Neuh, ik erger me er niet aan en het frustreert me ook niet, maar ik zou het natuurlijk wel leuk vinden als ze ook eens iets gaat doen. En ja, ik vind het soms wel jammer dat ze de enige is van alle kindjes hier die zich nog niet eens optrekt. Maar goed, zoals ik al wel eens heb verteld volgens mij, was ik zelf ook heel langzaam. Ik liep pas met 20 maanden. En ik merk gewoon dat Ayla wat dat betreft een heel voorzichtig kind is, die gaat iets niet doen als ze niet zeker weet dat ze het kan (en again...zo was ik vroeger ook). En ja, heeeel soms denk ik wel eens "er zou toch niks mis zijn met haar spieren ofzo", maar als ze dan als een malle in bed lig te bonken denk ik weer "Oh nee, dat zit volgens mij wel goed" hahahaha.
ja was gewoon even nieuwschierig ik zou me wel voor kunnen stellen dat je soms zoiets hebt van "sta op en loop" het zal ook vast goed komen maar soms denk ik weleens volgens mij loepn ze nu bijna allemaal en dan voel ik me soms best lullig tegenover jou bijv alyss kon lopen maar doet het nu neit meer en dan maak ik me echt druk van joh waarom nu niet meer en dan denk ik aan jou en voel ik me toch wel "slecht" dat ik me daar druk om maak terwijl ayla nog "niets" doet
Ja perfect! Echt bizar, overdag een engeltje ipv een draakje en s'avonds slaapt ie gewoon weer van 19.00 tot 8.30!! En als ie wakker wordt gaat ie niet huilen maar blijft ie lekker met zn knuffel spelen in bed En dat allemaal precies sinds de dag dat ie los kon stappen, ik denk dus echt dat het gewoon frustratie was ofzo.. Duurde wel heeeeel lang, maar ik blijf ook altijd een beetje in mn frustraties hangen Heeft ie toch nog iets van mij Hoe is t met Alyss dan?
Hahaha Thanks Ik ben ook heeeeuuul blij Sinds twee maanden nu eindelijk weer lekker de avonden voor mezelf!
Had je eigenlijk al een foto laten zien van het resultaat van de babykamer? Ik ben van t weekend natuurlijk niet heel veel geweest maar je zou wachten tot je ook alle accesoires had toch?
hmm hier ook zo, overdag lekker rustig zelf spelen en niet jengelen en weer goed slapen, gisteren van 19.00 tot vanmiorgen 10 uur en idd sinds 2 dagen ofzo maar echt lopen doet ze neit dus of ze nu al uit die sprong is fijn dat yes het weer lekker doet!! @hier, wij gaan naar bedje toe truste allemaal!!!
Slaap lekker Non! Ingrid, geloof me dat had ik graag gewild Als ik ooit achter mn eigen goede eigenschappen kom
hey meiden, voor de gene die er nog zijn sorry ik ben jullie echt aan het verwaarlozen werk neemt op het moment heel veel tijd in beslag, daarnaast is lotte niet te genieten ze krijgt haar eerst kies. wel loopt ze steeds meer en sneller de kamer rond. ik hoop er morgen wel even te zijn om mee te kunnen kletsen. wil jullie wel even laten weten dat ik mijn 20 weken echo vandaag heb gehad. en voor zover ze het kunnen zien krijgen we een gezond mannetje