April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, ze zijn dus toch terug gekomen, jammer!!! Veel sterkte vanmiddag en denk aan wat het cb heeft gezegd ;)

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb mijn eerste sessie gehad en moet zeggen dat ik me een stuk rustiger voel. Zijn wel wat dingen naar boven gekomen die ik beetje had verdrongen zoals de gyn die zegt: of je werkt nu mee of je hebt een dood kindje straks. Maar dat heb ik ook een plekje kunnen geven nu. Oefeningen op USB mee gekregen en 18 juli mag ik weer terug komen.

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    was dat bij julian of milan.... heftig hoor meis! wel fijn dat je het een plekje kan geven. is het verhaal opschrijven ook niet een idee? of heb je dat al gedaan?

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid zoo das wel een heftige uitspraak. heb je zo'n heftige bevalling gehad dan?

@hier zo doekje door de woonkamer gehaald, wasje aangezet slaapkamer opgeruimd, vaatwasser aangezet. dus huishoudentje is ook alweer bijna klaar.

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

LZ!!!! serieus!!! :$ gaaf!! dank u dank u!! :) had je mijn roze lelie nog gehad??

6. nonnie26

jeetje het word steeds heftiger, dat wist ik allemaal niet, jeetje meis :(

7. lautjuhhh

Sjees hebben jullie dat topic over aanranding en misbruik gelezen.. Die ts word aangevallen zeg.. pfff ik vind het alleen maar verschrikkelijk sneu. en knap dat ze hulp zoekt voor het jochie. Maar wel een erg lastig pakket zeg.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat was bij Julian. Ik heb het nooit echt opgeschreven, wel gedeeltes maar nooit het hele verhaal.

9. lautjuhhh

Jeetje ingrid wat heftig! En wat knap dat je dan alsnog 2x zwanger raakt en gaat bevallen! Knap hoor! knuf!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kun je ook niet weten, heb de helft van wat er toen allemaal is gebeurt, gedaan en gezegd hier ook niet neer gezet;)

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het is dat ik het eindresultaat zo leuk vind! Maar ja zwanger zijn betekend voor mij gewoon negen maanden opzien tegen de bevalling.

12. lautjuhhh

Is de bevalling van milan wel goed gegaan dan?

13. nonnie26

daar hebben we het gisterenavond al over gehad, ik blijf het een raar verhaal vinden en had eigenlijk wel verwacht dat ze aangevallen zou worden maar heb er niet meer naar gekeken vandaag..

@ingrid, ja snap dat je het niet hebt verteld maar ook al had je dat wel gedaan dan nog had ik het niet geweten want ik ben er pas later bijgekomen ;)

14. lautjuhhh

@nonnie ja ik snap alleen dat witte snoetje niet want een jochie van zo klein snapt toch niet dt dat niet mag.. Maar goed.. t zal wel..

@ hier laetitia slaapt nog zodra die wakker is gaan we lekker naar buiten

15. nonnie26

weet je wat het is lau, het is een maand geleden gebeurt en ze gaat/wil nu pas actie ondernemen omdat ze het daarvoor niet aan de grote klok wou hangen, nou sorry maar mocht het ooit hier gebeuren door een buurjongetje kan ik je zeggen dat ik gelijk stappen ga ondernemen en niet een maand later kom op zeg, en dan zegt ze dat die ouders van dat jochie hun kop in het zand steken ammehoela! dat doet ze zelf ook :x

16. nonnie26

zoals ik al zei ik heb vandaag nog niet gelezen dus weet niet wat er vandaag gezegd is ;)

17. lautjuhhh

@nonnie ja das zeker waar wat je daar zegt.. Tis en blijft een vreemd verhaal.. zo had ik er nog niet over na gedacht..

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    pff kom zo weer reagere, gijs is wakker 40.0 :(

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Die is goed gegaan alleen met meer stress, spanning enz dan nodig was.

20. lautjuhhh

@ingrid oke, hopelijk gaat het met deze bevalling dan weer eenstukje beter

@Chil knuf meid!

Deel Deze Pagina