jeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyy ik heb mijn mura!!!! dat vrouwtje was identiek aan mermaid, OMG niet normaal gewoon!! eerste wat ik zei tegen ben toen ze deur open deed alyss vind hem ook bere interresaant ze wil erin en als ze erin zit er weer uit dus ja schiet nog bniet echt op maar komt wel goed! @mermaid, ga es bevallen joh na dinsdag wnat dan word het weer toch weer minder @CM, gets wat vervelend dat ze nu niet op vakantie kunnen is wel sneu zeg! @de rest, heb ik niet onthouden maar wel bijgelezen, oh ja had nog een foto van TM gezien! leuke foto's! heeft thobias geen hoeslaken
@Tm goed bezig!! @hier k ga straks toch ff de boodschappen halen moet er echt ff uit dabn doe ik morgen wel de grote boodschappen en vandaag wat kleine dingetjes.. laetitia slaapt nu dus als die wakker is dan gaan we ff
De nieuwe inkt voor de printer is binnen!!! Kan ik de etiketten voor de geboortekaartjes uitprinten, als dan de kaartjes er zijn is het plakken, postzegel erop en klaar!
Ja maar er moet nog genoeg gebeuren. Klamboe moet worden opgehangen, gordijnen moeten worden opgehangen, gereedschap moet nog uit de babykamer, bedje opmaken, alles wassen, ons bed verhogen en dan zijn er nog wel twintig dingen die ik daarna weer bedenk
zooooo beneden verdieping is schoon behalve de keuken maar die doe ik zaterdag ochtend wel! en dan boven nog zuigen maar eerst thobias uit bed halen die wil niet slapen
Wat een pokkeweer hier! Ben gaan wandelen en shoppen, maar het heeft alleen maar geregend!! Ik denk dat ik nu even ga bankhangen....vanavond weer het huis vol zitten met zusjes!
Die hangt dan al wel Gordijnen wacht ik al meer dan een jaar op Rails zijn er, gordijnen zijn er alleen moet alles nog worden opgehangen