Ik gooi het op voorwerk want mijn buik is op dit moment ook bezig. Voel gewoon mijn baarmoeder samentrekken, even zo blijven zitten en dan weer ontspannen. Doet verder geen pijn maar voelt wel irritant
nee ik had er nog niet van gehoord...maar zie ze wel voor me oh wie wil er 5 zonnenbloemen planten en eentje laten verwelken?
hmmm volgens mij moet ik vanaf nu maar met me telefoon onder mijn kussen slapen inplaats van op mijn nachtkastje
@kokindjes mjammm @ingrid mm wel irritant @hier druk bezig met vriendjes bezoeken in fs moet ff geld hebben want heb bijna niks meer door die pinda's
Ik heb trouwens een rare eetgewoonte van mezelf ontdekt, ben sinds een paar weken gek op ijsklontjes hahaha Vul nu elke avond een groot glas met ijsklontjes, beetje drinken erbij en als het drinken op is wacht ik tot de ijsklontjes zover gesmolten zijn dat ik ze kan eten.
hahaha zwanger misschien ik heb tijdens mijn zwangerschap een appel verslaving gehad....en dan ook echt alles waar appel inzit. lees: appelsap, appeltaart, appelbollen, appelmoes (vooral met friet) gewoon appels...
Hahaha ik had bij Julian altijd wisselende verslavingen maar fruit bleef altijd aanwezig. Had toen echt dat ik ineens ergens zin in had en dan moest het er ook gewoon komen. Zo is Roeland dus nog wel eens om tien voor elf 's avonds naar de pomp gereden om voor mij een zak chips te halen
@eetverslaving. oh mens je kon me wakker maken voor frikandellen zooo slecht maar zoooo lekker, ik at gerust in een week een doos frikandellen weg, en augurk at ik ook heeeel veeel.
berichtje van chloe!!!! liefjes!! wat lief dat jullie smsen! met yes gaat het super ook t slapen, wel super druk zo op t eind van het schooljaar, alle voorbereidingen voor het eindfeest en vakantie, oudergesprekken rapportages etc. heb t gevoel dat ik alleen maar werk en ik verwaarloos jullie! hahaha hoe is het met jullie? ik ben net thuis van n vergadering dus ik schenk even wat te drinken in JILZZ en dan kom ik even snel zpen dikke kusssss @chill, zonnebloemen staan er!!
Heb morgenochtend een afspraak bij een vrouw voor een 'cursus' Zin in bevallen. Krijg morgen eerst EMRD therapie om het 'trauma' van de bevalling van Julian te verwerken en dan krijg ik volgende week twee lessen achter elkaar waarin ik ontspannings en ademhalingsoefeningen krijg en waarin ik zelfhypnose leer. Dit allemaal in de hoop dat ik me deze bevalling beter kan ontspannen waardoor het hopelijk allemaal wat soepeler en minder panisch gaat als de vorige keer.
hahaha ik eet normaal altijd veel augurk maar zodra ik zwanger ben heb ik er ineens geen zin meer in Beetje omgekeerde wereld dus hahaha
Spannend Ingrid en wat knap van je! Hopelijk gaat het je heel veel helpen! verslaving: appelflappen! Ik at er iedere dag 2; 1 bij de koffie 's ochtends en 's avonds ook nog eentje. Heerlijk!
eetverslaving, hier bounty ijsjes maar die zijn zoooo duur als je er 2 eet per dag @hier, me schoonmoeder belt net dat er iets mis is met de motor van het vliegtuig end at ze misschien vanavond niet vertrekken maar ze horen om 11 uur meer informatie dus ben benieuwd wanneer ze dan terug komen misschien moeten ze wel een weekje blijven