ik moet morgen avond werken anders was ik zeker met haar gegaan had ik echt wel leuk gevonden even moeder dochter uitje maar helaas duty calls
Ik heb nooit spijt van mijn keuze voor FV bij Ayla gehad. Geen seconde. Maar tóch wil nu heel graag BV gaan geven. Het lijkt me toch ook wel handig eigenlijk. Net wat Caro zegt, geen gesleep met poedertorentjes, flesje koud water, thermos heet water. En maar bedenken: hoe lang blijven we weg, hoeveel voedingen moet ik meenemen. Alleen het voeden in het openbaar lijkt me best nog even spannend op het begin. Stom eigenlijk, want ik lig wel altijd topless op het strand .
ik vond het ook spannend maar toen thobias geboren was glee het van me af ik was zelf bezig met voeden toen me sv binnen kwam om noa thuis te brengen
Ja, maar voeden vind ik toch wel wat anders als toples op het strand liggen (hoewel ik dat ook niet doe). Ik vind het toch wel iets heel intiems. Maar zorg er gewoon voor dat je een hydrofieldoek of badcape in de verzorgingstas hebt zitten, dan kun je die gebruiken om je een beetje te bedekken en heeft je baby ook minder prikkels van buitenaf, dus drinkt ook rustiger.
hmm...ik had een pinguin in fs...nu open ik net het dieren hok heb ik er opeens 2 en 1 hond....Waar komen die vandaan??
Ja, dat is het denk ik ook idd, dat voeden toch wel behoorlijk intiem is. Die tip van de hydrofiel had ik onthouden idd. Ach, ik ga thuis wel gewoon oefenen met discreet voeden enzo en dan komt het vast allemaal goed .
Zo...ik duik mijn bed in...Hopelijk mag ikmorgen wat langer slapen als de afgelopen dagen! Slaap lekker allemaal!
ik ga ook afsluiten morgen noa weer naar school brengen dan om 10.30 even op me werk zijn voor uitleg aan me collega over de bestellingen
Weltrusten! Ik zit nog te wachten tot Steef thuis komt. Oh, hoor net de voordeur! Nou dan ga ik afsluiten. Tot morgen!
Ik "moet" er morgen ook vroeg uit. Ik ga maar een lekker ontbijtje op bed maken voor Arco, met roerei en toast en thee en vers geperst sinaasappelsap. Ik moet toch altijd rond 06.00 uur plassen, dus eruit ben ik dan toch al .