APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Kom even zwaaien ;)

vanmorgen gewerkt, net effe met franse slag gepoetst en zo mijn vriendin kan iedere moment hier zijn, gaan we lekker lunchen en bijkletsen ;) dus kom vanmiddag weer langs;)

fijne middag :D

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    ben weer naar huis: even bijslapen...tot later!!

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Aha, verkeerd begrepen. Hoewel ik het idd wel een beetje vreemd vond dat je en de VK en de gyn op de zelfde ochtend had! ;)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga even wat eten. Ik ga denk ik maar roerei met toast maken, mjammie!

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Applaus voor Arco!!!! :D

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

franka, truste!!

@chill, tot vanmiddag veel plezier strakjes!!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou het had zomaar gekunt, normaal gesproken had ik deze week ook naar de vk gemoeten maar die heeft gezegd doe maar een weekje later want je moet toch naar de gyn en anders is het wel erg druk.

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

apotheek goed dat jullie er over beginnen
    ik moet de pil nog halen bij de apo anders zit ik in de vakantie zonder en laten we dat nou maar niet doenn

noa blijft vandaag lekker thuis van school
    dan kan ze nog even bij tanken en vanmiddag naar de oppas
    ze is vandaag super mak!
    gister ook al:D:D
    alleen zaterdag heeft ze dik een uur een driftbui gehad
    met als gevolg dat ze in slaap is gevallen !

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

waarom loop je bij beide dan???? ik heb alleen een gyn gezien bij de 20 wk echo verder niet namelijk? dus ben effe nieuwschierig

10. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Mermaid hopelijk is dit de oplossing voor je
    http://www.prenatal.nl/shop/Speciaal-Vakantiechecklist/Prenatal-Fles-met-rietje-42591.htm?startValue=10&rangeValue=9&prevVisit=true&id=42591
    Noelle drinkt er erg goed uit en een vriendin van had het zelfde probleem als jij en nu heeft ze ook deze beker gekocht en drinkt haar dochtertje supergoed

@Ingrid gefeliciteerd met Roeland zijn baan! Begint hij vandaag al?

@Nonnie wat een leuke haarspeldjes!
    Succes met de mbr prik vandaag. De dag zelf heeft Noëlle geen last gehad hopelijk Alyssa ook niet.

@Lautjuh toch negatief gestest raar hoor dat je zoveel symptonen hebt…

@CM en hebben jullie nog een huisje geboekt? Hadden B&M nog gereageerd op sms?
    Ook veel succes vandaag met de prikjes!

@Ikheid heb je ondertussen nog een keertje getest? Of heb ik het gemist

@Chilleke leuke schoentjes gekocht voor Gijs
    En wat goed dat hij losse stapjes heeft gezet!

@Quscke mooie tegels daar houdt ik wel van.

Noëlle heeft iets nieuws achteruit lopen en lachen erom gaat af en toe mis als ze weer tegen de muur/tafel/stoel aan loopt en dan zegt ze auwwwww
    Heb echt een super mooie foto van Noëlle van de fotograaf gekregen van de bruiloft van laatst zal hem zo wel even plaatsen

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Is hier bij de vk keus beleid dat als je overgewicht hebt je extra groeiecho 's moet laten maken en naar de gyn moet. Nu vind 1 vk dat het na de eerste echo wel klaar had mogen zijn maar de gyn blijkbaar niet dus vandaar even een paar weken dubbel;) Nu is hij wel overtuigd dat ik een gemiddeld kind in m'n buik heb zitten.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat grappig van dat achteruit lopen! Hier heeft Noa ontdekt dat ze achteruit kan kruipen. Ziet er heel gek uit! Ze doet wel steeds meer stapjes los. Soms echt wel anderhalve meter of zo.

Heb niets meer gehoord van B&M. Alleen nu heeft mijn SM roet in het eten gegooid, door begin november een huisje te boeken voor heel de familie. Ik heb niet zo'n zin om twee weekenden achter elkaar weg te zijn, plus dat ik nog niet weet hoeveel me dat gaat kosten. Dus ik denk dat ik toch maar met M. en S. ga overleggen om het naar het voorjaar te verzetten. Misschien dat B&M dan wel mee willen/kunnen en zoniet, dan kunnen we het daarvoor in ieder geval goed uitpraten.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Smile, lekt die rietjesbeker bij jou niet? Ik heb dezelfde gehad voor Noa en heb hem weggegooid omdat hij vreselijk lekte. Net als die van de Hema. Nu heb ik er een van Nuby en die lekt niet.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Smile: Dank voor de link. Helaas heb ik de rietjesbeker ook al geprobeerd en daar laat ze ook gewoon het drinken uit haar mond lopen. Raar eigenlijk, want ze kan het prima, drinken uit dat ding ;).

@ Caro: Wat vreemd dat je helemaal niks meer gehoord hebt van B&M.

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Boodschappen: sinds Gerodi in het winkelwagentje zit, heb ik steeds dingen in mn wagen die IK er niet ingegooid heb.......

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

FS-verzoekje: Ik wil graag mest en buskruit. En anders iets uit het wensenlijstje :D.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    \
    Een buskruit on the way

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden hoe is het hier:

lees iets over roken: blij dat ik niet rook.. hier in huis wil ik het ook niet hebben

fles: jolene drinkt de fles met melk... verder borstvoeding en met rietje gaat ook goed.. tuitbeker heeft ze niks mee

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    winkelen: meestal de jongste in de wagen... in zitje klimpt ze uit.. whahah.. gevaar in de winkel hoor
    en verder... tja de oudste loopt mee... en soms staat ie op het bierkratplankje

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ingrid: zo jiij schiet al mooi op ..... wauw.. nog even en dan is het zover!!!

Deel Deze Pagina