Arco is morgen jarig, dus als ik volgende week donderdag beval is het ook nog "eerst Arco jarig en dan bevallen"
Maar over drie weken is het ook nog eerst Arco jarig en dan bevallen! Dat kun je ons niet aandoen hoor!
@ Caro: Oh wat fijn dat de buurvrouw zelf toch de kids van school kon halen. En gelukkig dat het ook nog wat meevalt met de buurman. Ondanks dat het natuurlijk klote is en helemaal nu ze ook niet op vakantie kunnen. Sneu voor haar zeg...
Hahahahahhaha, ongeduldige meisjes . Mijn vriendin smste van de week ook al "Wanneer ben je nou ook alweer uitgerekend? Ik ben zo benieuwd naar de naam!"
Whahahahahahaha, en ja klinkt erger dan het is. Ik zei al: deze 16 kleppen uitvoering is 15 kleppen uitvoering geworden, maar nog wel met spoiler! Thanx voor het cadeau!
Mermaid: beetje opschieten hoor!! whahahahaha Mn vriendinnetje is vandaag uitgerekend, ben benieuwd. Haar dochter was bijna 2 weken te laat....
Cm, gelukkig was ze op tijd en valt het, ondanks dat het k*t is, allemaal nog een beetje mee! Hopelijk kunnen zena het herstel alsnog op vakantie al zullen ze dan wel zitten met de schoolvakantie die bijna over is.
@ mermaid, je vroeg nog om cadeau-ideeën, toch? Weet niet of je het leuk vind, maar kun je geen pasfoto van Ayla laten maken? heb ik ook gedaan voor manlief en hij vond het geweldig, die zit nu dus in zijn portemonee (had er 1 laten maken van ons samen, zeurt hij namelijk al 4 maanden over)
@ MamaX; Ja, dat is echt best een goed idee. Bedacht me alleen later dat ik sowieso niet meer voor zijn verjaardag nog wat kan kopen, want Arco heeft vandaag de auto mee en naar de stad lopen gaat echt niet meer. Maar het is evengoed leuk om te doen natuurlijk. Dank!
@ingrid vaak als ze moe is meestal is dat rond 13.00 maar soms ook als ze bijvoorbeeld zoals vandaag om 10 uur wakker is dan is ze soms om 11 uur alweer moe zit ze in dr oogjes te wrijven enzo..maar denk dat ik maar vanaf morgen gewoon de 13.00 aan ga houden.. want dit schiet niet veel op.. @hier zo laetitia broodje gegeven ik even de woonkamer gerstofzuigd en de keuken en zo ff wasje uithangen
och ben zo van thobias aan het genieten!! hij is lekker aan het rondkeutelen heerlijk om te zien net even een uurtje met hem gespeeld heeft ie toch even zijn aandacht!!