check dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/283307-omg-marktplaats-lol-d.html (adv is inmiddels aangepast voor het geval je zit te zoeken, net als ik ) maar vooral laatste pagina
ik had het topic gezien en gelezen maar ze had een doorschijnend shirtje aan en je zag daar lichtjes haar gekleurede tepels doorheen schijnen en ze had stijve tepels lekker boeie denk ik dan vind het zelf raarder dat je daar dan op gaat letten als je op zoek bent naar een spijkerbroek @CM, bankhangse!! @ingrid, geen zin meer?? misschien lekker vroeg naar bedje
ik heb het begin van het topic toen gezien maar zie dat het nu veel leuker is Vraag me alleen af hoe dat mens hier ineens op zp komt aangezien dat niks met mp te maken heeft
Het zou maar zo kunnen, ik weet het niet. Weet wel dat ik ook al dagen geen zin in eten meer heb dus ook niet bepaald veel eet dus miss heeft dat er ook wel mee te maken Iig zal het wel weer over gaan voor ik een jongetje ben
Julian heeft vandaag trouwens ook op de wc geplast bij het kdv!!! Ging wel mis want de leidster zat niet op te letten en z'n piemelotje zat een beetje aan zijn been geplakt waardoor hij dus niet in de wc plaste maar over zijn broek. Nou ja kan gebeuren, tweede keer ging wel goed gelukkig! En Milan heeft vandaag weer een pyjamaparty gehouden op het kdv, is nu al de tweede keer dat hij niet wilde slapen daar en dan gaat hij dus keten met andere kindjes die ook niet veel zin in slapen hebben. Nadeel was wel dat er een jongetje wel lekker aan het slapen was en dus van hun wakker werd en die was dus niet erg vrolijk hahahaha
ja goede vraag misschien heeft iemand toch de link doorgestuurd want dat zei iemand ergens in de 8 pagina's..
whaaa wat goed van julian hahaha dagbraker dus gijs wil ook niet meer slapen op het kdv , die wil gewoon niets missen hahaha jep ik zag een rel beginnen, en aangezien jullie daar ook wel van houden
nou is niet te hopen, weet dat het een openbaar forum is maar dat zo'n gestoord wijf even alles meeleest zit ik nou ook weer niet op te wachten
Laatste wat ik heb meegekregen is dat die vrouw van Jack (geen idee hoe ze heet) had gezoend met dusty, KJack had toen tijd nodig om na te denken, zij is toen naar bed geweest met dusty en in de tussentijd zijn Jack en carly ook weer wat met elkaar begonnen.
heb het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet gezieen....maar dochter van jack (en carly?) ging ee n jurk passen di carly had gemaakt
ze zijn niets met elkaar begonnen want carly heeft hem terug naar janet gestuurd maar nu wil janet scheiden en jack heeft gezegd dat ze dat nog niet moest doen hij wou eerst kijken of er nog iets moois was tussen hun.. dus hij is niets met carly begonnen maar ze gaan wel samen met de kids naar detroit dus ja wat daar weer allemaal gaat gebeuren