Denk idd dat dat het beste is! Hopelijk vind ze uit dat er ook manieren zijn om er zelf bij te kunnen!
Ah ja, veel dus koud of een beetje warm. Ik doe het ook maar 30 sec op 750 watt, dus dat is heel lauw, want heel koud wil ze niet (pas ging ze ervan kokhalzen!). Ik ga het denk ik steeds korter in de magnetron doen, dan went ze er vanzelf aan.
@ Janne: Ja, da's ook mijn "tactiek" idd, elke keer iets minder lang in de magne. @ Ingrid/Quschke: Ja, mijn gedachten precies, maar ik vind het wel moeilijk, want ze is zo aan het huilen dan elke keer.
Kan ik me voorstellen maar denk wel dat het helpt. Julian was ook regelmatig gefrustreerd als iets niet lukte of hij iets nog niet kon, hij ging dan rond rennen en tegen dingen slaan toen hij kon lopen en daarvoor heel boos huilen maar daardoor zag ik wel dat hij niet opgaf en uiteindelijk lukte het.
Goedemorgen meiden! @cm: Massage gisteren was lekker, heb nu ( en vanacht) wel last van mijn schouder/nek...Bijna niet kunnen slapen daardoor...Denk dat ze iets wat erg vast zat los heeft gemaakt... @wonder: fijn dat de tuin weer herstelt is en wat goed dat Elin de stap toch weer aangedurft heeft @lz: succes bij de vaatchirurg! @chloe: fijn dat het allemaal goed gaat met Yes en slapen...Leuk ook dat hij los aan het stappen is! @pamsie: fijn meis dat de 20 weken echo goed was! Weer een mijlpaal! @mermaid: wat een beschaafd buikje zeg! Denk dat die van mij net zo groot is met mijn 29 weken...Zal binnenkort ook eens een foto plaatsen @tm: fijn dat het zo goed gaat met Noa: lekker van genieten op vakantie!! @maten: Tomas heeft van alles al een tijd 86 aan...
@Tm leuke foto's @ Mermaid slimme tactiek hopelijk gaat het werken!! @Lz succes vandaag! @ hier om half 10 dr uit en laetitia is er pas net uit.. vandaag huishouden doen en verder weinig..
@ Franka: Balen dat je nu last van je nek en schouders hebt. Ja, een buikfoto! Ben benieuwd. Ayla ligt lekker weer in bed en ik zou eigenlijk ook iets moeten gaan doen, maar ik heb zoooooo geen zin. Eerst dus maar een kopje thee met speculaasjes .
Franka, balen van de pijn aan je nek en schouder nu! Buikfoto!!!! Lau, lekker uitgeslapen dus! Ik ga mezelf schuppen en iets doen anders zit ik hier over een uur nog.
@ Janne, Xayla krijgt nog steeds warme opvolgmelk, de gewone melk (warm of koud) vliegt door de kamer, die hoeft ze niet dus. En ze heeft nu sinds een weekje alleen nog maar maat 80 aan. @ LZ, hoe was het bij de vaatchirurg? @ Tm, leuke foto's! @ Nonnie, en en en? de buggy gekocht? @ mermaid, mooi buikje! @ Ingrid, hoe bevalt het bij Roeland op zijn werk edit: zie dat het goed bevalt! nu nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie! Manlief is vandaag alles aan het poetsen thuis, dus goed geregeld
Kijk! Dit zijn berichten waar ik blij van word Tropische temperaturen in aantocht - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Mijn god, hebben jullie dit topic al gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/282582-doet-jouw-man-vriend-meer-huis-sinds-kinderen-zijn.html Ik krijg daar zo de kriebels van hè. Zo laat je je toch niet behandelen. En dan maar miepen dat je er niks van zegt omdat je geen ruzie wil. Zucht...nou dan moet je in mijn ogen ook niet zeuren hoor. Mensenkinderen zeg...
Nee juist niet! Dan lig ik straks als het zulk mooi weer is in bed. Ik wil juist nu ook nog even van het mooie weer genieten .
haha dat kan natuurlijk ook! Dan laat hem nog maar fijn even in je buik zitten!! Hoop niet dat hij gehoord heeft dat de zon komt
He meiden, sorry niets bijgelezen. De buurvrouw stond net huilend aan de deur. Haar man heeft net een ongeluk gehad op het werk. Iets met een bouwhek op zijn been gevallen of zo. Hij wordt vandaag nog geopereerd. Moet zo hun twee kids van school halen en hier houden tot ze weer thuis is. Bah, heb zo'n rotgevoel! Ze zouden over een week voor vier weken naar de filipijnen gaan. Dat zal nu ook wel niet door gaan denk ik zo.