@MamaX hopelijk kan de rechtsbijstand jullie helpen dat zijn echt geen vrienden zeg @chilleke wat een lief filmpje op hyves tis een begin :d @hier we hebben trouwens nu de auto van mn moeder mee. onze auto is er meegekapt in ermelo dus ja toen mochten we die van moeders mee nemen en gaat er iemand van de camping naar de auto kijken.. k*t auto echt bah..
Er hangt nog niemand in de boom! Hier moeten we boekhouden, morgen werken... Jeetje te druk, waar is mijn zp tijd...????!!!! (en fs tijd.....)
Even huilen van de schrik en daarna was ze boos! 'smiddags heeft ze bijna 4 uur liggen slapen en daarna was ze afwisselend hangerig en hyper. Maar ze is wel heel lief gaan slapen om 7 uur, dus het is me tot nu toe meegevallen.
ja tot nu toe is het hetzelfde als bij jou of bij jou hetlzefde als bij mij nu maar hopen dat ze er geen last van gaan krijgen over een weekje ofzo
@ Mamax, fijn dat de rechtsbijstand jullie kan helpen. Wat gaat er nu verder gebeuren dan? Zo, net lekker gelopen met mijn vriendin. Had eigenlijk nog willen strijken, maar nu geen zin meer in. Ga lekker bankhangen met manlief. Tot morgen!
Dames ben dr al weer vandoor!! Ga nog ff bankhangen en dan naar bedje!! Tot morgen avond of misschien smiddags ff