Fijn dat het op prijs werd gesteld Mermaid! Lekker rustig dagje vandaag dus.. Chill: ja een echte bink! Apetrots ben ik. Ze zeiden ook dat ie erg soepeltjes loopt voor een mannetje wat net een maandje loopt.
leuk he, trots zijn op je kind Gijs heeft gisteren een bumba balletje gehad van een vriendin van me, nou hij heeft die bal al hoop kusjes gegeven zoveel krijg ik er zelfs niet hahaha nu gaat hij er hele tijd op zitten en dan glijd hij er van af...nou nou wat een lol heeft hij dan hij is lekker aan het spelen dus
@TM jeej bijna vakantie :d @ikheid hij voelde het aan zeker! haha fijn dat hij voorloopt kan me voorstellen dat jullie trots zijn :d @nonnie veel plezier bij je moeder! @Mermaid gefeliciteerd met arco!! @chilleke misschien die bal voor je gezicht houden en gauw weg doen als hij kusje gaat geven hahahahah @ hier om 9 uur mn bed uit. centjes waren binnen dus gelijk rekeningen betaald. om 11 uur komt mn zus me halen en dan lekker mn zus helpen!
Goedemorgen Mermaid wat een prachtige buik heb je toch. Groot vind ik hem niet maar gewoon precies goed bij je figuur passen. Ahh wat doe je me aan met die lieve foto van Ayla heb al rammelende eierstokken @Chill oh fijn dat de brief binnen is hopelijk wordt het geld dan snel gestort. Wij kregen een week na de brief een brief dat ze geen rekeningnummer hadden (beetjhe vaag) hopelijk wordt het nu deze week nog gestort bij ons. @TM fijn dat het zo goed gaat met Noa. Hopelijk blijft dit zo gaan. @Nonnie fijn dat je de wagen hebt! Welke kleur is het geworden die met dat bloemwerkje? @CM ja die stomme Laila is eruit bij de bachelor vond het net goed voor haar! @Ikheid fijn dat alles weer goed was met Jayden en heerlijk toch trots zijn op je kind! Gisteren echt super leuke sandaaltjes voor Noëlle besteld van shoesme normaal 79 euro en echt belachelijk duur dus maar nu bij kleertjes 40% korting dus ik ben helemaal blij!
@ Ikheid: Heerlijk hè om zo trots te zijn . @ Chilleke: Wat leuk dat Gijs zo fan van zijn bal is. Ik heb trouwens de afspraak voor a.s. maandag naar het cb helemaal verzet. Ik moet ook naar de vk en ze hadden alleen nog maar plek op maandag. En aangezien Ayla toch nog geen prikjes krijgt verzette ik liever die afspraak dan mijn vk-afspraak. Nu heb ik een afspraak staan voor 1 juli. Wel om een klote-tijd, 10.55 uur, da's precies als ze slaapt, maar ja, dat was de enige tijd die nog vrij was.
Zijn die van jullie trouwens ook zo gek op boekjes? Ayla wel zeg, helemaal enthousiast wordt ze als je ermee aankomt. Ze doet dan zelfs haar enthousiastheids-gilletje.
Shoesme Baby instapper | kleertjes.com Dit zijn de sandaaltjes Mermaid gefeliciteerd trouwen met je mannetje. Hier ook eentje die gek is op boekjes
Hier ook een boekenwurm.. sleurt een hele stapel mijn kant op en dan wil ie diertjes kijken. Lau: gezellig naar je zus! Veel plezier! Mermaid: beter het CB verzetten, zeker als ze geen prikjes krijgt.. Chill: ook een Bumba-freak? Hier nog eentje.. Ooh hij is nu ècht wakker! Kus
GIL! TE gave sandaaltjes!!! Oh, trouwens...nu 60% korting op Mim-Pi en 40% korting op schoenen bij kleertjes.com
@ Ikheid: Ja, vond ik ook een beter keus, vooral omdat het eigenlijk toch alleen voor het meten en wegen enzo is.
@Mermaid je kunt ze nog bestellen heb ze in het echt gezien en dan zijn ze nog leuker. Tja mama heeft een schoenentik dus Noëlle moet meedoen
Goedemorgen! Mermaid, gefeliciteerd met Arco! Ikheid, snap dat je trots bent, fijn dat Jayden het zo goed doet! BV, ik heb 3 maanden compleet gegeven en toen per maand 1 voeding vervangen. Heb wel geprobeert te kolven, maar dat was een regelrechte ramp! na 6 maanden was het alleen op, wel jammer maar het ging niet anders. Ik had een kraamhulp die ook lactatiekundige was, dus daar wel veel van geleerd. In het ziekenhuis hadden ze xayla verkeerd aangelegd (ikzelf eerst goed, maar de verpleegster beweerde van niet, dus die trok haar eraf en legde opnieuw aan, is de enige keer dat het pijn deed! daarna stonden de bloedblaren erop...) maar daarna gelukkig nergens meer last van gehad. Wel regelmatig bepanthen gesmeerd uit voorzorg. En ik vond het ideaal, toen xayla 9 weken was zijn we ook naar Bali geweest, dus ik kon heel makkelijk voeden in het vliegtuig en daar hoefde ik ook nergens bang voor te zijn! Ik moet vandaag de laatste dag werken en morgen naar Bali!!! Heb er zo'n zin in! Manlief is vandaag nog de laatste dingen aan het doen, ook wel eens lekker om het niet allemaal zelf te hoeven doen!
Ow ja, boekjes zijn hier ook helemaal in trek. Dat is op het moment de enige manier om haar even op schoot te laten zitten! En ze is helemaal fan van poppen. Gisteren op het kinderdagverblijf was ze boos toen ze de pop achter moest laten!
@ MamaX: Jeetje, morgen al naar Bali! Heerlijk zeg! Hoe lang blijven jullie ook alweer? @ Smile: Hm, even wachten tot we salaris hebben maar weer. Met al dat verven en het kopen van de babyspullen is het erg hard gegaan met het geld deze maand . Hier ook een schoenentic trouwens, pas alles uitgezocht en ik had 68 paar, waarvan ik er 26 gehouden heb . Maar ik zag gisteren alweer hele leuke bij Zalando Friis & Company TAMMIE - Peeptoes - Beige - Zalando.nl
@mamax spannend bijna vakantie heerlijk hoor. @Mermaid inderdaad dan maar even rustig aan doen. Heb ze vast besteld van de kinderbijslag Oh die zijn ook echt te gek heb laatst ook super mooie peeptoes gekocht ben er nog helemaal verliefd op! Durf hier niet te gaan tellen ben bang dat ik dan dingen moet weg gooien van manlief
Mermaid, gefeliciteerd met Arco!!!!!!!!! Ikheid, gemene prikjes he die bmr! Gelukkig alles goed en wat een reusje heb je zeg hahaha, super!! Nonnie, wat was je vroeg!!!! Veel plezier bij je moeder vandaag! Smile, leuke schoentjes!! Mamax, alvast een hele fijne vakantie!!!!!! Chilleke, hahaha die Gijs en zijn bumba bal. Hier, lekker uitgeslapen tot half 10, ontbijtje gedaan en nu zit Milan even in de box te spelen, Julian op het tvmeubel en ik heb even tijd voor mezelf. Zo weer de stofzuiger door de kamer gooien en de eettafel opruimen. Daarna naar boven, slaapkamers een doekje doordoen en de stofzuiger en wil de badkamer even doen. Mijn moeder komt morgen en die gaat ook boven doen maar om de een of andere reden moet ik het dan eerst zelf even doen.