ik ook maar zodra ik die hand voel op mijn heup weet ik alweer hoelaat het is oh dit klinkt wel heeul erg depri
mm ik heb het soms ook weleens hoor dat ik echt echt echt geen zin heb en vaak weet ik ook wel wanneer maar manlief weet ook wanneer die moet stoppen
ik moet gaan sorry allemaal fijne nacht! chloe ben je er morgen ook? nee zeker chill, jij wel toch? je was toch vrij? lau, zowiezo
ja dat is ook hier het probleem...heb het gevoel dat als hij komt kroelen gelijk het wil doen...het kan nooit zonder bij bedoelingen (of dat gevoel heb ik dan ....)
Hmm slik de pil altijd door. Maand of 3 meestal .. nooit last van. Gelukkig.. Laag libido ook niet zo`n last van .. niet echt gehad ook, ja tijdens mijn zwangerschap omdat ik er onwijs last van mijn bekken van kreeg, maar dat was na de bevalling snel over
dat heb ik dus precies hetzelfde vorige keer was ie me lief aan kriebelen en voelde af en toe zijn hand glijden van mijn rug naar beneden naar mijn billen en dacht ja hoor zal eens niet zo zijn, dus gaf een diepe zucht en zegt ie wat is er kriebelt het teveel? ik zo nee maar heb gewoon geen zin, zegt ie waarin? dat was niet mijn bedoeling hoor oh oeps
Nee Mn vriendinnen nemen me morgen een dagje mee naar scheveningen.. Nog voor mn verjaardag in mei, maar het is zo lastig een datum te vinden dat we allemaal kunnen..