Nee, ik ben ook niet zwanger en wil het ook nog even voorkomen haha. Over een jaar haal ik mijn diploma, dan kan er weer een kindje komen.
Oh joh, best pittig dus voor je. Wel fijn dat het helpt en jij je dus rustiger voelt. Wat voor soort instelling ga je naar toe als ik vragen mag? Wel goed van je dat je zulke stappen zet, da's niet echt makkelijk lijkt me. Lekker, jullie oude vertrouwde stek op vakantie!
ja ben gaat de honden uitlaten en ik ga me opmaken en dan gaan we naar tilburg dus tot vanmiddag ladies!!!
Goedemorgen!! Janneke, beterschap en gelukkig binnenkort wat rust! Mermaid, jammer van de thee. Chilleke, hier ook gewassen en gestreken dus in Drenthe kennen ze het ook Quschke, shopse!! Nonnie, veel plezier in Tilburg! Uhmmmmmm... Meer was er dacht ik niet, zowel sorry! Hier, Roeland op het werk, jongens op het kdv, honden eten gegeven, zo uitlaten en dan even het huishouden doen.
@ Chilleke: Oh das lekker dat jullie binnenkort ook de belastingcentjes terug krijgen. @ Quschke: Jeetje zeg, jij bent al druk geweest op de vroege morgen. @ Janne: Ik denk dat je dat zelf bedacht hebt, hahaha, ik was bij Ayla 39+5 . Balen dat je ziek bent zeg. Wel lekker dat het einde van het studiejaar in zicht is. Surf was hier pas nog even, maar is er erg druk. Marijn heb ik al even niet meer gezien. Ayla heeft lekker ontbeten en zit nu even lief in de box te spelen. Ze krijgt tegenwoordig s morgens voor haar brood een uitgeperste sinaasappel en ik doe nu bijna een week Roosvicee Laxo door haar yoghurt en heb wel het idee dat het al wat helpt voor wat betreft haar stoelgang. Hopen dat het nog wat doorzet.
Oh haha, ik herinner me nu ook met wie ik wel in de war ben, een kennis van mij beviel voor mij toen ze 37 weken was (en dat vond ik heel flauw aangezien ik al bijna 42 was haha) Zielig dat Ayla last heeft van haar stoelgang, maar wel relaxt (beetje dubbelzinnig woord in dit verband) dat het nu een beetje doorzet.
@janne: wat naar dat je je niet goed voelt! Nog even volhouden en dan heb je vakantie (van school) @mermaid: hopelijk gaat de laxo nog beter werken!
Ja hij is maandag begonnen!!! Buik is vooral erg dik hahaha verder wel goed zolang ik niet te druk doe
Ik heb trouwens een vraagje: welke maat kleren dragen jullie kindjes nu? Gewoon even nieuwsgierig. En drinken jullie kindjes melk nog warm uit een fles? Eva wel maar ik wil daar eigenlijk vanaf. Op vakantie heb ik geen zin om elke keer melk in een pannetje op te gaan zitten warmen, in een tent heb ik natuurlijk geen magnetron
Tof! Bevalt het ook goed voor hem? Fijn dat het goed gaat met je buik! Was jij nou degene die elke keer echo's moest?
Justin heeft broekennog maat 74 aan, maar die beginnen allemaal erg klein te worden. Truitjes heeft hij maat 80! Justin krijgt zijn melk overdag koud en 's avonds meestal warm..maar dat is omdat manlief de fles dan maakt
Hier broeken maat 74 en shirts soms 74 en soms 80. Ligt eraan hoe het valt. Warme melk al niet meer sinds hij geen fles voeding meer krijgt.
Ja tot nu toe vind hij het leuk en ziet hij zichzelf er wel een tijd zitten. Ik moest idd elke keer een echo maar maandag de laatste gehad dus eindelijk rust!
@ Janne: Ayla zit nu in kledingmaat 80. En ja, ze drinkt melk nog wat opgewarmt uit een fles. Ik doe het echt maar 30 sec in de magne, alleen zodat het hele koude van de koelkast eraf is, want zo koud wil ze het niet. Hm, Ayla is hier een beetje gefrustreerd volgens mij . Ze wil iets pakken waar ze net niet bij kan, maar ik vind eigenlijk dat ze het maar nog even moet blijven proberen. Als ik altijd maar alles blijf aanreiken gaat ze natuurlijk nooit moeite doen om zich voort te bewegen...