Hahaha Ray en ik hebben het er wel heel veel over, eigenlijk willen we beiden wel heel graag, We hebben nu afgesproken dat we na de zomer stoppen met de pil Vorig jaar zomer gaf ik namelijk bv, het jaar daarvoor was ik zwanger en het jaar daarvoor heb ik een darminfarct gehad, dus moet zeggen dat ik het nu ook wel lekker vind om een keer niet in mn vakantie na te hoeven denken bij wat ik eet en drink enzo.. Maar nu we hebben afgesproken dat we er dan voor gaan begint het toch wel zo te kriebelen dat ik het inneens heel lang vind duren
Herkenbaar! Hier hadden we eerst de afspraak voor een 2e te gaan als Ayla 1 zou zijn geworden. Toen werd het januari 2011 en toen zijn we er toch maar gelijk voor gegaan en was het in 1x raak.
Ja, dat was het echt idd. We wilden gewoon echt niet meer wachten, en nou ja, wij zijn dan zo impulsief dat we er maar gewoon aan toegeven.
Hahaha heel herkenbaar. Ik ben elke keer zwanger met oud en nieuw, op 1 jaar na dan dacht ik, sinds ik zwanger was van Julian. Heb ook al gezegd dat wat er ook gebeurd en wie er ook komen ik echt ga drinken!! Nu wil ik alleen niet drinken als we allebei drinken voor het geval er iets gebeurt met de jongens of de honden dus waarschijnlijk wordt het weer een nuchter oud en nieuw
Ik kletste mee vanaf dat Yes drie en een halve maand was, kwam tegelijk met die Kimmm, van de soapster weet je nog Maar toen ik in September weer begon met werken had ik steeds minder tijd en ben ik een tijd niet geweest.. Toen kwam ik Ikheid tegen bij een topic in de lounge, en die zei dat ik maar weer eens langs moest komen kletsen, dus dat heb ik gedaan volgens mij was dat net na je positieve test
Ik ben nu idd ook al 2x met kerst en met O&N zwanger geweest. Hierna ben ik er voorlopig zoooooooooo klaar mee. Ik zal ook blij zijn als ik volgende zomer gewoon weer eens normaal mijn kleren aan kan, zonder net bevallen te zijn .
Nou idd!! Of ik liep/loop hoogzwanger rond of net bevallen Dit is wel echt de laatste keer zwanger voor mij! Hierna afvallen zodat ik weer allemaal leuke kleren aan kan!
Ja joh, ik loop dus serieus al sinds de zomer van 2009 in dezelfde zomerkleren. Ik vind het namelijk ook weer zonde van mijn geld om kleren in een maat groter te kopen, die ik daarna als ik weer in shape ben (als dat ooit nog gaat gebeuren ) nooit meer aantrek...
Dat is het ook, mijn kast is ook erg triest qua inhoud Maar ja wil straks eerst minimaal 20 kilo kwijt enals dat gelukt is ga ik voor een hele nieuwe gardarobe. Das dan zonder de kilo's die er nu bij gekomen zijn