APRIL-mama's 2010 deel...16!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ook niet mijn soort naam.. In Amerika was die naam even een grote hype toen Eminem zo populair was, omdat zijn dochtertje zo heet ;) Dus allemaal rapperskindjes die zo heten :p
    Maar ik heb een kindje op mn werk met die naam, en dus niet zulke hele leuke associaties mee.. Als ik die ouders zie denk ik ook dat ze veroemd is naar de dochter van Eminem :p

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Chloe, beterschap!!!!!!!!!

Mermaid, gelukkig al weer vrolijker!!!

Ikheid, zou idd vuilniszakken onder Jayden zijn stoel leggen zoals Mermaid zei tegen het kliederen.

Franka, helemaal vergeten: Gefeliciteerd met je vriendin!!! Vind het op zich wel een leuke naam maar zou het niet zelf kiezen zeg maar. Vind het sowieso leuker dan de naam van hun oudste dochter.

TM, hoe is het nu met je zusje?? Wel raar dat ze niet wilden kijken of ze al iets van ontsluiting had ofzo maar ja als ze sowieso niks willen doen om de bevalling misschien op te wekken dan is dat ook wel weer logisch. Wel balen voor je zusje, hopelijk zet het alsnog snel door en is de baby er snel!!!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    franka ook niet mijn naam idd. hou ook van hollandse namen ;) (verrassing he ;))

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ze heeft vannacht weer kunnen slapen
    maar ze had ze gister nacht echt regelmatig om de 5 minuten en dan hielden ze een minuut aan
    maar ze had dus niet gebeld
    maar weet je wat het is ingrid
    ze is nu al 39 weken
    hier bij de vk gingen ze met 39 weken kijken of ze al wat konden doen tis niet dat ze 37 weken is ofzo
    en het was meer dat de vk zo iets had van als ik ga kijken kan de voorweeen ook erger worden logisch maar me zus is het helemaal zat
    ze loopt al weken met voorweeen

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: thanks voor DE tip! Dat ik daar zelf niet
    opgekomen was.. Have fun met je moeder.

Kris: dat duurt dan ook niet lang meer voordat ze los
    gaat lopen.

Ingrid: wel lekker dat je nu thuiszit, ff rustig aan en
    aan jezelf denken. Je werkte op een gegeven moment echt
    veel uren hè!?
    Wauw zeg! Wat een goed nieuws, echt fijn! En lekker dichtbij
    zijn gezinnetje.. ideaal! Gefeliciteerd!

Hayley... ook niet mijn smaak. Moet trouwens bij die naam aan
    helikopter denken, waarom weet ik ook niet.

Ff snel rondje met honden gedaan, Jayden slaapt nog! Sinds 10 uur al..

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ben ik weer, ik geef het bijlezen even op en spring hier weer in net alyss op bed gelegd dus heb nu weer even tijd..

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

TM: nou hopelijk zet het snel door voor je zus! (des te eerder ben jij tante! Jeuj!)

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    raar kind. zit ik een boterham nog te eten, eet hij mijn halve boterham op ;) nou goed, heeft hij in ieder geval wat binnen:p

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik begrijp wat je bedoelt maar hier doen ze ook niks met 39 weken, bij de vk in hoogeveen deden ze zelfs pas wat met 41 weken en dat was omdat het een invaller was die bij ons thuis was en zoiets had van baad het niet dan schaad het niet. Nu moet ik ook zeggen dat ik ook gewoon ben van de baby komt wanneer hij/zij komt en als dat nu nog niet is dan is dat niet zonder reden. Kan heel goed begrijpen dat ze het zat is (ben ik nu soms al:)) maar ja als een vk iedereen die het zat is gaat proberen te helpen dan schieten we er ook niks mee op.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahaha die Gijs.. grappig manneke!

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

idd want nu ben ik het weekend vrij dan moet ik maandag weer werken dus het weekend moet ze gwoon komen ahaha en dan is oma ook weer thuis van vakantie:p

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Time-management ;)

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    is ze zo jengelig dan?

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ben ik het wel mee eens. maar goed als ze nou 41 weken was was dat wel anders. maar hoop voor je zus dat het snel komt

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahaha die Gijs! Zal wel gedacht hebben mama heeft veel lekkerdere dingen op haar brood.

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  17. nonnie26

ja haar dag ging even anders dan gepland en dat kan ze niet hebben he ;) weer een lekke band met me wagen dus ze meost in de buggy en dat is ze niet gewend dus dat was even wennen en daarbij was het bedtijd ;)

gekke gijs toch!

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha die Gijs.. Ik zie het zo voor me..

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hij had ham en ik casselrib ;) scheelt niet veel :p

20. nonnie26

jammie!! wij halen ze wel eens bij de AH kant en klaar en die zijn ook echt super lekker! ik hoop dat het lukt!!

Deel Deze Pagina