Ik ga nog even tukken, mijn ouders komen de jongens over een uur terug brengen met geknipte haartjes! Ideaal!
@ingrid slaap lekker! @hier wasje ook weer uitgehangen blijft lekker als je huishouden makkelijk bij te houden is
lau, heb de rest van het verhaal even gelezen na gisterenavond, maar ik blijf bij mijn stnadpunt en eerlijk gezegd ben ik het totaaaaaal niet eens met jouw reacties maar dat is ieder voor zich en over dat witte snoetje: blijkbaar lag dat jochie op de grond en trok haar zoontje van 2 op zich als een soort stoeien maar hij maakte er een hijgend geluidje bij, sindsdien is haar zoontje van 2 helemaal uit zijn hum en is wit in zijn gezichtje zoals ik al zei ik blijf het raar vinden en het zal vast gebeurt zijn maar ik vind dat ts zichzelf veeeeels te druk maakt over het "voorval" snap dat ze boos is etc. maar haar zoontje van 2 weet er straks niets meer van behalve de mensen die hem aankijken omdat ts de halve buurt verteld heeft dat ze moeten oppassen omdat haar zoontje ook aangerand is
@ingrid, truste! en idd ideaal geknipte kindjes @chill, balen zeg hoop maar dat gijs snel opknapt! ben je nu vrij of nog niet??
Even snel voor mijn s.o. komen: Nee, ik ben er nog niet uit geweest na de bevalling. Is ook lastig te plannen, want Ayla slaapt natuurlijk ook nog 2x per dag en vaak als zij wakker is moet Tobin een voeding, hahaha. Tering, ik heb een aambei én ik zit verstopt. Lekker combi maar niet heus .
Nonnie: ja gehad, thanx! Ingrid: goed dat je er nu iets aan doet. En je kan het! Dat heb je al 2x bewezen. Truste!
Echt? Hoe kan dat nou?? Bij mij is ie weg???? Heb zelfs nog gecontroleerd:x Ik heb trouwens 2 nieuwe opdrachten. 1 ervan is: laat je kind/ man 4 slangen, 7 beren (lekkerhandig zonder bomen) en 21!!!! marmotten verslaan Zijn ze gek ofzo??
@lz, ik heb ook 2x gecheckt maar heb hem echt niet oh en ik was zo blij dat ik eindelijk mijn anjer taak kon ruilen @fs taken, heb alleen nog stomme dus vind er geen drol meer aan
Zo, s.o. zijn weer naar huis. Mijn s.v. wilde volgens mij de Tour de France kijken, LOL . 23 juli komt trouwens de vriend van mijn s.z. naar NL, voor 2 maanden. Zij moet al die tijd gewoon werken, dus ik vraag me af wat hij gaat doen die 2 maanden .
Hahaha, suc6 maar weer, ik hoop dat ze Alyssa niet al teveel vol proppen. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn ben ik bang .
Bonjour! Niet bijgelezen, want vond bijna 40 blz. iets te veel van het goede. Ik zal wel hele gave foto's voorbijkomen van Ingrid d'r babykamer. Superleuk en stoer! Mermaid, heb jij nog geen foto geplaatst of heb ik die gemist? Wij zijn vanmorgen naar een stadje in de buurt geweest waar ze een groot aqaurium hebben met tropische vissen, mini haaien, schildpadden etc. Was erg leuk. Noa vond het ook echt prachtig! Ze werd helemaal enthousiast en begon te huilen toen ik haar bij het raam weghaalde. Sindsdien doet ze heel de tijd een vis na, door haar mondje open en dicht te doen. Zo grappig! Oja, en als we ergens zijn en ik zeg Merci beaucoup, dan zegt zij gelijk "boe"! VOlgens mij denkt ze dat ik vraag "wat zegt de koe?" Hahahaha! Na het aquarium zijn we naar een haventje gelopen en bootjes gekeken. Daarna lekker gelunched. Ik had een soort hele dunne pannekoek dichtgevouwen met daarin geitenkaas, spekjes, walnoten en honing. Erg lekker! Nu zijn we weer terug en zijn de mannen naar het zwembad. Noa ligt op bed, maar slaapt niet. Ze was in de auto in slaap gevallen, dus heeft maar een kwartiertje geslapen, maar blijkbaar vind zij dat dat genoeg is. Ik ben het daar niet helemaal mee eens, maar goed. Voorlopig ligt ze al 20 minuten in bed te spelen....
Trouwens, ik heb nu een paar keer een poging gedaan om iets op FS te doen, maar hij is zo tergend langzaam op de laptop en loopt om de haverklap vast, dat ik het maar heb opgegeven... Zelfs Lukas had er geen zin meer in!!!