Dat had ik dus ook, als hij honger leek te hebben had ik al zoiets van neeee dat lijkt alleen maar zo! Ik wilde gewoon het voeden zo lang mogelijk uitstellen, niet echt goed dus. Maar mermaid, er zijn meer positievere verhalen dan negatieve dus bij jou gaat het helemaal super!!!
tepelhoedjes heb ik nooit gebruikt, volgens mijn ouderwetse kraamhulp had ik de perfecte borsten en tepels en of dat nou een stimulans was voor mij weet ik niet maar het ging iig als een tierelier en heb nooooit pijn gehad..gelukkig!
@ Chilleke: ja, da's waar, iedereen ervaart pijn anders. En nee hoor, je maakt me niet bang. Ik zie het allemaal wel en ga me er niet bij voorbaat druk om maken. @ Caro: De plastic zakjes kan je natuurlijk ook nog in een hydrofiel washandje doen hè . Wel hoopgevend dat je het bij Noa minder had dan bij Lukas. Ik vond die stuwing echt afschuwelijk. Ik heb gewoon liggen janken van de pijn. Ik vond het serieus waar nog erger dan die hele bevalling.
Ik heb er geen spijt van dat ik zo snel gestopt ben...Denk ook als Sven niet in het ziekenhuis terecht was gekomen ik er meer tijd in had kunnen stoppen om het door te zetten. Maar het was gewoonweg niet meer vol te houden...was alleen maar de hele dag bezig met heen en weer te rijden naar het ziekenhuis en mijn ouders. Justin ging om de dag mee op bezoek en de andere dagen ging hij een paar uurtjes naar mijn ouders.
@stuwing, volgens de kraamhulp had ik er 1 dag last van maar ik heb er niets van gevoeld en de dag erna was het weer goed zei ze dus daar kan ik niet over mee praten @quschke, nee das wat anders idd, en je was er met je hoofd ook niet mee bezig denk ik, je bent van alles tegelijk aan het doen sven, je ouders etc..
ook last van stuwing maar niet gekoeld ook. gelukkig maar mermaid kheb in totaal 8 weken gegeven...en ik moest zooooooooooooveel drinken zeker 4 liter op een dag (terwijl ik geen drinker ben) dat ik alleen nog maar daar mee bezig was en gijs viel af ipv dat hij aan kwam terwijl ik wel om 3/4 uur voeden 20/30 min per borst en daar werd ik zooo onzeker van dat ik de keuze heb gemaakt om te stoppen. en ik ben geen bv mens. vind het eeriljk gezegd niet zo heel bijzonder. heb het dus ook echt voor gijs gedaan en niet voor mijzelf. had er eerder last mee namelijk (deed ook niet in openbaar voeden )
nee helemaal niet...als ik bij sven was wilde ik bij justin zijn. En als ik bij Justin was wilde ik bij Sven zijn. We hebben samen ook heel wat traantjes gelaten in het ziekenhuis! Bah wat een rot tijd was dat....Hopelijk worden deze kraam weken beter!( en zwangerschaps verlof)
ladies ik ga nog een sigaretje roken en dan me bedje op zoeken, morgen gaat ben zijn ouders naar schiphol brengen "mist de dansende smiley" en hij gooit mij af bij mijn mammie dus ik zie jullie morgenmiddag pas weer..morgen dus even shoppen bij de jola
bij mij deed het helemaal geen pijn vond het alleen jammer dat thobias de kracht nog niet had om goed te zuigen dus ben na een week dus gestopt ik had melk genoeg vond het echt jammer dus als er nog 1 komt dan ga ik toch weer bv geven
trouwens hier is het circus geland haha vanmiddag even bij de olifanten gekeken noa vond het geweldig nou is morgen de premiere avond en gaat me sz met noa mssn naar het circus 1 olifant vond thobias om op te eten die zat met zijn slurf aan thobias zijn been en thobias was niet eens bang die vond het alleen maar om te lachen!!
Bij Julian nooit spijt gehad dat ik ben gestopt en bij Milan geen spij dat ik het nooit heb gegeven dus dit keer ook zonder spijt weer de fles!
Ik vond BV echt geweldig! En het ging echt niet van een leie dakje in het begin. Ben zo blij dat ik vol heb gehouden en uiteindelijk tot de 6 maanden volledig en daarna tot 8 maanden half/half heb kunnen geven. Bij Lukas maar 12 weken. En ik vond het ook makkelijk. Niks geen flesjes en poederbakjes meesleuren als we ergens naar toe gingen. Gewoon huppakee, even een stil plekje opzoeken en drinken maar!
met of zonder ijsklontjes? wij hebben zo'n luxe keolkast met ijsblokjes en crunch machine @TM, wat leuk! het circus! waarom ga je zelf niet met noa??