APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Lautjuh: Ja, ik zou die testen van de Kruidvat halen. Zijn er 2 voor € 5,--.

Zo, nu ga ik even gezellig koffie drinken met mijn moeder.

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ja kruidvat 2 voor 5

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik ben boodschappen halen tot zo ladies!

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

tot zo nonnie!

5. Trotsemama1

tot zo
    wij gaan hier aankleden

6. Trotsemama1

en ik ga even in aktie komen dus de boven boel al een gedeelte opruimn:p

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemorgen dames,

Zat lekker bij te lezen, zijn jullie ALWEER naar een ander deel verhuisd :)

Nog even wat korte reacties:

@tm: fijn dat er van alles op stapel staat voor je meisje, kan me voorstellen dar het allemaal beetje eng en veel is wat er op je afkomt, maar je bent de goede weg ingeslagen!

wbt aanbod van je vriendin...we hebben dan nog net geen vakantie helaas, anders was het wel leuk geweest :D

@ikheid: oh wat spannend!! Hier wordt ook voor je geduimd maar zo te lezen gaat dat goedkomen!

@quschke: fijn dat jullie huisje zo goed bevalt in het echt!!

@chloe: wat vervelend dat yes zo slecht slaapt...hoop dat je afspraak iets oplevert en samen met je mannetje gaan is wel fijn...Lees dat je bent geweest: succes met de 10 minuten regel: volhouden en dan komt het vast goed hoe moeilijk het ook is...

@wonder: mannen, zucht en grrr! Lees nu dat hij is bijgedraait :D Fijn meis!

@lau: zag dat je nog geen uitslag had: nu wel??

@ka: alweer blaasonsteking : wat vervelend!! Wbt antibiotica: amyoxille ( of zoiets) kan geen kwaad voor de baby...Onbehandeld laten kan veel meer kwaad doen....

@ingrid: gefeliciteerd met de baan van Roeland!! super!

@schema: niet heel strak maar wel gewoon iedere dag rond dezelfde tijden naar bed: rond 12 uur en rond 19 uur...gaat prima..Als hij keer eerder moe is en in zijn oogjes wrijft is het ook goed: gisteren lag hij er om kwart voor 11 al in...

@cm: heftig nieuws van je collega zeg: sterkte!

@mermaid: leuk nieuws van je vriendin!

@hier: Tomas heeft zijn prikjes gisteren gehad en is vandaag dus errug prikkelbaar...Jeetje: bij iedere bewiging die ik maak uit zijn richting is het huilen! Loop zo denk ik maar even naar winjelcentrumpje:moet een kaartje halen voor mijn vriendin die vannacht na 37+1 weken is bevallen van een gezonde dochter!!

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Lautjuhh nog geen uitslag ! Balen zeg..
    Ikheid; balen van je nacht.

Beker.. hier een tuitbeker of een gewone ( meestal buiten ) heb er 1 met twee oortjes die kan ze goed vasthouden. Doe er niet meer dan een slokje drinken in steeds. Na een slokje of 5 is ze het meestal beu en doe ik de rest weer in een tuitbeker

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Franka gefeliciteerd met de dochter van je vriendin !

Ik ga douchen heb mezelf weer heerlijk afgemat ..

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

FRanka: gefeliciteerd!

TM: attent van Ab! Bijna vakantie!

Mermaid: ik kan gewoon niet tegen dat geknoei en die extra was, heb al zoveel! Schaam, schaam.. dus dan maar iets langer aan de rietjesbeker, met z'n 18e drinkt ie toch weer uit een fles.. hahaha!

Zo.. gedweild en afwas weggewerkt, was opgevouwen en nieuwe erin.

Mermaid: koffie drinkse!

Papfles geven we nog wel uit fles de rest uit de rietjesbeker. Die papfles blijft ons momentje.. heerlijk en Jayden doezelt altijd zo in slaap tijdens die laatste fles.

Dadelijk vingerverven.. zie er een beetje tegenop. Ben bang dat dadelijk ook nog de vloer vol met verf zit.

Lautjuh: balen zeg! Dat kan echt niet.. Nog een test doen dan? Die van Kruidvat (2 voor 5 euro) zijn goed!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!

Lau, balen dat ze zo traag zijn. Zou idd zelf een testje wagen.

Ikheid, balen van je nacht!

Mermaid, hoe is het nu? Al de vrolijkste dag geworden?

Beker, hier nog fles en tuitbeker maar als hij de kans krijgt om een glas, kopje of beker te pakken probeert hij het wel maar hij heeft wel door dat zijn hoofd naar achteren moet met als gevolg dat de inhoud ineens eruit komt en hij er helemaal onder zit. Oefen wel soms met een oefen beker maar zelfs met een ieniminie beetje kan hij er helemaal onder komen te zitten hahaha

Ow en zelfs Julian drinkt nog af en toe uit een tuitbeker omdat het soms wel makkelijker is.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga maar eens uit bed want lig nog hahaha Handig zo'n iPad maar ja zo komt er niks van alles wat er nog moet worden gedaan!

