Nonnie: gewoon kliederen op canvas.. daar valt niet veel aan uit te leggen. Mermaid: ik heb rietjesbekers. Ideaal die dingen! Lekken niet en hij drinkt hierdoor lekker veel tussendoor op een dag.
@ikheid, oh oke! ik dacht dat je iets ging maken met afdrukken ofzo van zijn handen dus was nieuwschierig! @beker, hier ook een rietjesbeker, maar wil wel dat ze ook uit een gewone beker kan drinken dus het sap krijgt ze hier uit een rietjes beker en de melk tussen de middag krijgt ze uit een gewone beker net als drinken na het avondeten ook uit een gewone beker, ik vind haar nu oud genoeg om te snappen hoe dat moet en ze snapt het ook dus ik wil over een tijdje gewoon zo snel mogelijk van die rietjesbeker af..
mermaid, heb hier een oefenbeker gekocht en doe dan steeds 1 slokje in maar dan nog gaat het niet super... doe het meestal voor ik hem ga badderen kan de romper gelijk in de was nonnie, hahahah hier moeten de ramen ook gelapt worden lau, hopelijk krijg je vandaag de uitslag ikheid, kliederse, wel fototje van het eindresultaat he smile, vel plezier bij je oma. gijs inmiddels weer op bed...vind het ook niet gek als je om hafl 7 al actief ben
Gijs was ook vroeg dus.. Ach, die echte beker komt vanzelf wel. Jayden frustreert het nu voornamelijk als ie met een gewone binker niks binnenkrijgt of alles ernaast gooit. Dat gaat dan van kwaad tot erger, dus alles onder de melk tot gevolg. Hier oefenen we in bad spelenderwijs met een gewone beker. 's Ochtends heeft Jayden echt geen geduld om beetje bij beetje te drinken, die wil gewoon een volle beker warme melk zonder teveel poespas.
@Nonnie das idd wel lekker als je uiteindelijk zonder rietjes beker kan das uiteindelijk de bedoeling en als dat dan lekker snel is is makkelijker! @chilleke nee das niet raar @hier laetitia is niet in dr doen.. is super moe maar wil niet slapen en alleen maar bij ons hangen en aan dr beentje en armpje mag je absoluut niet komen..
Rietjesbeker heb ik ook voor Ayla, misschien dat ik het daar maar gewoon in doe en dan met water oefen met een gewone beker. Ik heb ook geen zin in allemaal sinaasappelvlekken in haar kleren.
Daarom.. die gewone beker komt vanzelf wel hoor. Hij drinkt nu sinds 2 weken pas uit een rietjesbeker, laat hem daar eerst maar eens goed mee overweg kunnen en dan de volgende stap. En ik vind dit handig; geen geknoei en geen gefrustreerd kind.
goeiemorgen meiden na vanavond nog 2 x werken mijn zus heeft gister nacht been rug en buikweeen gehad om de 5 minuten heeft ze niet eens de vk gebeld!! kwam ze gister bij de vk wou die niet eens even kijken voor deer ze is nu 39 weken en die vk wou dus ook niet eens even proberen om wat op gang te helpen heb niet bijgelezen van een hele avond dus spring hier weer in! kom ik trouwens thuis gister ! ligt er een briefje in de keuken met de mededeling vergeet je pil niet met de pil op het briefje neergelegt het is z'n schatje!!
Godver de godver, uitslag nog niet binnen.. Zeg dan verdomme dat het tot na het weekend duurt dat de uitslag er is.. Fijn zeg.. GRRRRRR nou ja kan dr weinig aan veranderen maar vind het wel slecht.. dan moet je niet zeggen dat de uitslag vandaag zeker binnen zou zijn..
@ Lautjuh: Haal anders gewoon even een test, als je echt zwanger bent zou die inmiddels wel een positieve uitslag moeten geven. @ Ikheid: Drinken uit een rietjesbeker gaat hier op zich wel goed, als madame er zin in heeft tenminste. Als ze niet meer hoeft (meestal al na 2 muizenslokjes ) neemt ze nog wel een slok, maar laat dan alles uit haar mond lopen. Ook heel fijn, maar niet heus...
het ligt ook aan je kindje denk ik ze zijn allemaal zo verschillend, alyss dronk al vanaf 8 mnd perfect uit een rietjesbeker en sinds 2 mnd drinkt ze ook goed uit een gewone beker, ze is niet gefrustreerd niets en daarom is het mijn keuze geweest om die rietjesbeker er zo snel mogelijk uit te wippen.. net als de fles die is er hier ook al uit..
@TM, noud as ook raar van die verloskundige! heb trouwens je tip nog niet geprobeerd voor de tafel hahaha ben te lui @lau, nou lekker dan, maar zoals mermaid zegt anders haal je zelf toch even een goedkope test??
ik ben van de week begonnen met thobias te leren om uit een gewone beker te laten drinken reuze intressant dat hij het vond
@Tm ze zijn vanmiddag gesloten en alle uitslagen waren al bekeken ze hadde naar saltro gebeld en die zeiden maandag is het binnen dus vanmidda maar naar de kruidvat die zijn het beste toch? want weer 13 euro uitgeven doek niet