is ook wel zo maar kan haar wel snappen als ze onderhand elke nacht wordt wakker gehouden door heftige voorweeen wat niet doorzet
41 weken vind ik ook anders omdat je dan al richting het inleiden gaat met andere middelen dan bijv. strippen. We gaan gewoon duimen dat de baby besluit snel te komen!
Zo, meiden, Tomas ligt op bed. Ga er vanuit dat hij lekker gaat slapen...Kruip ik ook nog even met dekentje op de bank om een paar uurtjes slaap mee te pakken (nadat ik mijn vriendin heb gebeld)
Och.. hij ligt zo schattig; op z'n buik met Meneer Konijn in z'n armen en hij ligt met zijn hoofd op het hoofd van Meneer Konijn.
ik vind dat ik gijs zo leuk heb aangekleed vandaag nu iedere keer als ik naar hem kijk moet ik glimlachen
gewone schenkstroop? ooh dat heb ik in huis hmmm gijs heeft net op mijn toetsenbord geramd...nu doet mijn scroll het niet
@ Ingrid wat een goed nieuws ! @ Ikheid; ahh schattig zeg ze zijn zo lief he als ze slapen.. @ Chilleke; foto .. ! pff ben allemaal druk. Sanne haar kleertjes klaargelegd, mijn kleren klaargelegd kunnen allemaal in de koffer. Nu vaatwasser in en uitpakken en eten voorbereiden voor vanavond. Als Sanne dan nog niet wakker is speelgoed inpakken wat ik mee wil nemen en als ze wakker is boodschappen doen.. moet nog koken, wes zijn vader komt eten vanavond... Huis is gelukkig al schoon. ik ga weer verder.. !!
Ja ik doe altijd gewone schenkstroop, maar ik ben ook wel echt een zoetekauw hoor, weet natuurlijk niet of jullie dat ook lekker vinden! Hahaha Gijs de sloper Yes heeft vorige week op mn toetsenbord geslagen en nu is het knopje van de S eraf.. Kan er nog wel op drukken maar er zit geen knopje meer op Plaats een foto dan van hoe ie eruit ziet!
je kan ze zo in de magnetron gooien dus ik met stroop en ben warmt ze op in de pan met spek en ja alweer een lekke band :x das al de 4e binnen een jaar tijd :x ben blij als ik voor die andere wagen ga kijken volgende week..
hier ook zo'n zoetekauw ik doe er stroop op flink wat en laat het dan even staan zodat ze de stroop helemaal in me pancake is getrokken en dan nog een laagje stroop erbovenop idd chill, foto van gijs
Pancakes, stroop!!!!!!!!!!!!!!! Helamaal met de rest eens! Ikheid, lief!!!!! Kris, druk bezig dus!!! Chilleke, foto!!!!