gaat het ook wel goed . Veel sterkte! Probeer het in ieder geval wel een paar dagen vol te houden, anders kun je niet zien of het effect heeft. Ik ga even verder het ontbijt voorbereiden, mijn schoonzusje komt zo thuis uit de nachtdienst en zou verse broodjes meenemen dus ik ben weer weg
goedemorgen !! Hmmm Mermaid; dat is ook allemaal wel irritant zeg ! Kan ook nooit zo goed tegen lawaai zeker niet s` ochtends vroeg. Hier ook een goede nacht gehad. Heb zo een afspraak op de sportschool, dus ga me zo maar eens klaarmaken daarvoor..
@ Eylem: Mjammie, lekker verse broodjes! Wat doet je s.z. voor werk? @ Kris: Nog steeds aan het sporten dus? Bevalt het nog een beetje?
ja het bevalt zeker wel, alhoewel ik niet het idee heb dat ik er van af val. Maar ja. Voel me er verder wel goed bij. OK ga nu .. anders komt ik te laat. En volgens mij moet er hier eerst nog een poepbroek verschoont worden..
mermaid, ook GOEIEMORGEN hahaha kris, nog steeds aan het sporten, goed hoor eylem, ja dat weet ik nog wel, want je had toen ook een topic erover geopend. vond dat zo sneu voor jullie en lekker verse broodjes zit ik hier met een gewone bruine boterham nou gijs was al om half 7 actief nog kunnen rekken, nou ja ben er pas om half 8 uit gegaan. nu staat hij deuzig voor zich uit te staren in de box...volgens mij beloofd dat een jengel dag voor vandaag
Mermaid, mijn schoonzusje is verpleegkundige in het ziekenhuis hier Kris, sportze! Chilleke, oei da's vroeg! Hier was het 5.30 ik hoop maar dat ze dit thuis allemaal weer vergeet en gewoon weer tot 7 of 8 uur slaapt. Maar goed, ze ligt nu alweer anderhalf uur te slapen, even opladen voor we zo weggaan (eindelijk naar de kapper, jippie!!)
bij jou was het dus nog vroeger ga jezelf naar de kapper of irem? wss wel hoor, eigen bed/kamer doet wonderen
Goeiemorgen!!! Jullie hebben gisteravond nog lekker gekletst zeg!!! @CM: Jannes gaat als een speer! Gaat al voor de deur zitten als hij wat moet doen. Alleen met het onweer gister heeft hij het binnen gedaan! Heerlijk beestje! Wat naar van die moeder van jouw collega zeg! @Nonnie: die Ben....als de kat van huis is.....hahahaha wel fijn dat je nog ff contact hebt gehad gisteravond! @Roken tijdens zwangerschap: ja, ik weet dat het een verslaving is, maar ben heel stellig.....je kindje leent je lichaam voor 9 maanden om erin te kunnen groeien en dan zul je er toch alles aan moeten doen om te stoppen. @Mermaid: hahaha jij ook al zon lekker ochtendje? Nou hier was het 05:15uur vanmorgen. Zucht. Heb ook tuinman irritaties!!! De tuin van de buren is een grote zandbak en er gebeurd nu al twee dagen niks. Zolang hij niet klaar is met de tuin....komt er nog geen schutting!!! BLEGH.....heb dus steeds mijn huis onder het zand!
Heb net mijn moeder ff gebeld en we gaan zo met de kids naar mijn oma. Heb haar al een aantal weken niet gezien en zolang het nog kan wil ik er nog zo vaak mogelijk heen.
