Mermaid: Ik las je berichtje over de bv, die dipjes had ik ook trouwens. Kwam een vriendin op kraamvisite en ik zat jankend bv te geven van ellende (pijn en frustratie) die gaat dus voor de fles later haha maar goed. Ik bedacht me dat Justin ook niet goed aanhapte en op een gegeven moment hield ik m'n tepel niet tussen duim en wijsvinger maar tussen wijsvinger en middelvinger, zo kon hij er beter bij gek genoeg... dan was het geen 'tuutje' meer zoals ze dat zo leuk zeggen maar een beetje langwerpig haha oke dit is een heel vaag verhaal geworden maar ik hoop dat je een idee hebt en geweldig van die koekjes !!!! hahah jij bent kraamvrouw dus hij hoort er vanaf te blijven ! :x LZ: Spuit 11 hier, wat is er aan de hand dat je naar het ziekenhuis ed moet ?? Caro: Hahahaha geweldig die Lukas !!! Stoere vent hoor ! En zielig voor Noa... en voor jullie.. Goedenavond trouwens allemaal Justin is vanavond met z'n koppie tegen de punt van een glazen tafel gekomen. En die punt was al zeshoeking zeg maar, hele aparte tafel bij m'n ouders. Staat er al jaren, met Demi nog nooit wat gebeurd. Hoe wild ze ook zijn, het ging altijd goed. En nu loopt hij er rustig langs, er gebeurd niks maar ineens valt hij om! Ik schrok me gek, enorm veel bloed, hij huilen, ik de weg kwijt en allebei onder het bloed. Gelukkig was ik bij m'n ouders want ik stond al bijna bij de deur om naar de eerste hulp te gaan maar m'n vader kon me overtuigen om even een koud washandje erop te houden en eerst te kijken hoe groot de wond was. Dat viel dus reuze mee, was niet groot, maar vooral diep. Hij was gelijk lekker vrolijk, maar de hap adviseerde wel om hem vannacht om de 2 uur te wekken voor de veiligheid... En dan ook echt goed wakker maken, dat je kan zien of hij zichzelf is.. Pfffff zie er tegenop, vind het zielig voor hem, maar ook voor mezelf.. heb vannacht maar 3 uurtjes geslapen en aankomende nacht heeft Just nachtdienst.... dat wordt gezellig haha maar goed, alles voor zijn gezondheid natuurlijk ! Ik ga dus alvast een tukkie op de bank doen haha Fijne avond allemaal !! xx
ooooh das schrikken nou sterkte vannacht! kan je hem morgen anders niet wegbrengen (bij je ouders bijv) zodat je effe kan bijtanken ?
thnx Nee die moeten werken helaas. Maar ik ga daar wel eten (zelfgemaakte frietjes, mjam) dus misschien kan ik voor het eten even een uurtje pikken
Mermaid, jaaaaa eindelijk een foto van de kamer!!!!!!! Nou ja morgen dan Mirjam, wat zielig!!! Voor Justin maar idd ook voor jou! Sterkte!
@Mirjam ach gos wat sneu!! Succes vannacht! @nonnie ja t zijn taken.. irritant dat je die taken nog moet zijn zo irritant..
FS, mijn voer is ook verdwenen! vond het al zo raar aangezien ik er nog meer dan genoeg moest hebben. Mijn huisje dat ik moet bouwen is idd aan het vreemd doen maar die negeer ik gewoon en heb inmiddels 141 pinda's geplant en er 37 geoogst. Al moeten er dat volgens mij wel meer zijn want heb net meer dan 27 pinda's geoogst en had er al zeker 10 eerder geoogst maar ja het zal wel.
Mirjam: hè wat naar! Succes vannacht wijffie! Hele gave/stoere kamer Ingrid! Uhm... Ooh ja, Gijsje slaapt! Hopelijk is ie morgen stukken beter! Hier zijn de teennageltjes weer gelakt.. zwart dit keer. Wasje draait nog. Zo nog ff vaat opruimen en dan slapen.
Lief dat je het vraagt! Misselijkheid is vooral 's ochtends en trekt gedurende de dag weg zodat ik tenminste nog iets kan eten en binnenhouden en de zeurende pijn is er nog steeds maar alleen in m'n rug.