Goedemorgen Ladies.. Mermaid, aarghh al weer een lekkere irritatieochtend achter de rug.. Daar wordt je toch chagrijnig van Eylem, dank je wel voor je reactie! Heftig hoor dat Eylem zelfs opgenomen is geweest! Als ik al de verhalen van jullie lees dan krijg ik er wel een beter gevoel over, want toen ik bij de KA wegging gisteren was ik nog heel sceptisch.. Ik stond er echt niet achter, maar door jullie verhalen ben ik wel zover dat ik voor mezelf ga proberen om dan toch echt maar even door te zetten.. Ik hoop echt dat het net als bij jullie ook zoveel baat heeft! Hmmm lekker verse broodjes! Chill, half 7 Daar wordt je ook niet vrolijk van.. Wonder, fijn dat Jannes zo goed gaat! Kan je echt van genieten hé! Ikheid, lekker dan zo'n rotnacht Veel plezier met vingerverven! Nonnie, whahaha snel de gordijnen dichtdoen als je ziet dat je moet ramen wassen.. Ik had het zelf kunnen posten TM, ahh wat lief dat hij eraan denkt om die pil neer te leggen Spannend hoor van je zus! Het kan echt elk moment gebeuren nu! Lautjuh, aarghh wat balen dat de uitslag nog steeds niet binnen is!! Ik zou ook even een test halen, net wat Mermaid zei Franka, balen dat Tomas zo prikkelbaar is van zn prikjes! En thanks voor je reactie Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin! Kris, haha jezelf even lekker afgemat Ingrid, ooh wat heerlijk dat je gewoon nog in bed lag! Ka, sterkte! Zo moe en dan zo'n lange dag in je eentje! Wel aan jezelf denken he! Mamax, veel plezier vanmiddag en misschien tot straks! @Hier.. Ik heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld.. Het is hier 22,5 graden en ik zit gewoon te klappertanden op de bank.. Lekker weer in het weekend Maar Yes heeft heerlijk geslapen!!
Ikheid er zit een nacht tussen van 23 tot 8 uur waardoor het wel mag, maar normaal gesproken werken we niet van die lange diensten. We hebben alleen nu ziekte op het werk waardoor er geschoven moet worden. Alle kinderen zijn op de groep, maar er moeten er wel 2 werken dus die zijn even weg. En een collega heeft bereikbaarheidsdienst. Moet wel goed komen, maar toch.
mamax lekker gezwommen dus ikheid succes ka eigenwijsje succes met werken, slaapdienst neem ik aan? pfff gijs heeft het in zijn bol .wil alleen maar spelen met eten...hij krijgt nog effe een kans en dan haal ik het weg...dan maar niet eten... krijgt hji vanmiddag nog wel een boterham.... heb het idee dat hij de laatste tijd alleen maar zoet op brood wil...hij effe pech dat ik da nie wil
chloe!!!! moet ray vanavond werken? nou als yes vanavond weer niet wil slapen, dan kom je hier maar je frustratie uiten
@Chil haha laetiita kliedert ook vaak met eten haha.. @hier zo maar eens broodje eten want madam staat aan haar eetstoel te trekken..
hij is nu door de telefoon hele verhalen aan het vertellen.... dus geloof dat hij aan het vertellen is dat hij niet gegeten heeft (oke 2 stukjes brood)
zo ik ben ook weer terug even kijken wat ik onthouden heb: ka, das lang zeg! oke verder kom ik niet wnat er hangt een aapie aan me been :x
@ Ikheid; Oh nou ik houd ook echt niet van geknoei en vlekken hoor. Leg anders een paar vuilniszakken onder Jaydens kinderstoel als je gaat viingerverven. Dan kan je die gewoon weggooien als hij klaar is en hoef je ook minder te boenen. @ Franka: Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin. Hoe heet ze? Balen dat Tomas zon last van de prikjes heeft. @ Ka; Hè gatver wat balen dat je zo lang moet werken. Onverantwoord vind ik eigenlijk. Denk je wel ook een beetje aan jezelf en je beebje? @ Chloe: Beterschap meisje! Mijn humeur is alweer een stuk verbeterd. Mijn moeder is er ook, dus dat is natuurlijk al gezellig.
cloe; balen dat je je zo slecht voelt ! Hopelijk knap je snel weer op .. Wel fijn dat je mannetje goed geslapen heeft vannacht ! Chilleke; hier wordt madam ook kieskeuriger hoor wat broodbeleg betreft. Maar ze krijgt ook altijd eerst een boterham kaas of kipfilet ofzo en als ze dan nog wil nog een met jam ofzo of een cracker jam.
Sanne loopt nog niet los, maar is nu wel langs het raam aan het lopen ( 3 ramen van 2,5 meter breed ) schuifelt ze langs.. lekker allemaal plak-vinger maar goed. zo moet ze het wel leren dus ik laat d`r maar even.
@chilleke en mermaid: dochtertje van mijn vriendin heet Hayley...Ga haar zo als Tomas op bed ligt even bellen, want wil natuurlijk wel alles weten @Ka: goed aan jezelf denken hoor! Ben even boterham eten met Tomas en hem dan op bed liggen: tot zo!
Thanks meiden.. Hoop ook dat ik snel weer beter ben.. Mn vriendin zou vanavond een wijntje komen drinken, bel ik haar net om af te bellen, ligt ze ziek op bed.. Er heerst hier gewoon wat
@ Chilleke: Ja, ik heb toen ook heel snel mijn vriendin gebeld nadat ze me had gesmst dat ze was bevallen .\ Hayley....hm, niet mijn soort naam.
Ik werk op dit moment helemaal niet, de combi van harden buiken en bekkeninstabiliteit heeft er voor gezorgd dat ik 100% in de ziektewet zit. Roeland heeft gisteren net te horen gekregen dat hij is aangenomen bij een bedrijf hier in Assen!!! Is eerst t/m 30 november via een uitzendbureau op detacheringsbasis en daarna gaan ze weer verder kijken maar als de klik er was en hij zijn werk gewoon goed doet kan hij daar gewoon blijven.
Is ook niet mijn soort naam...Haar andere dochter heet Kate-Lynn en ze wilden er dus nog een engelse meisjesnaam bij...ik ben meer van de korte, krachtige, hollandse namen...
@chloe balen dat je ziek bent! Beterschap! @Franka tot zo!! En gefeliciteerd met de dochter van je vriendin!! @hier net lekker gegeten laetitia zit nog ff wat te drinken en daarna weer ff bezig met het huishouden
Leuke link misschien voor de zwangere dames: Wij zijn zwanger | Duimeland aLS je je gegevens invult krijg je een BFC mutjes thuisgestuurd Lijkt me de moeite waard