13. lautjuhhh

@Franka nee nog geen uitslag we gaan er zelf nog een test tegen aan gooien

@ikheid ja ga vanmiddag kruidvat 2 voor 5 halen..

@ ingrid hup je bed uit anders komt er weer niks van vandaag :p hahaha wel lekker nog in je bed liggen :D

@hier laetitia slaapt nog steeds ik ga zo ff aankleden en ff opmaken en daarna f wat doen in huis

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    franka, balen dat hij zo last heeft van de prikjes. hoe heet ze het meisje van je vriendin?

lau, ben beniewd

ikheid, vingerverf gaat er helemaal makkelijk weer vanaf hoor ;)

ingrid....oooh jaloers lekker hoor

ik moet vandaag weer eens wachten op een pakketje ;) wat eigenlijk van de week al zou komen...maar omdat er een fout was gemaakt nu pas komt... vaderdag cadeau voor mijn vader en schoonpa. dus hopelijk komt hij op tijd zodat ik ook nog weg kan vandaag

15. lautjuhhh

Zo was k alweer, vaatwasser is uitgeruimd, make up gedaan, en nu weer ff zitten hahaha. laetitia slaapt gewoon nog steeds benk niet gewend van dr maar als ze het nodig heeft vind ik het prima..

@chilleke hopelijk komt het pakketje op tijd :)

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lautjuh: kan goed van die prikken komen dat ze nu lang en veel slaapt.

Oeh Ingrid lekker nog in je bedje! Hoe is het nu trouwens op je werk? Werk je nog veel uren? En hoe staat het met Roeland zijn solli's?

Chill: hopelijk komt je pakketje alsnog snèl!
    Ik w8 op de schoentjes voor Jayden.

Zo.. tafelkleed ligt op tafel, 4 bordjes staan klaar, een schort/slab, een bakje met water en washand en een handdoek. Dadelijk op zolder alleen ff de canvasdoekjes pakken. Jayden slaapt nog en die trap naar zolder kraakt.

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    En toen waren we alweer in deel 16!!

Even kijken wat ik onthouden heb.
    Kris lekker gesport.

Lau de uitslag nog steeds niet binnen. Inderdaad zelfs nog maar een keer testen. Dat schiet toch ook niet op!

Chloe sterkte met de 5/10-minuten regel!!

Beker, hier drinkt ze 's avonds de melk (als ze de al krijgt haha) uit een flesje, verder een tuitbeker of gewone beker. Ze lijkt wel een bekerobsessie te hebben, als er kopjes/bekers op tafel staan wil ze ze om de beurt allemaal 'leeg' drinken als het drinken al opgedronken is. En dan natuurlijk even roeren met een lepeltje erin en flink slurpen haha.

Mermaid is je dag alweer wat beter?

Ingrid lekker uitgeslapen. Nog plannen voor vandaag?

Elisa lag er om half 11 alweer in. Normaal gaat ze pas rond 12 uur. Gister was het ook al zo. Misschien toch wat moe van de bmr ofzo. Alhoewel ze dan 's middags niet nog een keer slaapt. Dat is natuurlijk voor baby's.... Hoezo eigenwijs.

Gatver ik ben echt zoooooo moe. Denk door de ab/blaasontsteking. Moet morgen ook gigantisch lang werken. Van 15 uur 's middags tot zondag 11 uur. Sta de hele tijd alleen op de groep door ziekte dus dat wordt nog wat...

18. MamaX

MamaX Niet meer actief

Goedemorgen! Hier alweer wezen zwemmen en nu is het stil, dalijk even een boterham eten en vanmiddag bezoek!
    Misschien nog tot straks, fijne dag allemaal!

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ka: eigenwijze dame heb je daar!
    Mijn god, dat zijn veel uren! Mag dat wel? En helemaal alleen op hoeveel cliënten? Misschien vandaag ff extra slapen ofzo? Succes!

MamaX: lekker gezwommen dus en Xayla ligt lekker te ronken, ze zal er wel moe van zijn.. Veel plezier vanmiddag!

20. lautjuhhh

@ka gadverdarie balen dat je zo moe bent! en zoveel uren werken? wooow das wel echt veel hoor! lijkt me niet gezond...

@mamaX lekker gezwommen dus! Veel plezier van middag!

@hier laetitia is wakker, wasje afgehaald vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd, straks ff eten en dan ff kijken hoe laetitia zich houd en dan misschien ff wandelen

Deel Deze Pagina