Goedemorgen! Roken tijdens zwangerschap is erg moeilijk! Maar je weet waar je het voor doet hè! Ik ben uiteindelijk met de 16 weken helemaal gestopt. Maar na de bevalling weer begonnen. Bij volgende zwangerschap stop ik meteen en wil ik nooit meer beginnen. Hier was het vannacht 01.30 uur en Jayden sliep daarna heerlijk tussen ons in, maar ik heb geen oog meer dicht gedaan. Beetje erg jammer dus. Vandaag vingerverven voor opa's en papa. Ben benieuwd. Heb hier thuis wel weer alles aan kant, heerlijk. Jayden is nu met z'n dvd's aan het sjouwen. Wel grappig.. ik zie veel topics van mama's uit 2007-2008-2009, etc. en die zijn dan pas bij deel 5 ofzo. Kijk ons; deel 16!!! We gaan als een trein!
morgen!! @eylem, wie gaat er naar de kapper? eet smakelijk!! @wonder, ja moet je doen naar oma ik moet eigenlijk ook weer eens gaan @chill, oe das vroeg geodemorgen zeg! @mermaid, gezellig hoordde net op het nieuws dat vandaag de gelukkigste dag is van het jaar @hier, net wakker en het zonnetje schijnt heerlijk door de ramen waardoor ik zag dat ze nodig gelapt moetne worden heb dus maar snel de gordijnen dicht gedaan
@ Nonnie: Hahaha, de gelukkigste dag van het jaar . Nou dat zie ik hier nog niet gebeuren. Ben al uitgevallen tegen Ayla omdat ze voor de miljoenste keer haar brood zat uit te spugen, dus zo gezellig ben ik niet . @ Eylem: Holy moly, 05.30 uur. Arme jij. Vraagje: Hoe kan ik het beste met Ayla oefenen uit een gewone beker te drinken? Ik wil haar ivm haar moeilijke stoelgang nu elke ochtend een uitgeperste sinaasappel geven. Die heb ik net dus gegeven uit een gewone beker, maar dat snapt ze nog niet echt, waardoor er nu sinaasappelsap op haar romper zit (kon er ook nog wel bij, zo'n lekkere vlek ). Ze doet namelijk haar hoofd naar voren ipv naar achteren en ja, dan komt er natuurlijk geen drinken, hahaha. Ze vond het trouwens wel heel erg lekker.
@Eylem lekker broodjes :d @Mermaid ook goedemorgen!! @Chil balen dat gijs een jengel dag lijkt te gaan hebben @ikheid succes met de vingerverf projecten @hier om kwart over 8 was madam wakker, straks flink huishouden doen, en tussen 10 en 11 de ha bellen of ze misschie nu die uitslag hebben..
@mermaid ja zou heul fijn zijn anders moet het weekend er nog overheen en weet ik pas maandag of dinsdag wat.. een aangezien ha zei dat ik gister eigenlijk de uitslag al moest hebben neem ik aan dat hij dan vandaag binnen moet zijn
tsjah hoe doe ik dat? uhh ik vul de beker voor de helft, en ik klem haar handjes om de beker heen en mijn eigen handen eroverheen, dan brengen we de beker dus "samen" naar de mond en neemt ze 1 grote hap in de beker hahaha althans dat was de 1e keer, nu pakt ze hem zelf met 2 handjes eromheen maar ik help nog wel met corrigeren ze heeft de neiging om de hele beker ineens met een bloedvaart naar haar mond te brengen (zoals bij haar rietjesbeker) en ja op een bker zit geen geen anti lek dus alles zit dan onder, alyss deed in het begin ook haar hoofd altijd naar voren maar dat heb ik opgelost door: niet naast haar zitten op een stoel of bank maar alyss in de kinderstoel en ik sta ernaast ze kijkt dus iets omhoog naar mij en de beker, als ik op gelijke hoogte zit is de beker dus lager bij haar dus kijkt ze automatisch al iets naar beneden en als ik sta kijkt ze automatisch iets naar boven nu gaat het wel goed en kan ik gewoon blijven zitten ze snapt nu dat ze haar hoofd iets moet kantelen maar trust me we zijn nu 2 mnd bezig en nog zit haar shirtje onder de vlekken hoor