tja.... iedere keer heb ik weer de motivatie gaat 4 dagen goed en dan pfff heb er gewoon geen zin meer in dus das een beetje klote..maar goed ik blijf stabiel, dus das wel fijn
Kan me ook voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent. Je bent ook al een tijd bezig volgens mij. Maar iig goed dat je nu stabiel bent qua gewicht.
Ohh jullie hebben ook dat irritante plassen s'nachts het erge is dat wij geen toilet boven hebben dus ik moet steeds naar beneden
Ik moet inmiddels ook weer een trap naar beneden omdat we op zolder slapen Gelukkig niet helemaal naar beneden want dan moet ik eerst een hond voor de deur weghalen
goedemorgen! ik ben zowaar de eerste en dat gebeurt niet vaak @quschke, wat leuk jij ook een pinquin ikke ook hahahha, heb je langer mgen slapen?? @mermaid, gefeliciteerd met arco! is je ontbijtje nog gelukt? @hier, even douchen, aankleden, ontbijten en dan naar me mamsie dus misschien dat ik daar nog spiek maar ben bang van niet ze had heel wat op de planning qua winkels etc.. maar ben er vanmidddag wel weer..
GOedemorgen dames! Jep....vind hem wel lief de pinguin! Vanmorgen was het 7.45...dat vind ik toch een betere tijd als 6.30! Hier niet echt veel plannen vandaag!
goeiemorgen hier was het half 6 toen thobias papfles gegeven en nu slaapt ie nog verder straks even naar me werk en daarna noa weer ophalen en dan vanmiddag/vanavond werken laatste avond!!!!
Goeiemorgen Nonnie en Quschke quscke fijn dat het iets later was Nonnie, veel plzier bij je moeder en tot vanmiddag he zo gijs ook weer wakker vandaag vrij dus lekker bankhangen, met gijs spelen, tv kijken en wandelen vanmiddag als het weer mee zit. dus rustig relaxt dagje
owww me zus is vandaag uitgerekent!! vind het best spannend ik wist dat ze overtijd ging lopen me gevoel zei het gewooon
Mermaid: gefeliciteerd met je man! Ik spring hier in.. nog spannende/leuke dingen gebeurd hier? Jayden vannacht wakker van 2 tot 3.30 uur. Gaap! Vanmiddag naar nichtje en haar dochtertje van 10 maanden. Jayden weegt nog nèt geen 12 kilo, 80,6 cm lang en lag ver voor op ontwikkeling en groei. Apetrots zijn we dus! Prikjes waren wel heel erg gemeen, tranen sprongen in m'n ogen, zo zielig, heeft er niet veel last van gelukkig.. Kus
@ TM: Spannend! Zijn jullie al helemaal klaar voor de vakantie. @ Ikheid: Pfff, Jayden voelde zeker al aan dat ie naar het cb moest en kon er gewoon niet van slapen . Fijn dat alles zo goed was. En kan me voorstellen dat jullie trots zijn. Dank voor de felicitaties. Heb vanmorgen om 05.45 uur een ontbijtje staan klaar maken, wat erg gewaardeerd werd. Daarna weer lekker erin gegaan en om 08.30 uur pas eruit. Verder niet zoveel plannen vandaag, maar sowieso even stofzuigen, want het ziet er niet uit hier (kan je nagaan, maar 1 dagje overgeslagen ) en het bed verschonen.