April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, erg hè als je om alles moet janken. Ik jank nu ook echt om een scheet. En ik ben zo onredelijk als de pest. Fijn die hormonen. En arme Arco :).

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik ga voor je duimen! Dat is wel het nadeel van een snelle doorslaper, met je tweede kindje kan het inneens veel langer duren, maar dan ben je eigenlijk al een beetje verwend haha
    Heb ik even geluk dat het bij mij de tweede keer bijna alleen maar mee kan vallen ;):p

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@regeldagen, alyss had ze ook, maar werd er idd ook erg onzeker door, maar gaf gewoon voeding en keek het wel aan, en net als wat chloe zegt, tegen de tijd dat ik me echt druk maakte om van alles ging ze alweer beter drinken..

@doorslapen, alyss al na 2,5 week op de bv ben ik best trots op :D maar ze is nu nog steeds een slaapkop ;)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL :D, hoe oud was Yestin toen hij ging doorslapen?

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Slaap lekker!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    quschke slaap lekker en nog maar 3 weken bikkelen!

7. nonnie26

truste mop!! en we smsen ;)

8. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker Qusch en Mir!!

Huilen, Ik was/ben ook echt een jankerd geworden.. Ik krijg al tranen in mn ogen bij een wereld natuurfonds reclame.. ;)

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik huil ook sneller sinds ik Gijs heb!

mermaid...ik denk dat het geen kwaad kan;) dus zou gewoon belletje wagen en het uitleggen ;)

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Elf maanden haha, en toen hij een jaar werd wou hij s'avonds inneens niet meer slapen en kreeg ik dat drama :p
    Dus ben nu heeeeeeel blij dat ie gewoon van 19.00 tot 8.00 slaapt, al twee weken lang! :D:p

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh jaaaa, dat is zo'n mooie reclame. Die met al die baby-beesten bedoel je? Heb ik ook hoor ;).

12. nonnie26

nou echt een jankerd ben ik niet geworden maar ben wel veel emotioneler dan voorheen, krijg bij veel dingen al een brok in me keel ;)

13. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jaaaa die!!! Iedereen lacht me altijd uit! haha, fijn dat ik toch niet helemaal de enige ben;)

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL :D, nee hoor, wees niet bang, je bent niet de enige emo-muts :p.

15. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik vanavond nog.. Als ik ergens niet tegen kan zijn het huilende mannen;) Keek ik het nieuws en waren der intervieuws met mannen bij het fctwente stadion, allemaal heel erg aangeslagen natuurlijk.. Nou dan krijg ik ook even een brok in mn keel..;)

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb me trouwens voorgenomen vannacht niet zo strontje-chagrijnig te worden als Tobin voor een voeding komt en dan ook zijn luier nog vol heeft gekakt. Nu hopen dat het ook echt lukt.

17. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha dank je :p:D

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mooi voornemen :) 1 geluk met bv dat over een tijdje ze maar heel weinig gaan poepen:)

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Is dat zo? Nou dat zou mooi zijn, want hij schijt zich nu een ongeluk, dus ik blijf aan de gang met verschonen ;).

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja gijs deed op een gegeven moment maar 1 keer week poepen...soms langer dat ik me er druk om ging maken :cool:

Deel Deze Pagina