meiden ff kort.. vandaga onverwachts gewerkt.. in zwolle op grote school. .. was leuk maar druk.. nu erg moe fijna avond
@mermaid lekker chinees @chilleke ja idd die reclame zooo leuk @hier laetitia net op bed nu ff bezig in fs
@lau, weer fijn thuis! ligt laetitia inmiddels al op bed?? @chill, wat goed van gijs @hier, alyss op bed dus avond! ik heb net boven de was nog opgevouwen en ondertussen had me mannetje de vaatwasser ingeruimd! das lief doet ie anders noooooooit
hahaha nonnie nou geniet er van zou k zeggen hahaha thomas is hopelijk de caravan aan het verkopen net kop koffie op en ga maar eens verder met mijn kippen en ganzen voeren nog 3 vossen te gaan
@nonnie lekker avond dus! @Chilleke fijn de caravan verkopen! succes met de kippen en ganzen voeren bij mij loopt fs te kloten
Nondeju :x:x:x nu heb ik wéér die slechterik. Én een heeeeeele irritant vlieg die heel de tijd rond mijn hoofd zoemt, dus die ga ik eerst eens proberen dood te meppen.
Huh, als je op het weer klikt bij fs krijg je toch iets.. nu kreeg ik 10 energie, maar ze worden helemaal niet bijgeschreven Lau, Ja goed! Lekker weekend, was ik wel aan toe haha Mn collega is overspannen en ik word toch wel een beetje moe van het op mn tenen lopen en het continu letten op wat ik zeg Met Yes gaat het super! Met jullie ook?? Mermaid, aargghh ik haat die slechterik En vliegen :x
@mermaid, misschien moet je dat vliegenapparaat opvoeren naar 3000 watt ofzo @chloe!! haaaaiiii gezelli!!
nou op dat weer is de grootste onzin kwam ik al een tijdje geleden achter, ik kreeg een paar dagen achter elkaar het volgende: 10 energie, witte wollen sokken , 3 paddestoelen en een koelkast ja dat word hem dus niet
@chloe mm ja das niet fijn alleen maar op je tenen moeten lopen.. hier gaat het goed hoor laetitia begint wel flink last te krijgen van de bmr prik das minder.
hahaha een koelkast CHLOE HOI slaapt ie? mermaid ooh irri fs doet het gewoon hier mijn man heeft een hobby! oh en de caravan is wss verkocht joehoe
Sneu zeg! Hopen dat t snel over is! Non, ja gezellig!! Ik denk ook dat dat weer onzin is, hou er maar mee op, met daarop klikken Mermaid, lekker zeg Ik duim voor je dat ze snel gaat slapen!